Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Zvuková postprodukce ve filmu
LIQUID_SOUND
Nejen o postprodukci ve filmu, obecně o filmovém zvuku a práci na place. Cokoliv o ADR/Foley/SoundEffects/Music.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
LIQUID_SOUND --- 11:26:58 2.3.2014
Potřeboval bych drobnost pro jedno nacenění… Dokázali bysta napsat přibližný hodinový sazby pro filmový zvukaře na domácim trhu? Tj. třebas od mikrofonisty, ruchaře, přes střihače, až po zvukaře na mix. Nemám v týhle branži vůbec ponětí. Díky.
LIQUID_SOUND --- 13:23:54 28.2.2014
SoundWorks Collection: The Sound of All is Lost from Michael Coleman on Vimeo
http://player.vimeo.com/video/77766522
NOOLY --- 22:13:20 22.2.2014
LIQUID_SOUND --- 16:25:33 22.2.2014
Nechcete někdo nahodit nějaký video co jste dělali? :)
MARIHAI --- 1:24:55 22.2.2014
NOOLY: bude se to teprve davat dohromady a takze uvidime jak to cely bude. Ale bude to hodne easy nekde na urovni facebook aplikace. Ale donutilo me to premejslet na principem a limitama.
NOOLY --- 0:24:00 22.2.2014
LIQUID_SOUND: je s tim moc prace, ale s cim ne, kdyz se to ma udelat poradne? definice parametru byla v textaku a pak jsem mel k dispozici test verzi, na ktery jsem to zkousel. kdyz se to vyladilo, znelo to (subjektivne) uveritelne ;]

MARIHAI: dulezita je spoluprace s programatorem, mel bys mu nabidnout reseni a rict si, co potrebujes. pouzivate nejaky audio engine bo je to od zakladu programovane?
LIQUID_SOUND --- 19:57:25 21.2.2014
NOOLY: Hlavně to muselo bejt docela nadlouho ne? Něco poslepovat, teď to porůznu pitchovat, xfadeovat…
MARIHAI --- 19:08:05 21.2.2014
NOOLY: A jak to znelo ? Chvili jsem neco zkousel se samplama a zadna slava
NOOLY --- 18:41:04 21.2.2014
MARIHAI: no k jednomu motoru jsem mel treba 3 zvuky - nizky otacky, stredni a vysoky, ktery byly pitchovany a crossfadovany. parametry frekvenci a startu crossfadu jsem urcoval podle sluchu metodou pokus a omyl.

LIQUID_SOUND: dost dobry!