Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
QUADROKOPTÉRY , Coptery DJI Phantom a jiné osazené kamerou, všeobecná diskuze, fotky a videa
RESCAPE
Tipy, triky a vše ostatní ohledně RC Quadrokoptér, létajících RC modelů osazených čtyřmi motory. Rady při nákupu zařízení a příslušenství. Quadrokoptéry s kamerou - vlastní ukázkové fotky a videa.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 14:44:29 6.12.2019
ale je to samo vec kazdyho soudruha, jak k tomuhle pristupuje, ja sem uz v tomhle opatrnej a kdyz uz si na ceskym trhu priplacim za to, ze mam ceskou dvouletou zaruku, tak se vsim vsudy, at se staraj.
??? --- 14:43:45 6.12.2019
TOMMYKNOCKER: Tak samozrejme ze zvladnes. Nicmene tim riskujes prusery s dopravou, s nejakejma vyjimkama, kdovi jaky maj zakony tam, atd. Takhle ho das prodejci, za 30 dni ti ho vratej opravenej nebo solej prachy na stul. Mne to prijde lepsi. Ten DJi servis v Rotterdamu ho stejne o moc rychleji nestihne prijmout, opravit a poslat tobe zpet, pocital bych plus minus se stejnou dobou.
TOMMYKNOCKER --- 14:00:20 6.12.2019
???: Jo pujdu to tam reklamovat. Ale tady mi nekdo radil, ze urcite zvladnu drona poslat primo do servisu. Takze ho pujdu reklamovat do obchodu.
??? --- 9:24:53 6.12.2019
TOMMYKNOCKER: pokud si to kupoval u obchodnika v Cechach, tak ze zakona je povinnen on reklamaci zaridit, ty to proste reklamujes u nej a on u svyho dodavatele. Neexistuje vyjimka.
TOMMYKNOCKER --- 8:15:29 6.12.2019
???: Kupoval jsem to tady, je to v zaruce a nedojebane mnou.
If you haven’t received our shipping label, based on your location it may be caused by either of the following reason:

Only the customers who are using DJI Care or DJI Care Refresh will receive a shipping label.
You are outside of our transport partner's service area.

In this case, we request for you to please ship your unit to the following address by yourself. All costs generated during shipping will be covered by you. With this, please send your unit to our office:
??? --- 23:44:57 5.12.2019
TOMMYKNOCKER: a důvod? kupovals to v Holandsku nebo v ČR? nějak nechápu, proč bys to měl platit, pokud si to zakoupil tady a není to starší dvou let.. a pokud jo, na fcb je skupina dji a operuje tam dost opravářů.
Dji Care je přeci něco jiného, ne? To slouží pokud to dojebeš sám, ne když se ti a tim něco stane.
TOMMYKNOCKER --- 22:25:42 5.12.2019
???: Tak nakonec to budu reklamovat u prodejce. Otebrel jsem si service request primo u DJI, ale protoze nemam DJI care, tak i kdyz to je v zaruce, platil bych postovne do Holandska. A to se mi teda moc nechce.
PEKK --- 11:25:50 5.12.2019
Taky se trochu bojim, 7 dolarů:) Žádný vysoký polety to nebudou, dám to do metru a budu poslouchat rozdíl...mají tam víc typů, uvidím jak budou bytelný ty zámky...
KURE --- 11:22:25 5.12.2019
KURE: ah blbe ctu, z Ali... asi bych se bal.
??? --- 11:21:24 5.12.2019
mne se u tehle veci vzdycky vyplatilo to hodit na hlavu prodejci, protoze skoro nikdy nestihli vyreklamovat v zakonne lhute a vratili mi prachy :)