Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
PROFESIONÁLNÍ POSTPRODUKCE FOTOGRAFIÍ - aneb tvorba nablejskanejch vizuálů
CALTROP

Profesionální postprodukce fotografií


Pokročilé retuše, matte painting, airbrush, grading, světelné efekty, komplexní kompozice...


Poradna, tipy a triky, ukázky, postupy... přidávejte své výtvory k hodnocení, podělte se o své zkušenosti,
sdělte nám hodnocení semináře, kterého jste se zúčastnili...

Odkazy:


Portfolia autorů z ČR:
DRAWetc.
Tomáš (Temüjin) Müller
Stanislav Petera
Jaroslav Stehlík
Jan Brunclík
http://www.locomotiv.tv/ Miro Minarovych
http://www.fundaluka.cz/ Dan Peschl
http://www.spiny.cz/ Martik Kubac
http://www.plgr.cz

Semináře a výuková DVD (ČR):
Light Garden Academy (Semiáře, DVD) S. Petera a spol.
Visual Workshop (Semináře) DRAWetc.

Tipy, triky, tutoriály (portály):
— ??? (budu rád za jakékoliv tipy :)



Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
MIKIMAUS --- 14:19:13 9.9.2013
podívejte se na prvních 6 animací pro UAX...přeskakujte mezi jednotlivými animacemi přes tlačítko v pravém dolním rohu, jinak se to bude opakovat donekonečna 8)
http://www.miki-portfolio.cz/uax/test_ovladani.swf
ONDREJCERVINKA --- 14:39:30 2.5.2013
po cca dvou/třech měsících zkoumání 3Dsmaxu a zjištění, že se naše škola účastní youngcreativechevroletu jsme se rozhodli, že to zkusíme nakombinovat, vymodelovat to nebyl až zas takovej problém, spíš ty textury.. spousta novejch poznatků a tak, při focení jsme to trošku pokazili, ale příště to už vychytáme..

3d modely a značná část postprodukce je moje práce, nejsem s tim spokojenej na 100%, ale sem rád, že sme to hecnuli a dotáhli do konce..

YoungCreativeChevrolet 2013 on Behance
http://www.behance.net/gallery/YoungCreativeChevrolet-2013/8467441
ONDREJCERVINKA --- 19:56:01 21.7.2012
http://2.bp.blogspot.com/-0fM1uY1saG0/T2DYGlRN8eI/AAAAAAAAHww/_oizlvCSkEc/s1600/PEDRO%2BPEDRO.jpg

mrkněte na to prosím, jak dosáhnout takhle "plochýho" světla, šedozelenejch stínů a prostě celkově barevný nálady jako je na týhle fotce? Už sem to zkoušel několikrát udělat, ale vždycky sem se barevně i světelně dostal někam uplně jinam než sem chtěl
FRKY --- 15:53:28 22.3.2012
Trocha OT:
Zdravím,
prosím ty, kteří vytváří/navrhují rúzné audiovizuální, vizuálni soubory a sdílí je jakýmkoliv způsobem s klienty, aby se vyjádřili v dotazníku k mé bakalářské práci.
Díky, je to krátké :)

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGdhbjdhUzYyQnE4eWxaY0NERVRDTkE6MQ
CHOTOUCHOVAK --- 7:13:24 26.3.2011
FTN: já si řkal, že to bude ono, ale nemoh sem to najít :-)
FTN --- 21:59:45 25.3.2011
CHOTOUCHOVAK: měli, v Digifotu :-)
CHOTOUCHOVAK --- 8:32:11 25.3.2011
FTN: neměli ste teď někdy o tomhle focení článek v nějakym fotočasopise
DAN_F --- 23:13:40 12.3.2011
PETRPEDROS: "Kvalitě diapozitivu" – diapozitivy byly a jsou zlo. Bezmoc na tím, jak to který lab zprasí (a že to každý zprasí), je strašná. Nejhorší na tom je, že když si člověk najde lab, kde mu to jednou vyvolají solidně, vůbec nic to neznamená.

Pokud jde o technické obrazy, všeobecně nevidím jediný důvod proč by cokoliv mělo vypadat na digitálu hůř, než to vypadá na filmu a vůbec by mě zajímalo nějaké fyzikální vysvětlení toho, proč by sklo mělo vypadat jako plast a stříbro mít divnou šedou. Kontrola nad barevností, ale i kontrastem a jasem je u digitálu nesčetněkrát lepší a byla i před pěti lety.

Koneckonců i ten diák se musí nakonec zdigitalizovat.
PETRPEDROS --- 15:38:40 10.3.2011
DAN_F: No po zkušenostech co jsem měl tedy už asi před 5 lety jsem zjistil že sklo a stříbro na digitálu vypadá hrůzostrašně sklo jako plast a stříbro taková divná šedá. V té době se kvalitě diapozitivu nic nevyrovnalo. Je možné že ted už středoformátové digitály zvládají fotografovat sklo. Ale focení české bižuterie je stále děláno na diáky...
DAN_F --- 14:53:21 10.3.2011
PETRPEDROS: Tak na tu A3 by tohle klidně stačilo. Potom máš možnost vzít nějaký digitální středoformát jako Hasselblad H3D třeba, ale tam se dostaneš do problémů s shiftováním, no a třetí možnost je nějaká digitální stěna. Klasickému materiálu bych se už dnes asi vyhnul :)