Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
DISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
TRITON
[http://volektomas.sweb.cz/HW.jpg]

JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ARXIE --- 13:08:32 28.12.2011
SUCZKER: Ty jsi solidni demagog :), z jednoho reklamovanyho toneru tady delas hotovou tragedii... nekupuj si repasy a pokud mas fakt problem s casem, tak si kupuj tiskarny, tonery i pocitace v paru abys to pak nemusel resit s takovyma nervama.

Fakt jsou svatky a milion reklamaci s milionem dovolenych + konkretni typ zbozi co se spatne reklamuje.. 30dni ze zakona maji, takze tvuj konrektni problem ze ti to nevymenili hned je i logicky vyusteni tyhle souhry. Osobne Alzu taky nemam rad, ale tohle te potka vsude jinde kde se na ne budes tvarit blbe, ani vlastne nemusis, blba potkas i v malem kramku;). Jinak pochybuju ze by alza mela duvod nejak tobe konrektne skodit a pokud to pujde, toner ti do tydne vymeni nebo vrati grose asap...
DESTROYER --- 10:31:43 28.12.2011
SUCZKER: Na jednu stranu je spravne to vzit na reklamaci, na druhou stranu clovek co to prijma se nema chovat jak debil a musi to umet vysvetlit. Popis ten celej problem na kontaktni formular na webu co je, a nekdo z nadrizenych od tech lidi se o to postara, aby se to urychlilo..
SUCZKER --- 10:23:46 28.12.2011
DESTROYER: Centrála v Holešovické tržnici. Když si píšu do popisu produktu žvásty typu: "Tiskové kazety Alza zaručují vynikající barevnou stálost a kvalitu výtisků, přitom je pořídíte za zlomek ceny originálního spotřebního materiálu."

tak bych se sakra měl snažit pesvědčit zákazníka, že to tak je.
DESTROYER --- 21:30:10 27.12.2011
SUCZKER: Kde se ti to stalo? (ktera pobocka)
SMARIO --- 20:47:17 27.12.2011
u alzy jsem zakoupil TV tunner, ktery pri nakupu "pry" meli na sklade a byl kompatibilni s MAC OS - pristi den jsem to jen pro jistotu kontroloval a zjistil jsem, ze na skladu uz neni nic a u me objednavky byl najednou status dodame do do dvou dnu... po dvou dnech jsem se dival na net a dodaci lhuta byla tyden, po tydnu mesic, az jsem se nasral objednavku zrusil a chtel penize zpet...

resume - trvalo to 35dni, nez se vubec nekdo zaobiral tim, ze nemam zbozi ani penize, i kdyz jsem platil vse dopredu (ekonto - proforma faktura a platba okamzite) a jeste mne poslali nekam, ze to jsou jejich procedury a o co se to jako snazim... 3x jsem psal at to poslou na stejny ucet zpet, ale stejne pro jistotu vzdy psali at jim napisu cislo uctu - i kdyz jsem tak vzdy ucinil, tak stejne opet nic neposlali, a ze to museli dat schvalit vys atd - 2 mesice zacarovany kruh

ALZA NEVER MORE - a od dob toho zkurveneho zeleneho zmrda tim tuplem! radeji si zaplatim za sluzbu navic nez aby mi davali vse sezrat zpusobem "mas to levnejsi, tak si naser" - je to pul roku, ale kdyz slysim ALZA, tak bych vrazdil! je to jen obri typicky cesky moloch
SUCZKER --- 20:18:53 27.12.2011
NELDE: nevim, co si vymyslej, tvarili se, jako ze sem si to dojebal sam, optickej valec zasranej na prvni pohled, misto aby se omluvili, ze prodavaj smejdy a hodili to na hlavu vyrobci, co jim tim mrvi znacku, tak delaji debila ze me. Vim, co jsem s tim tonerem delal (strčil do tiskárny a zkusil tisknout pár stránek). Oni by meli bejt taky trochu slusny a vedet, ze to je repas a ne vsechno se tam da ohlidat. Opravdu mam dost jinejch starosti, nez zabijet cas jezdenim na jejich reklmace. Prostě mě ten přístup dost mrzí a v dnešní době nasyceného trhu jsem čekal trochu více prozákaznický přístup.
NELDE --- 19:36:34 27.12.2011
SUCZKER: na rovinu, ta závada není demonstrovatelná bez konkrétní tiskárny. Byl jsem svědkem podobného případu, kdy paní chtěla vrátit peníze za sw, jenže nebylo možné v daném okamžiku zjistit, zda byl nainstalovaný (použitý reg. kód či nikoli). Strašně se vztekala, že potřebuje něco přes víkend udělat (instalaci počítače prováděla v pátek).
Jednoduchý dotaz - pokud je vadný, vrátí ti peníze? Mělo by jít domluvit, že ano, pokud si u nich koupíš nový hned. Při nejhorším budeš mít jeden toner navíc.
SUCZKER --- 19:02:56 27.12.2011
DESTROYER: hm, po tejdnu - byly vánoce, dneska měli prvně otevřeno, tak kdy sem to tam měl asi zanést. A vsadim se, že teď to do tejdne neposoudí, protože na reklamacích mají všichni volno až do novýho roku. Nejvíc mě sere, že sem si to objednal kurýrem, páč nemám čas někam jezdit, a teď tam budu muset jak trotl jet ještě alespoň jednou. Fakt Kundenservis.
DESTROYER --- 18:57:46 27.12.2011
SUCZKER: Podle paragrafu 53 OZ, neni mozne odstoupit od ks / vratit v pripade, ze se jedna o spotrebni material. Dalsi vec je, ze alza zpravidla tyhle veci meni okamzite, v pripade, ze je to reklamovano hned nebo do dalsiho dne od zakoupeni. Po tydnu se nemuzes divit, ze je to prijmuto na posouzeni, protoze to zkousi kdokdo. Jinak tyhle veci byvaji posouzeny / vyrizeny do tydne.
SUCZKER --- 18:42:59 27.12.2011
PETER_PAN: boží, jsem zvědavej kdo to bude převažovat, kolik v tom zbylo toneru, další zajímavá věc je, že jim to tam bude měsíc ležet na reklamaci a pak milostivě usoudí, že mi teda dají novej, tak by mě docela zajímalo, jak to bude s případnym požadavkem na vrácení, když to po dobu, kdy jsem to teoreticky mohl vrátit, leželo u prodejce v reklamaci.