Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
DISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
TRITON
[http://volektomas.sweb.cz/HW.jpg]

JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
THE_MIRACLE --- 21:05:14 30.7.2013
Tak dneska poklona před Alzou. Reklamoval jsem opět již zmiňovanou desku, kterou mi Alza vyměnila za novou cca 1,5 měsíce zpět. Důvod stejný, resumé dobropis. Koupil jsem Asusu a asi přišel na jádro problému. Asuska pro změnu nestartovala vůbec, respektive problikávalo logo biosu - chyba je nejspíš v tlačítku reset, které občas samovolně zkratuje reset piny. Takže teď je odpojený a doufám, že to bude šlapat.
NELDE --- 16:33:42 15.7.2013
DARUMA: Nakupuji u Mironetu docela často. Zkušenosti zatím pozitivní. Např. ta jejich garance času dodání funguje - už jsem od nich dostal celkem 1500,- za zpoždění - které bylo řádově několik hodin (místo v 12:00 to bylo v 14:00 apod.). Rovněž servis bez problémů. Zažil jsem problém u jiného zákazníka, který se vztekal, že nechtějí vzít zpět sw licenci na windows (špatná verze) a dát jinou. Pracovník tvrdil, že se musí počkat, až bude MS pracovat a potvrdí, že nebyla použitá; zákazník byl naštvaný, že na počítači musí pracovat (koupili ho v pátek a v pondělí měli nějaký termín). Pracovník tvrdil, že pokud nebyla použita, peníze vrátí, ale že nemůže dříve.
LOFEEK42 --- 12:47:53 15.7.2013
koncem června jsem dával k reklamaci v CZC notebook ASUS (nefunkční větrák, občas blblo tlacitko power, chcrici zdroj)... v pátek mi volali, že se to nedá opravit a jestli budu chtít jiné zboží nebo vrátit peníze

jednání v pohodě, borec na reklamacích mi řekl, že většina herních notebooku asus, msi, nebo allienware se jim prostě na ty reklamace vrací a docela dost

vybral jsem si teda monitor ke stolnímu, oni vytvořili dobropis kde odepsali cenu monitoru a vse OK

takto by to asi melo probihat, ale v dnesnim svete jsem prekvapeny, ze to tak skutecne funguje u CZC nakupuju delsi dobu a zatim vse uplne v poradku
MIKROM --- 23:07:14 11.7.2013
MCKIDNEY: zalezi odkud to bere alza, idealni je znat se s obchodnikem. Treba Marek Scambora (wx 100mega, ted mironet) dokazal stahnout specialni konfiguraci della z francie :)
MCKIDNEY --- 10:10:30 11.7.2013
Mátě někdo zkušenosti s Alzou a dodáváním jiných typů klávesnic?
Můžu si objednat jenom z alzy.

A ideálně bych chtěl Lenovo Keyboard Preferred nebo aspon EU(nebo US) variantu.
SACKX --- 20:22:19 26.6.2013
TWARR: tak určitě to víš líp než já, chtěl jsem pouze pomoct z druhé strany barikády.
TWARR --- 17:23:41 20.6.2013
DESTROYER: no ja mam dve ponauceni z toho, ze netreba plasit, kdyz se 14dni "nic" nedeje a pak druha, ktera automaticky neguje tu prvni :D je, ze je uplne nejlepsi to stejne donest do holesovic primo ;))
DESTROYER --- 17:22:05 20.6.2013
TWARR: Ok.. a fajn. Ono je opravdu hromady hloupych lidi co to posilaji ruzne na pobocky atd. a pak si stezou, ze jim to nikdo neprebral, ze se balik neeviduje aj. proto me to zajimalo.
TWARR --- 17:16:36 20.6.2013
DESTROYER: do certous, jinak, vcera mi udelali vratku, tak to netreba resit ;)
DESTROYER --- 17:15:19 20.6.2013
TWARR: Adresa kam si to poslal?