Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Zvuková postprodukce ve filmu
LIQUID_SOUND
Nejen o postprodukci ve filmu, obecně o filmovém zvuku a práci na place. Cokoliv o ADR/Foley/SoundEffects/Music.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
MARIHAI --- 10:19:47 2.9.2015
Sound design.. bla bla bla … Amon Tobin….bla bla revolutionary concept… bla bla
PEUGEOT FRACTAL I Sound
https://www.youtube.com/watch?v=a5SwDl2SpU8
LIQUID_SOUND --- 20:23:51 8.7.2015
KALKALOID: Pracovni mix resp. pracovni (nefinalni) verye. Ja to nepouzivam. Alternativne pak rough mix nebo session mix, ackoliv ten muze znamenat zaznam 2bussu behem produkce.
KALKALOID --- 18:09:15 8.7.2015
zdravim, mam jen dotaz, co presne znamena ukon v postprodukci nejakeho poradu zvany FORMIX, dik
LIQUID_SOUND --- 23:54:53 21.6.2015
Behind the sound for crazy, viral sensation KUNG FURY | A Sound Effect
http://www.asoundeffect.com/kung-fury-sound/
LIQUID_SOUND --- 22:07:24 17.4.2015
Asi trapně známý… :)

Conversations: Sounds in Space - Lightsaber Sounds
https://www.youtube.com/watch?v=tNhIoImntqI
LION --- 13:38:51 13.3.2015
LIQUID_SOUND: Na nějakém kratším formátu s playbackem (reklama, videoklip) jsem zažil mono playback v L kanále a v R kanále TC, který šel bezdrátově do digitální TC klapky. Ale to má smysl jedině, když máš playback a kamera nenatáčí zvuk. Jinak klasicky - klapka a pak nasazování ve střižně. Když je i pomocný zvuk synchronní s obrazem(na klapání stačí i rucháč na kameře), je to sice nepříjemná, ale nikoliv nekonečná práce. Moc se v tom ale nepohybuji, třeba existuje lepší řešení...
PANIKA --- 20:19:43 11.3.2015
LIQUID_SOUND: obcas kdyz se neco vysere, tak nasazuju rucne, za chvili se do toho dostanes a docela odsejpa
respektive se zacal rozjizdet timecode postupne a obcas to zajammovali zpatky, tzn sync podle tc pak to zaber po zaberu zkontrolovat a prenasadit kde se to rozjelo podle klapky.
jsem par dnu poslouchal jenom klapku jak odrikava cisla scen, ke vsemu polsky, ale uz jsem delal i horsi prace.

tohle je afaik pozice asistent strihu, tzn rozhodne nebere tolik co strihac :)

ty plural eyes vam nekomu fakt fungujou? ja jsem videl projekt kde se zvuk obcas podivne rozjizdel o par oken a myslim ze prave diky plural eyes..ale uz to je pres rok, tak na tom od ty doby mozna makli anebo to byla haluz, popripade necim uplne jinym.


horsi to je s takovejma minikamerkama co jsme pridalavali do auta na autoporad, goprocka jeste dobry ale na contour hd jsme museli velkejma pismenama napsat NEPOUZIVAT NA SYNCHRONY, anzto se hrozne kroutilo - jaks to na jednom miste srovnal, tak se to jinde rozjelo, snad to pisu srozumitelne...
LIQUID_SOUND --- 18:07:34 11.3.2015
LIQUID_SOUND --- 18:05:28 11.3.2015
LIQUID_SOUND: Btw. mě tuhle ve vaně napadlo, že by (nejen) sync mohl bejt zakódovanej v akustickym signálu od iOS klapky. Nahraný wavy by se naládovaly do custom softu, kterej by ten pípanec analyzoval, ustřihl data před začátkem toho akustickýho signálu a do Broadcast metadat v tom fajlu by se zapsal TC start time a další data napsaný v klapce. Easy. Lec nejsem programátor a vim vo tom kulový. ;)