Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Maguss
EVILMIND
AR hra pro Android/iOS od 17. února v open beta - maguss.org
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
XSI --- 19:46:46 28.5.2018
MALY_BOBIK: Zabije mě to dřív.
MALY_BOBIK --- 13:21:46 28.5.2018
XSI: lol op paladin. S tím nic nezabiješ?
XSI --- 7:33:33 28.5.2018
MALY_BOBIK: Nj, ale na nákup jdu čtvrt hodiny když se courám, dvacet jich asi nepotkám a nebudu pak stát čtvrt hodiny před obchodem. :-D Prostě to momentálně není hra pro můj use-case.
Jinak jsem lvl 37 paladin s VIII setem vybavení.
MALY_BOBIK --- 6:56:27 28.5.2018
XSI: za jedny potky dam cca 20 priser, btw jakej jedes build?
XSI --- 19:51:56 27.5.2018
MALY_BOBIK: No, mám level 37 a PvP fakt nedostávám, ani jedno. A bez potionů mi nakope prdel v podstatě naprosto každá příšera co má level 5+. S potionama teda nevím, když jsou na půl hodiny tak je mi líto je dávat na jednu dvě potvory třeba po cestě nakoupit.
MALY_BOBIK --- 17:09:30 27.5.2018
XSI: podle me to takhle melo byt na zacatku
pvp se deli podle tveho lvlu jestli se nepletu. na prd ted je ze je min lidi takze misto decline spam cekas vysledek je pro me skoro stejne cekani. kdyz ted dam pvp tak to stoji zato, minulej fight sem mel skoro 20 minut :)

prisery jsou silne tojo i na 50 se nekterym vyhejbam :) ale zase to neni jako predtim ze jsem zabil vse co sem potkal a byla to nuda, champove jsou taky fajn

brew exp mi prijde stejnej, ten teda nemam na max ale pomalu to leze tam problem nevidim a potky ted maji konecne smysl

jen me sere ze me ted nic nenuti zabijet mobky pac mi prijde drop chance na 50 desne mala zatim sem nedropl nic. to by se ale ted melo taky zupravit.

heal chuzi funguje jen neni tak moc jako predtim a nejde v buse,aute,..
XSI --- 20:07:17 22.5.2018
Mě už to nebaví psát na FB, protože minule se mi dostalo reakce typu "lidi chtěj mít všechno hned a zadarmo a jednoduchý, běž si nasbírat ven věci na potiony a nebrblej", ale po tom updatu mi to přijde jako naprosto nehratelná hra. V PvP mám nulu, protože mi to od updatu nenašlo ani jednou soupeře, a nezkoušela jsem to zrovna málo, proti příšerám si připadám dost bez šance, v čemž hraje teda roli i to, že půlku kouzel mi změnili a já si nedovedu vybavit ten glyph (v tomhle fungovalo postupný učení průběžným odemykáním), vařením potionů na další úroveň je potřeba získat nesmyslnou mrdu brewing XP (zas tak na každým rohu ty různý ingredience taky neleží). A pak je tu ta věc, že mi to pokaždý do minuty spadne. Jako motivace si to venku zapnout a "jen tak si zahrát" je kolem nuly, a doma stejně tak, vzhledem k tomu padání/žádnýmu PvP. A nevím, jestli furt funguje healování chůzí, ale přišlo mi, že ne.
MALY_BOBIK --- 11:43:52 16.5.2018
No jsem na to zvědav a doufám že to bude brzy
MALY_BOBIK --- 11:41:11 16.5.2018
Hello guys,

The latest update has been out for a few days now and we would like to thank you for all the feedback. Although we made some progress, there is still a long road ahead. This is our roadmap:

1. iOS crashes - many of you report this issue and we just found that many other Unity developers also experience a similar problem. To fix this we must update our project to the latest Unity version which should be very soon.
(We strongly recommend playing Maguss on devices with 2GB+ RAM)

2. Tomes - enabling class change, level up points reset, appearance change

3. Upgrading equipment - now you will be able to level up your existing equipment and make it even more powerful. This will be accompanied with loot drop changes and a core loop adjustement (check attached image - concept)

4. New PvP Hardcore mode: no matchmaking criteria, bonus RP and CP for defeating stronger opponents, less RP lost for losing against stronger opponents.
We expect this feature to create more matches by expanding matchmaking pool. The incentives are good enough to attract lower level players.

5. Tutorial improvements

6. A simplified glyph casting method
You will be able to keep casting spells by drawing glyphs but also by simply pressing a desired spell icon during the battle. This second method however, is going to cost you 1 extra Heat per spell. We hope this second method can help newcomes until they master the art of spell casting.

7. More bug fixing, optimization, balancing, UI + UX improvements, VFX

8. Refer a friend, public profile (achievements panel)

9. New features - Dungeons, Territory Wars, etc.

We expect the first point to be finished in a matter of days and second and third within 2-3 weeks. All other are a matter of next month/months. You can expect regular social media updates.

Thanks for your patience, there is much more to come.
MALY_BOBIK --- 10:29:43 12.5.2018
XSI: poslední update opravil vše a v pohodě hraju. Jen teda hodně stáhli exp a gold drop