Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 19:08:28 4.12.2020
RIP XQD: Nikon updates the D850, D5 and D500 to support CFexpress cards | Digital Camera World
https://www.digitalcameraworld.com/...-nikon-updates-the-d850-d5-and-d500-to-support-cfexpress-cards
SANTUS --- 9:25:30 4.12.2020
PEPAZZ: Toz ja bych zajem mel, tech neni nikdy dost
PEPAZZ --- 17:40:31 3.12.2020
SKALARIAK --- 20:22:10 2.12.2020
MORPHLER: po hodinový šikaně sme se dohodli,p ze to tammuzu dovizt sam a rovnou mi pucej neco nahradniho, ale je to joke ten jejich system a lituju ty lidi co to musej administrovat a jednat s nasranejma dementama jako jsem ja.... :)
??? --- 16:49:43 2.12.2020
MORPHLER: A to by přitom měli mít víc aut a řidičů, to není tak dlouho co DPD koupilo Geiss. Ale zase teď všichni všechno objednávají online a ještě ty vánoce do toho, to je fakt...
MORPHLER --- 15:46:35 2.12.2020
SKALARIAK: no mozna je jina situace nez pred par tydny... jsem dnesk cetl ze DPD nejak
omezuje svozy, bo nestihaji, bo vanoce :(
SKALARIAK --- 11:58:28 2.12.2020
MORPHLER: no mě aktuálně napsalo DPD, že přijede zítra, což je dost široký pojem časový...jestli mi pučej náhradní foťák tak to paní vůbec nevěděla, mám si napsat do tábora...
??? --- 10:16:11 2.12.2020
potřebovala bych, aby se mi někdo podíval na D600, trochu divně se mi teď chová venku za nižších teplot. na koho byste teda doporučili se obrátit? v záruce už dávno není, kupovala jsem ji jako bazarovou skoro před dvěma roky...
MORPHLER --- 9:44:53 2.12.2020
SKALARIAK: mi prisel pred par tydny super. zadam na webu, prijelo si pro balik DPD, to to pak i dovezlo... v tomhle super. to ze jsem jim to posilal zpatky, pac vynechali nejakou polozku a neumelo to ostrit na nekonecno v krajni poloze zoomu je jina vec.. ale doprava a zadani pres web 2x vpoho. moc nemas info behem opravy, ale co uz...
SKALARIAK --- 22:59:43 1.12.2020
po roce potřebuju něco opravit a opět vytočenej do ruda, ten nikoní servisní systém je fakt konstruovanej na nasrání zákazníků... v době covidu obzvlášť...