Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?

hledání


http://oldstars.cz/index.php/rep/play/42

Trilogie aktovek sestávající se z her Minach, Panna nebo orel? a Budoucnost mého já.

http://www.nyx.cz/index.php?l=topic;id=15372

Trilogie aktovek sestávající se z her Minach, Panna nebo orel? a Budoucnost mého já je šokujícím obrazem rodinných traumat, sevřených omezeným prostorem, který jejich účastníky izoluje, ale zároveň definuje a zaručuje jim pocit jistoty. Lidské vztahy nabývají mnoha podob od čistě sourozeneckých po vykalkulovaně obchodní. Naděje v budoucnost se přímo střetává s úzkostí z končícího života. Je možné napravit vykloubené a léty zakonzervované vztahy, je možné začít jinak, vymanit se, odejít?

V režii Tomáše Staňka účinkují: Marcela Magdová, Markéta Burešová a Jeník Tyl

Hudba: Václav Borůvka Valtr

Mládeži do 18ti let nepřístupné.

Iva Volánková – Klestilová (*4. 10. 1964, Praha) V 80. letech byla členkou Dětského studia Divadla Na Provázku v Brně a amatérského souboru Nepojízdná housenka. V roce 1984 nastoupila do brněnského HaDivadla jako herečka, lektor dramaturgie a posléze dramatik. Do roku 1989 spolupracovala na všech kolektivních scénářích HaDivadla. Po návratu z mateřské dovolené se z nedostatku hereckých příležitostí začala intenzivněji věnovat dramatické tvorbě. Na její počáteční tvorbu měl vliv Arnošt Goldflam, který určoval poetiku celého HaDivadla. Po jeho odchodu se vypracovala na svébytnou, feministicky laděnou autorku. Od roku 2004 pracuje jako lektor dramaturgie v pražském Národním divadle. Je autorkou divadelních her: Soukromá apokalypsa (1998), Všichni svatí (1999), Zisk slasti (2000), trilogie Minach (2001), Stísněni (2002). Poslední tři hry byly oceněny Nadací Alfréda Radoka. V roce 2003 uvedlo Národní divadlo v Praze v české premiéře její hru Stísněná 22, v r. 2004 proběhlo scénické čtení tohoto díla v Londýně a New Yorku. Je autorkou libreta k opeře Mysterium fidei, která měla premiéru v Národním divadle v Praze v r. 2004. Její novou hru Barbíny (společně s Valérií Schulczovou) uvedlo Divadlo Na zábradlí v rámci Československého jara 2005 a hru Benefice nazkoušelo Činoherní studio v Ústí nad Labem. Spolupracuje také s Českým rozhlasem a Českou televizí.

BRADA0DONA
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.