Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Banky, bankovnictví, bankovní operace
HARALD
Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?

[ mBank ] - klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
GOR --- 22:47:20 30.9.2019
QUIP: Fio ma SEPA gratis od kvetna nebo cervna...
??? --- 22:39:22 30.9.2019
QUIP:
ROTTWEILER:
v A/B se to uz da nejaky mesic zakliknout a cena 1 Kč - ale musí to cílová banka podporovat.
ROTTWEILER --- 22:37:48 30.9.2019
QUIP: KB už to taky posílala.
QUIP --- 22:34:08 30.9.2019
???: Myslim ze jo, ale zatim mi takova zprava z jine banky neprisla. ;)

Ted jsem to jeste zkousel dohledat a pise se tam tohle: S mírným předstihem tak reaguje na rozhodnutí Evropské unie, podle níž od 15. prosince nesmí poplatky za SEPA platby překročit cenu tuzemských transakcí v národní měně. Až do konce listopadu nicméně Moneta počítá s 220 Kč za odchozí a 100 Kč za příchozí europlatbu.

Mam u Monety jen sporak, takze jsem nikdy nemel potrebu u nich pouzit odchozi SEPA platbu, ale za 220,- bych je leda nakopal do temnych mist...
??? --- 22:00:44 30.9.2019
QUIP:
1 a 2 vychazi z PSD2 a měly by to už mít implementované všechny banky ne?
QUIP --- 21:30:01 30.9.2019
Prislo pismo od Monety, tak jen strucne:
Rádi bychom Vás informovali, že od 01.12.2019 chystáme následující pozitivní změny, o kterých byste měl/a vědět:

  1. Zavádíme bezplatnou službu – okamžité odchozí úhrady Peníze budou na účet příjemce připsány obvykle do 10 sekund – a to i o víkendech
  2. Rušíme nebo snižujeme některé poplatky v zahraničním platebním styku Nově budou příchozí a elektronicky zadané odchozí úhrady v EUR do/z Evropského hospodářského prostoru (SEPA platby) zcela zdarma, stejně jako platby tuzemské.
  3. Zjednodušujeme ověřování plateb kartou u obchodníků na internetu Platby kartou u obchodníků na internetu budete moci potvrzovat pomocí Vašeho mobilního telefonu – otiskem prstu, face ID nebo pomocí Vašeho hesla do Smart Banky. Pokud tedy používáte Smart banku, nebudete už muset při placení přepisovat autorizační SMS kód.
??? --- 16:13:07 30.9.2019
NELDE:
Tak nemyslíme, že jim dáš 2M na investice. Ale to že chceš salónky, kreditku (Patrik ji nechce) a pojištění. Na ostatní sere pes a když se podívají jak ten produkt využíváš, tak jim to je jasné...

- točíš přesně 70 000
- neplatíš s ní
- atd.

Co jim chceš vysvětlovat?
PETER_PAN --- 12:29:05 30.9.2019
NELDE: Podle to me to vyresili OK. Jake tazeni a proc? Hele ze nejaka obchodni schuzka nedopadne dobre, nebo ze v ramci jednani te nekdo nekam chce tlacit je normalni. Zkuseny Patrik vedel jak jednat. Toho ombudsmana ta banka ma a pokud takhle funguje, neni to jen pro paradu. Za me cajk.

BTW Znam cloveka co mu Erste Premium jednostrane zmenila podminky uctu a uroceni vkladu (~ 2M). A po trosku ostrejsi schuzce mu nechali puvodni podminky.

To vic se mi libi kdyz Patrik bojuje proti takovemu tomu lhani, nereagovani, zapirani, zmatecnemu smerovani a pavysvetlovani jako v pripade toho Unicreditu onehda. Tam to je potreba kutat uz z principu i kdyz absolutni profit vuci casu muze byt i negativni.
NELDE --- 11:37:37 30.9.2019
CAMELLA: Banka neví, jaké máš obraty a služby jinde. Navíc dopad může být i na další klienty. Proto z kanceláře ombudsmana (kontaktovat ho někteří považovali za chybu) reagovali.
Dobré je jim dát vědět, že to zase tolik nepomohlo, že tím neodčinili zcela svůj přešlap - prostě pokračovat v tažení. Protože jinak to provedou znovu. Ono jim to možná i jiných prochází.
CAMELLA --- 11:27:10 30.9.2019
NELDE: Takhle se možná může chovat klient, který bance dělá velké obraty, ne člověk, který plní jen minimální podmínky k tomu, aby tu službu vůbec měl ;).