Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
DISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
TRITON
[http://volektomas.sweb.cz/HW.jpg]

JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
PEETIK --- 15:35:54 16.3.2010
JENDAVB: Mám ASUS, psal sem i do reklamací v ASUSU a dneska mi napsali, že ani jim se neozívaj :-(
JENDAVB --- 15:10:14 16.3.2010
PEETIK: jsem to resil v praci mas ACER co nakonec jsem to musel resit pres svojeho cloveka v aceru =))))))) a pak jsem to mel 4 den na stole
PEETIK --- 11:43:34 16.3.2010
Asi trošku mimo, ale sem dost naštvanej na MentorMedia... dělali upgrade na Win7. Už je tomu skoro půlrok a nic mi nepřilo, to sem to řádně zaplatil. Už to prej měli v Čechách, ale nic mi neposlali. že sem šel jenatk okolo, tak sem si chtěl postěžovat.
IMPROVIZACE --- 9:30:42 10.3.2010
HELVETE: ja to mam sporny.. odnes sem tam par mechanik.. vzdycky sem dostal kus za kus... grafiku u ktery bylo na fakture 12k sem reklamoval 2x a cekal pokazdy tyden... nedavno sem tam nes pameti a cekat asi tri tydny.. .. to je za posledni dobu...
pred lety co si pamatuju sem vsechno dostaval rovnou do ruky vymeneny.. a nebyly to zadny laciny polozky...
HELVETE --- 8:02:22 10.3.2010
Ja tam mel reklamace taky vzdycky uplne v pohode a proto jsem tam nakupoval vzdycky rad. Ted jsem reklamoval asi po 2 letech. A ta flashka byla 2 mesice stara...
CRUSHEER --- 6:34:43 10.3.2010
Ja teda taky bez problemu. Mimo klasickych "rozbila se mi MP3ka po roce a pul", coz musi poslat k vyrobci na zhodnoceni, takze to trva dele, mi treba odesel subwoofer u Logitech X-230 2.1 3 dny po koupi, dosel jsem tam, technik obratne vymenil za novy kus a za hodinku jsem doma zase poslouchal...
TRANZISTOR --- 4:34:28 10.3.2010
HELVETE: cece, to je divny, ja mel s nim a vzdycky dobry zkusenosti, ja si myslim ze tam je nejaky hovado ktery nedela to co ma a tim pade se stal v tvym pripade pruser. Ja tem bohuzel resil cca 4 reklamace vzdycky byli rychly a kladne vyrizeny...
WILDENBURY_SQ --- 15:11:19 9.3.2010
HELVETE: Skoda, pokud to je, jak rikas. CzC byli mi oblibenci.
HELVETE --- 14:47:46 9.3.2010
musim rict, ze mam cerstvou zkusenost s CzC, vzdycky byvali na reklamace rychli a to jsem dost ocenoval, ale to ze blbou flashku maj v reklamaci 30 dni, 31. tam jdu pro penize, protoze mi zadnej mail o tom, ze je reklamace vyrizena neposlali, a oni, ze tam "uz" 3 dny je zpatky, to me docela nasralo. Tak rikam technikovi, ze to teda taky mohli zjistit na miste, ze je rozbita, a vymenit hned, coz temer vzdy delali (timhle pristupem u me ziskali spoustu pozitivnich bodu v minulosti, vim ze to nemusi delat) a on, ze si lidi za posledni rok rozhodne stezujou vic, pote co cast firmy odprodali. inu asi jiny pristup managementu k zakaznikum... Vzhledem k tomu, ze mam ted Alzu bliz, u CzC me nakupy zrejme skoncili...
JENDAVB --- 10:35:57 9.3.2010
TOMMY69: snazime se to delat podobne ale marzi pro lidi z ulice drzim na tech cca 10 coz je na tech ntb okolo 1000 - 1500 opravdu se me posledni dobu nepodarilo prodat nic za vic jak 30