Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Star Citizen
MASTER_A
Diskuze o Roberts Space Industries "STAR CITIZEN" sci-fi vesmírné MMO hře.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SONIC --- 10:58:17 5.5.2020
tak sem vcera jemne polital ze pudu bounty a u freelancera mi zbrane na jedny strane vzdycky nemirej a strilej nekam do vesmiru..:)
BAT --- 20:09:07 4.5.2020
SONIC: cekame az tohleto oranzovy zezelena :)
Naposledy jsem to zkousel pred 2 dny, a bylo to hodne zly - nutno ale rict, ze zalezi co clovek dela - kdyz budes delat nejaky jednoduchy delivery mise, tak tam to asi jakz takz funguje, ale cokoliv slozitejsiho uz bude skripat a intenzita skripotu se nasobi poctem lidi se kteryma hrajes (se kteryma sdilis mise, atp.).

Zkouseli jsme misi s osvobozovanim 890J, a dely se takovy veci jako ze nektery dvere nesly otevrit, nekteri boti nereagovali a neutocili, ale zase teda poprve v zivote se nam podarilo najit ten hacking device a zastavit to.
K tomu vyrazny desync, kdy jedna polovina z nas videla kolegu leziciho na zemi v airlocku, zatimco druha polovina ho videla normalne pobihat po lodi a kosit nepratele.

Pak jsme zkouseli tu Pacheco misi prepadeni vezenskyho transportu za ucelem osvobozeni nejakych vybranych veznu.
Opet, boti se chovali divne, napr. jsem jednoho zabil, padl na zem vypadajici evidentne jako mrtvej, a po dvou vterinach se najednou zvedl a zastrelil me :)

Vetsina problemu se zda byt zapricinena nejakym pretizenim serveru a rozbitim nejaky item cache, a nevim ceho jeste - zjednodusene receno, nejak se jim rozpadl backend, a doporucuju vydrzet dokud to nedaj doporadku.
Mozna se to za den/dva/tri/pet zlepsi.
SONIC --- 19:24:13 4.5.2020
drtite 3.9 nekdo?
BAT --- 19:32:42 26.2.2020
SONIC: jj, vim, a je to parada bez toho hnusnyho filtru!
SONIC --- 9:44:16 25.2.2020
BAT: tak hotovo..uz na to je checkbox v nastaveni :) jeste sem nezkousel..
BAT --- 11:22:14 5.12.2019
SONIC: to ti zavidim, me to strasne drazdi :) ...a pritom takova malickost.
SONIC --- 10:15:33 5.12.2019
BAT: covece nejak to vubec nevnimam :)
BAT --- 21:08:13 4.12.2019
SONIC: nene, ve hre to vypada jako typickej film grain efekt, a neni to staticky jak by to na obrazku mohlo vypadat, je to sum.
Kdyz se podivas na issue council, tak tam tenhle problem je 103x potvrzenej vs. 1 ze to prej nevidi.
Pri prochazeni tech issue council prispevku jsem narazil na toto:

"Still an issue in 3.5.1... The console command is "r_HDRGrainAmount=0" but it doesn't currently work. It's stuck on 0.5 always! Please fix this and make a setting where we can turn this off... It's not as visible on normal settings with 1080p but if you mess with your Gamma/Brightness/Contrast or screen resolution at all it looks like old TV static anywhere that doesn't have eye melting bright light projected onto it......"

A mezitim jsem o tom nasel Spectrum thread, kterej ovsem i pres slib nekoho z CIG, ze se tim bude zabyvat, nikam nevedl.

...tak nic. Nezbyva nez doufat, ze se jednoho dne probudej a venujou tech 5 vterin whitelistnuti toho parametru, abychom si ten prisernej eye sore mohli vypnout.
SONIC --- 9:20:46 4.12.2019
BAT: neni to spis naka mlha para bo tak neco?
BAT --- 20:25:31 3.12.2019
BAT: Mimochodem, vidite tam ten film grain effect?
Nevi nekdo jak se toho zbavit? Neni to nic co by se dalo vypnout v optionech, tak me napada mozna graficky drivery?