Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Primal a paleo - zkušenosti, recepty
ALONSY
Jak na paleo
http://jaknapaleo.cz

Mapa vajec
https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=210321640653234128767.0004d9601591e083d1325

Pro začátečníky k lepší orientaci - je to paleo, nebo to není paleo - food list
http://paleodietlifestyle.com/paleo-diet-food-list/

Paleo Lifestyle Rozcestník a scestník pro paleo jedlíky
http://www.paleolifestyle.cz/

80 Paleo Breakfast Ideas
http://paleo.com.au/2012/08/80-paleo-breakfast-ideas/ -

Ovoce - tabulky nutričních hodnot ovoce, obsah jednotlivých živin a vitamínů a minerálů
http://www.ovocedoskol.eu/node/24

Publikované výzkumy o paleo dietě
http://thepaleodiet.com/published-research-about-the-paleo-diet/

[ MASO-vegetariánům vstup přísně zakázán ]

[http://dearpaleo.com/wp-content/uploads/2012/01/paleo-flowchart.jpg]
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
RODWY --- 22:21:35 28.11.2014
???: myslim,ze badmiton je mnohem vetsi zatizeni pro klouby nez silový trenink.)
NYX --- 9:21:38 28.11.2014
tohle je fascinujici...mutace u inuitu (a jinych severne zijicich), ktera je na prvni pohled velmi nevyhodna pro paleni tuku

Hyperlipid: Coconuts and Cornstarch in the Arctic?
http://high-fat-nutrition.blogspot.cz/2014/11/coconuts-and-cornstarch-in-arctic.html
Hyperlipid: The P479L gene for CPT-1a and fatty acid oxidation
http://high-fat-nutrition.blogspot.cz/2014/11/the-p479l-gene-for-cpt-1a-and-fatty.html
??? --- 12:12:03 27.11.2014
PAJOVA: nedělám (ani nechci) žádný vytrvalostní ani silový trénink. V mládí jsem dělala několik sportů "vrcholově" a imho mi dost zničilo zdraví ( zj. klouby).

Posledních pár let jen denně chodím na procházky a výlety se psem, v sezóně zahradničím, což je občas dost fyzická dřina a cvičím fyzioterepeutický cviky na záda a pánevní dno- takový protahovací/jógový.
1-2x týdně mám badminton, což je teda fyzický odpal, ale dost mě to baví.

Vlastně v té knize ( Paleo Approach) taky dobře vysvětlujou, že přehnaná nárazová fyzická aktivita je pro tělo větší stres než průběžná mírná. Myslím, že na tom něco je :)
??? --- 12:06:51 27.11.2014
MMETLA: tak pak dej vědět :) Já jsem se k léčebnýmu protokolu zatím nedopracovala, přišlo mi to, že by to bylo nad moje síly.

Ale nevylučuju, že třeba za půl roku (až si zautomatizuju/ zažiju dlouhodobé paleo) tak se k tomu odhodlám.
PAJOVA --- 18:21:27 26.11.2014
???: a sportujes nejak vic? Ja mam pohyb tak 4-5x do tydne a ve dny sportu bych mohla jist kontinualne.
MMETLA --- 15:28:03 26.11.2014
???: jo tohle vim, avsak diky za shrnuti, dneska jsem to zacal cist, tak uvidime jak to dopadne :)
??? --- 19:14:09 25.11.2014
???: To mě po pravdě nenapadlo ;) dobrej tip. Zkusím po novém roce až půjdu na kontrolu (předpokládám, že advent a vánoce neprojdou výživově jen tak) :)

Celkem neuvěřitelná změna je, že jím jenom 2-3x denně a nemám hlad ani chutě. Odbourala jsem režim kontinuální pastva. Tomu přisuzuju největší podíl na hubnutí a dobrém pocitu.

Aby to nevypadalo, že jsem premisnt, tak stále piju alkohol a nemíním na tom nic měnit ;)

??? --- 19:08:24 25.11.2014
???: tobě vlastně bude končit čtvrtrok na paleo, že? Budeš si nechávat testovat případné změny hormonálních hodnot?
??? --- 19:01:32 25.11.2014
MMETLA: Paleo Approach je skvělá knížka, třeba ně hodně otevřela oči ohledně biochemie imunitního systému. Plus se zabývá i ostatními life style changes.

Ale předepsaná dieta už dost extrémní- kromě paleo kladiky eliminovat všechny nuts, seeds, nightshades (vč. koření jako chilli a paprika). Hodně zařadit vnitřnosti a mořské plody.

Doporučuje striktní protokol dodržet aspoň 3 měsíce a pak pomalu přidávat a testovat. Já jsem na to po pravdě neměla morál (pro mě i whole30 bylo celkem výzva).
??? --- 18:56:25 25.11.2014
Pečený losos a k tomu výborný zimní fenyklový salát s hruškou a praženými vlašáky. Fenykl je super!

[//i.nyx.cz/files/00/00/12/89/1289908_b6ba8fbd10c12905ccc6.jpg?name=image.jpg]