úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
ZIVOTNI STYL, AKTUALNI UDALOSTI
»
politika, ekonomika, pravo
Banky, bankovnictví, bankovní operace
HARALD
Vaše zkušenosti s českými bankami. V čem jste spokojeni, v čem ne. Zajímá vás, jak funguje banka uvnitř?
[ mBank ]
- klub spravovaný ADAMMem, kde lze získat odpovědi na dění uvnitř této banky
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
GOR
---
22:47:20 30.9.2019
(
+3
)
QUIP
: Fio ma SEPA gratis od kvetna nebo cervna...
???
---
22:39:22 30.9.2019
(
+1
)
QUIP
:
ROTTWEILER
:
v A/B se to uz da nejaky mesic zakliknout a cena 1 Kč - ale musí to cílová banka podporovat.
ROTTWEILER
---
22:37:48 30.9.2019
^
QUIP
: KB už to taky posílala.
QUIP
---
22:34:08 30.9.2019
3 odpovědi
(
+2
)
???
: Myslim ze jo, ale zatim mi takova zprava z jine banky neprisla. ;)
Ted jsem to jeste zkousel dohledat a pise se tam tohle:
S mírným předstihem tak reaguje na rozhodnutí Evropské unie, podle níž od 15. prosince nesmí poplatky za SEPA platby překročit cenu tuzemských transakcí v národní měně. Až do konce listopadu nicméně Moneta počítá s 220 Kč za odchozí a 100 Kč za příchozí europlatbu.
Mam u Monety jen sporak, takze jsem nikdy nemel potrebu u nich pouzit odchozi SEPA platbu, ale za 220,- bych je leda nakopal do temnych mist...
???
---
22:00:44 30.9.2019
^
QUIP
:
1 a 2 vychazi z PSD2 a měly by to už mít implementované všechny banky ne?
QUIP
---
21:30:01 30.9.2019
^
(
+2
)
Prislo pismo od Monety, tak jen strucne:
Rádi bychom Vás informovali, že od 01.12.2019 chystáme následující pozitivní změny, o kterých byste měl/a vědět:
Zavádíme bezplatnou službu – okamžité odchozí úhrady
Peníze budou na účet příjemce připsány obvykle do 10 sekund – a to i o víkendech
Rušíme nebo snižujeme některé poplatky v zahraničním platebním styku
Nově budou příchozí a elektronicky zadané odchozí úhrady v EUR do/z Evropského hospodářského prostoru
(SEPA platby) zcela zdarma
, stejně jako platby tuzemské.
Zjednodušujeme ověřování plateb kartou u obchodníků na internetu
Platby kartou u obchodníků na internetu budete moci potvrzovat pomocí Vašeho mobilního telefonu – otiskem prstu, face ID nebo pomocí Vašeho hesla do Smart Banky. Pokud tedy používáte Smart banku, nebudete už muset při placení přepisovat autorizační SMS kód.
???
---
16:13:07 30.9.2019
NELDE
:
Tak nemyslíme, že jim dáš 2M na investice. Ale to že chceš salónky, kreditku (Patrik ji nechce) a pojištění. Na ostatní sere pes a když se podívají jak ten produkt využíváš, tak jim to je jasné...
- točíš přesně 70 000
- neplatíš s ní
- atd.
Co jim chceš vysvětlovat?
PETER_PAN
---
12:29:05 30.9.2019
(
+5
)
NELDE
: Podle to me to vyresili OK. Jake tazeni a proc? Hele ze nejaka obchodni schuzka nedopadne dobre, nebo ze v ramci jednani te nekdo nekam chce tlacit je normalni. Zkuseny Patrik vedel jak jednat. Toho ombudsmana ta banka ma a pokud takhle funguje, neni to jen pro paradu. Za me cajk.
BTW Znam cloveka co mu Erste Premium jednostrane zmenila podminky uctu a uroceni vkladu (~ 2M). A po trosku ostrejsi schuzce mu nechali puvodni podminky.
To vic se mi libi kdyz Patrik bojuje proti takovemu tomu lhani, nereagovani, zapirani, zmatecnemu smerovani a pavysvetlovani jako v pripade toho Unicreditu onehda. Tam to je potreba kutat uz z principu i kdyz absolutni profit vuci casu muze byt i negativni.
NELDE
---
11:37:37 30.9.2019
2 odpovědi
(
-4
)
CAMELLA
: Banka neví, jaké máš obraty a služby jinde. Navíc dopad může být i na další klienty. Proto z kanceláře ombudsmana (kontaktovat ho někteří považovali za chybu) reagovali.
Dobré je jim dát vědět, že to zase tolik nepomohlo, že tím neodčinili zcela svůj přešlap - prostě pokračovat v tažení. Protože jinak to provedou znovu. Ono jim to možná i jiných prochází.
CAMELLA
---
11:27:10 30.9.2019
^
(
+1
)
NELDE
: Takhle se možná může chovat klient, který bance dělá velké obraty, ne člověk, který plní jen minimální podmínky k tomu, aby tu službu vůbec měl ;).
<<
<
>
>>