Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?

kdo přijde

1 uživatel půjde

hledání


Guerillová intervence do prostoru supermarketu, jejíž záznam je zrealizován na ploše pěti samostatných vagonů metra B.

http://www.totokurva.cz/
https://www.facebook.com/events/643966122296780/

Toto! Kurva je vypasené obchodní sousloví, mělká slovní výstelka, chlupatá fráze, analogická PR žargonu „bezva akce“ nebo „super sleva“. Je kukaččím vejcem v hnízdě kurev v dutých prostorách stojanů v supermarketu.

Toto! Kurva vnáší běžný jazyk do kvazi-veřejného prostoru supermarketu. Jako jmelí napadá reklamní čtivo, jazyk sloganů, návodů a popisků složení na zadních odvrácených stranách. Mluví řečí, která zní jako ta lidská. Obsahuje emoci, kurevský teplo domova a intimitu. Rozpíná se v odosobněných kartonových větách, jejichž každé slovo bylo zaplaceno. Toto! Kurva ale není na prodej, může ji mít kdo chce. Toto! Kurva hackuje obchodní regál a vytváří z něj komunikační kanál, který slouží k jiným účelům, než je zvykem. Slouží k tomu, abychom se nezbláznili.

Pokud „prostor vzniká tak, jako vzniká i jiné zboží,“ musí být správně přečtený - pokud supermarkety nahradily náměstí, tak náměstí neslouží k nakupování. Veřejný prostor je úmyslem společnosti, soukromý prostor je záměrem individua. V obou prostorech platí jakýsi řád, ale každý byl vytvořen dle jiného konceptu: veřejný prostor náměstí chrání obsah - ty, jež v něm vedou dialog, kdežto soukromý prostor supermarketu chrání jen dům a monolog jednoho řečníka. Toto! Kurvě je to jedno. Nezaleží na čem je nalepená. Značky ji nezajímají.
Žiješ podivnej příběh
Zítra nechoď do práceKříž

RUDOLF
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
LAYLINKA --- 13:52:57 8.4.2013
super !
ANTH --- 11:01:21 8.4.2013
Nářez!!! Moc se mi to líbí.