Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Warhammer 40000 Dawn of war I & II
LUNGPA
[http://www.mi40k.com/wp-content/uploads/dawn-of-war-ii.jpg]

Warhammer 4000 dawn of war II official homepage: http://www.dawnofwar2.com
Warhammer 4000 dawn of war official homepage: http://www.dawnofwargame.com/homepage.php
Ovšem zásadní stránka (mody, mapy a pod...) je na: http://dawnofwar.filefront.com/info/modLinks
converze: http://wh40k.ei8ht.net/hangar-8_sm.htm

Klidně bych tento klub propojil i s vyvěšováním epických obrazů ze světa warhammer, takže pokud nějaký na netu objevíte lupněte nám je sem ať poťešíme svoje válečné oči výjevem z nějaké nekonečné bitvy..:)

Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 18:56:19 21.2.2009
Tvoj problém je so žánrom ako takým, nie s hrou.
??? --- 18:55:48 21.2.2009
HIJACKER: výborne, keď každá druhá, tak uveď konkrétne príklady.
Lebo série Starcraft, C&C, Supreme Commander a Warcraft boli presne o tom istom.
Dojdi s obmedzenými jednotkami z A do B / postav XY jednotiek a znič všetky budovy. Ostatne o tom boli aj CoH a DoW1 + všetky datadisky.

Ja ti netvrdím, že je to nejak extra zábavné, len mám pocit, že plačeš na zlom hrobe.
HIJACKER --- 18:26:56 21.2.2009
???: kazda druha. Jako dojit z body A do bodu B je jak pro blby, navic castos e to odehrava na stejny mape, jediny co se trochu lisi je boss
??? --- 17:52:46 21.2.2009
HIJACKER: poznáš nejakú RTS, v ktorej nie sú stereotypné misie? Ak áno, pokojne sa podeľ, veľmi rád si ju zahrám.
HIJACKER --- 17:36:32 21.2.2009
mno ja to dohral az nekam na lv17 a Bimbas ma pravdu, ten single je strasne stereotypni , bud vymlatit vsechno a nakonci sejmout bosse (zas takovej tvrdak to neni) a nebo branit pred najezdama nejakej ten sonic array bo co to je, porad dokola to samy, motivuje jen sbirani predmetu. Postupem hry je na vyber vic jednotek i vozidla , ale sloty jsou jen 4, to me osobne nevadi, alespon nejaka zmena. To kryti, granaty atd je fakt odflakly, v coh je taktickej prozitek mnohem vetsi. Krom toho vyber jednotek v samotny hre mi prijde na warhammera nejakej malej : Scout, spacemarines, bolter squad(MG), assault raketaci, plasma bolter (AT), terminators, dreadnought, transporter a predator. Anihilate mod nema moc smysl, to HQ ma hroznou vydrz (30000), s tema par jednotkama cos i muzu vyrobit kvuli limitu borim jejich HQ asi 15min.
BIMBAS --- 17:16:46 21.2.2009
???: ted to procitam a klobouk dolu, zajimave pocteni. Nekterym vecem se tedy nedivim uz
??? --- 15:59:01 21.2.2009
BIMBAS: neviem, ešte som len tak asi v tretine kampane a na vozidlá som zatiaľ narazil iba u nepriateľov.

Ad Space Marines - mariňáci sú vo WH40K superhumáni, prečítaj si ten zoznam implantátov (okrem iného majú napríklad sekundárne srdce, regenerujú sa, dokážu prežiť vo vákuu a znášajú výrazne vyššie dávky rádioaktivity a tak):
http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Space_Marines
BIMBAS --- 13:55:04 21.2.2009
???: souhlasim, vyšší obtížnost jsem nezkoušel, pokud je to tam takhle, je problem vyřešen.
- mise na ktere mas pouze jeden pokus jsou dobrá myšlenka.
- nerikam ze hodnotim globalne, verim a doufam ze se to zmeni
- tak k SC bych to nikdy neprirovnaval ale skratka 4 squady jsou pro me malo. To i v CoH jich je vicero. Zase chapu ze tady je to dano pozadim Space Marinaku, coz v prvnim DoW nejak nebrali v potaz. Spokojil bych se treba se 6ti. Samozrejme jeste nevim jak na tom budou vozidla. Budou take zabirat slot(y) ?


???: tak nevim co je na tom LULZ :) . Zanry rozeznat umim a kupodivu mi alieni, eldarská mágie a plazmové pušky ve Fantasy ze 40. tisícátého století nepřijdou divné. Tady je rozdil ze ten hrdina nebude asi az tak superhuman sam o sobe jako spise diky tomu brneni a to je to o cem mluvim. Muze mit nejake posilovace a pak se tomu nedivim. Dyt kazdy ma rad sveho avatara. Zase tolik jsem Warhammera 40k nestudoval. Studoval jsem jenom fantasy warhammera chvili
??? --- 10:03:53 21.2.2009
BIMBAS: zvláštne, že ti nevadia alieni, eldarská mágia a plazmové pušky, ale vadí ti, že tvoj superhuman Space Marine rozbije stenu :)
LULZ?
??? --- 10:03:01 21.2.2009
Moje dojmy sú naopak veľmi pozitívne.

- keď sa ti zdajú jednotky nesmrteľné, zvýš si difficulty. Navyše pri oživení teamu oživíš iba hrdinu, nie ostatných členov jednotky, čo je dosť často rozdiel medzi víťazstvom a prehrou. V spojení s nemožnosťou sejvovať v priebehu misie je to IMO tak akurát vyvážené - plus sa ti niektoré misie úplne zatvoria, ak ich nedáš na prvý pokus.
- po 4. misii môžeš dosť ťažko niečo hodnotiť, to je ešte v podstate tutorial.
- population limit bude vždy 4 squady, a tak to je dobre. Toto nie je masová stavacia stratégia typu Supreme Commander, ale taktická hra na spôsob CoH (pravdepodobne ešte o dosť taktickejšia ako CoH).