Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Zajímavosti s textem, pochopení textu, šifrování slov....
BOTRYTIS
Prostě všechno zajímavé s textem a slovy....

př: NNN YYY XXX ( NYX obsahuje tři znaky každý jeho znak tedy napíšu třikrát ...)

KLNBYPQGX klíč: 3;5;9 (jednoduchá šifra 3 písmeno je N páté písmeno je Y a deváté je X... =NYX ...)

Pokud přitom, když chráníš sám sebe, chráníš i ostatní, pak tím, že chráníš ostatní, chráníš i sám sebe...

zkrátka vše co vás napadne.....
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 19:23:52 25.11.2009
A to jim jako ukazují slova a k nim věci? Jako žába a k tomu nakreslí žábu a je na tom dítěti, aby si to zapamatovalo? Nebo jak to funguje, když to není po slabikách, v praxi?
DANUNA --- 11:23:41 25.11.2009
SILRIEN: Asi je to jak na ktery skole - nekde daji na vyber, aniz by nekterou z metod doporucili a na nekterych skolach se tim ridi vic (myslim tim, jak se ty deti pri zapisu projevi). Me prijde, ze ta geneticka je lepsi v tom, ze ty deti motivuje vic od zacatku - ze hned muzou cist a vysledky uceni jsou driv videt.
??? --- 1:59:12 25.11.2009
KAZATELL: KobYla! :)
SILRIEN --- 18:18:45 24.11.2009
DANUNA: to není o tom, jak na ně zapůsobí, ale co konkrétně předvedou - je to podle toho, jestli jsou více analytičtí, .... a tak, prostě u nás se u zápisu dělá několik malých testíků formou her, kde se to pozná
Samozřejmě je pravda, že všechny tři metody jsou srovnatelně dobré a záleží na dítěti, jak která mu vyhovuje
KAZATELL --- 18:02:01 24.11.2009
"jelenovi pivo nelej" :-)
"dar mám rád"
lákala kal
kobila má maly bok
a ještě mám někde vypsaný další ale n ty si nevzpomenu
DANUNA --- 10:36:46 24.11.2009
SILRIEN: Ja myslim, ze je to blbost, ze to poznaji podle toho, jak na ne prvnacci na zapisu zapusobi. Podle ceho by to poznali? Moje mamka uci (v 1. tride - drive slabikova, ted spis geneticka metoda) a u nich na skole to chodi tak, ze skola otevre zpravidla dve prvni tridy - v jedne se uci klasickou slabikovou metodou a ve druhe genetickou. Rozhoduji se rodice - nekteri te novejsi (genericke) neveri a proto davaji deti do te druhe skupiny. Vyzkousela si obe metody a rika, ze je to v podstate srovnatelne (ze neni jedna lepsi nebo horsi) - geneticka metoda ma vyhodu jen v tom, ze deti mohou cist daleko drive - driv, nez se nauci psat psaci pismena apod. (Pokud se deti uci po slabikach, uci se ze zacatku "blaboly", ze kterych teprve skladaji slova) Ve finale se stejne deti v obou skupinach nauci totez.

???: A k tem palindromum: muj oblibeny "Kuna nese nanuk." a dal si vzpomenu jen na: "Báře jede jeřáb."
SILRIEN --- 17:49:01 23.11.2009
???: to nejsou žádné pokusy, to jsou prostě ověřené postupy a metody výuky čtení a psaní, všechny schválené ministerstvem
ne, to pozná při zápisu prvňáčků do školy, udělá s každým test, složí se třída, aby byla co nejvíce vyvážená a učitel si řekne, hmm, tyhle děti zvládají převážně lépe tohle a vybere metodu
ale samozřejmě záleží na škole, jak už jsem psala, vedlejší škola jede prostě genetickou, ví se to o ní, takže tam hlásí rodiče své děti proto, aby se tak učily a je na přijímajícím, aby kdyžtak upozornil, že tato metoda nebude pro dítě vhodná (což je pravda, že se neděje, přeci jen, za každého žáka jsou peníze) :(
??? --- 22:39:55 22.11.2009
SILRIEN:
dve veci me na tom udivuji...

1/ to si kazda skola muze delat pokusy podle toho co zrovna chteji zkusit? neni nejake metoda doporucena MS?

2/ podle skladby zaku? to jako ucitelna v prvni tride s NOVYMI zaky sedne a reklne s: jo vy jste super budeme ucit po pismenku. Prijde mi to jako nejake scifi... :)
SILRIEN --- 19:43:36 22.11.2009
???: U nás na škole se rozhoduje většinou podle skladby žáků, takže používáme třeba v jedné třídě genetickou (po písmenku), v další slabikují a v další globální (celá slova), vedlejší škola učí třeba jen genetickou metodou. Najdi si profily škol a zjistíš, že opravdu málokterá škola učí jen pomocí slabik. (Alespoň v Praze je tomu tak.)
??? --- 12:47:32 22.11.2009
SILRIEN: A jakou se většinou rozhodne?
Já bych ty učitele zas nepřeceňoval.