Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Callcentra a CATI studia - pracujete? Zkušenosti, Reference, Tipy, Triky aneb řeknem si know how
KALHOTKA
[http://www.meritum.cz/img/left_callcentrum.jpg], [http://www.daktela.com/wp-content/uploads/2008/12/virtual_call_center.jpg],

Klub je určen pro operátory, tazatele, obchodníky a specialisty, kteří dennodenně hovoří se zákazníky po telefonu.
Naleznou zde Tipy a triky pro prodej, pro zlepšení svých prodejních dovedostí a komunikace, poradíme jak se vyvarovat nejčastějších chyb, na jaká větná spojení dát pozor apod. Také se snažíme o zlepšení mínění o těchto pozicích, neboť je tato práce chápána jako podřadná, nesmyslná a zbytečná.
Stejně tak je klub přístupný Supervizorům, Managerům a dalším vedoucím, kteří zde naleznou rady, jak vést Feedback, jak vést přijímací pohovor, jak vést svůj tým, jednání s lidmi, rady pro vytvoření skriptu, jak motivovat, jak představit novou službu. Věřím také, že zde najdou místo i lidé z vyššího managementu, kteří chtějí mít podvědomí o aktuální problematice, kteří chtějí mít částečný přehled o ostatních CC a kteří nám pomohou najít ten správný pohled na věc z pohledu např. majitele/jednatele firmy. Věřím, že i pro tyto lidi, bude toto auditorium přínosné, jelikož i jim zde můžeme vyjádřit "odlišný pohled" na věc a inspirovat ke změně pracovních postupů. V neposlední řadě je toto auditorium bráno jako Reference na jednotlivá CC ze strany zaměstnanců, kam jít, kam nejít, co se mi nelíbilo, kde byla fajn brigáda apod. Jde o subjektivní pocity, ale i ty mají svou vypovídací hodnotu.
Jsme tu pro všechna CC a CATI studia v Čechách, na Moravě i ve Slezku.
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
KYCLTKA --- 16:01:12 14.7.2016
Ahoj, přidávám nabídku práce v menším zákaznickém servisu, příjemný kolektiv, centrum Prahy:
Náplň práce:
Komunikace a vyřizování požadavků klientů
Rozšiřování portfolia stávajícím klientům o nové produkty
Poradenství v oblasti pojišťovnictví
Administrativní činnost

Platové ohodnocení: základní složka 18.000,-Kč (po zkušební době 20.000 Kč) + motivující variabilní složka formou bonusu, který může být až do výše jednoho platu, i více
Stravenky
20 dní dovolené + 2 sick days
Příjemné pracovní prostředí
Cafeterie na pracovišti
Pracoviště v centru Prahy, u metra Náměstí Republiky
Pracovní doba po-pá 8:30 – 17:00 hodin

V případě zájmu pište do pošty.
CORNY --- 13:29:57 3.9.2015
TBC: Abych se přiznal tak by mě celkem zajímalo jaký call centra jsou ještě "živý" a kde se celkm dobře maká...
TBC --- 20:21:08 31.8.2015
JANCAM: jedinek prispevek na NYXu a tohle... to neni zrovna dobre delany umely PR :)
JANCAM --- 15:09:37 31.8.2015
Ahojky, ve formice jsem dělala pár měsíců zpátky, měla jsem to jako zaměstnání ihned po vysoké škole. Dle mého názoru, odměnový systém super, bylo reálné se dobrat i vyšších provizí, výplata mi chodila včas a kolektiv lidí byl také fajn. Nevím jaké to bylo v minulosti, ale za mě zkušenost dobrá.
KINEMAK --- 19:53:52 1.10.2014
Nabízím jednorázovou odměnu za zodpovězení pár otázek pro operátory call center (i bývalé): Attento, Intrum, APS, Credit One, DC Group. Průzkum trhu. Kontat tady nebo na kamenikova@prace-kouc.cz. Odměna na ruku, setkání cca 10 minut v Praze.
POLIMER --- 14:41:59 18.8.2014
Má tu nekdo z Vászkusenosti s callcentrem Formica group ?? Díky
SIR_FRENK --- 20:38:38 11.1.2014
CORDELL: Já si myslim že od zavedení neomezenejch tarifů je vůbec blbost volat paušály, kromě nějakejch balíčků s internetem v podstatě není co nabídnout....
USTREDNA1 --- 12:22:39 29.10.2013
Dobrý den, touto cestou nabízm levně realizaci celého call centra vcetne útředny, vybavení atd. Více info na emailu David.legneru@gmail.com.
LINY --- 8:25:56 9.11.2012
CORNY: Business media group, ale je to teda fakt voser..asi 80 lidí v call centru
ORISKOVANUTELA --- 17:44:37 23.10.2012
Neděláte někdo v callcentru v brně? přemýšlím, že bych to zkusila jako brigádu, ale co sem byla na jednom pohovoru, byla bych placená od toho, kolik lidí navrtám do změny smlouvy/paušálu/balíčku, do toho se naučit všechny t - mobile tarify a podobně...sem se na to vykašlala. ale kámoška mi řikala, že dělá myslím v práglu a je placenná normal od hodiny + provize z toho, kolik lidí přesvědčí k paušálu nebo tak...

Dík