Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
NOCáci celého světa, spojme se!
TURBO
Známe se většinou asi jenom po telefonu, často spolu řešíme různý hrůzný technický obtíže
nejen na páteřních sítích a rádiovejch lastmiles ;),ale tady si můžem pokecat neformálně
a zanadávat si, jaká to byla dneska zase šichta :)

Klepy, drby, kdo koho stáh kam, všechno se bere!

Tady to žije i v NOCi! :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Network_operations_center ;)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
GAF --- 11:35:03 14.5.2014
XEHUTL: víceméně jsem IT na úrovni hw/sw desktop helpdesku. A v poslední práci se k tomu po hodně let přidružoval zákaznickej kontakt jako takovej, aplikační ITIL incident management a Unix / SQL tester / instaler.
XEHUTL --- 11:32:55 14.5.2014
GAF: nejaka specializace?
GAF --- 11:19:34 14.5.2014
Čau lidi, tušíte někdo o nějaký volný pozici na dvanáctky? Klidně i čistě anglicky mluvící. Nebo nějakej dobrej tip, jak všeobecně hledat aspoň? Jsem si naprosto jistej, že po Praze je dohledovejch center hafo, ale za tři měsíce jsem našel asi dvě nebo tři nabídky a z toho dvě ještě na 3x8 hodinovej provoz místo dvanáctek. Za každou radu budu vděčnej.
EX_ESKADR --- 19:49:21 19.4.2014
???: tyvole, vis jak je narocny udelat tunel z Italie do CZ?? ;D
??? --- 19:31:13 19.4.2014
???: S Italii jsem mel jedinou zkusenost, potrebovali jsme, aby sitar - az se vrati z mesicni dovoleny - prenastavil nejakej tunel na jejich ciscu. Pokud si spravne pamatuju, tak jsem z ty firmy odesel driv, nez ten tunel byl dokonfigurovanej :))
XEHUTL --- 19:05:43 16.4.2014
Vidim ze vsude stejne :-)

Jinak specialne TIS me vytaci s tim, ze maji ruzne typy tiketu na aktualni poruchy a jine na RFO.. Takze u linek co maji casto problem (coz u nich neni nic neobvykleho, holt Italie) se neustale oteviraji nove a nove incidenty bez zpetnych souvislosti, namisto jednoho TT se sledovanim. Ono vubec jakekoliv sledovani a nezavirani je pro ne problem skoro az na vyeskalovani :-/
??? --- 12:58:03 16.4.2014
TURBO: jo to je u těch italů taky - indický call centrum jen zdržuje přes víkend, než v pondělí přijde nějaký ital do práce a začne to řešit..
TURBO --- 12:47:21 16.4.2014
TANTRAMAN: nebo lahůdkou je na okruhu s nějakym smrtelnym SLA lastmile, která aby byla co nejlevnější je klidně i bez SLA, to se pak hodně dobře s tim poskytovatelem lastmile řeší a nejlepší je, když je to nějakej lokální "šušeň", co ani nemá dohled a má podporu po-pá 8-16 a o víkendu to třeba padne, paráda. Obchodníky a projekťáky mám taky občas hodně v oblibě :)
TURBO --- 12:44:08 16.4.2014
???: mám podobný zkušenosti snad se všema globálníma operátorama, jejich oblibou je, když jim pípne alarm zásadně neověřovat u svýho koncáka, ale prudit "dál po síti" a legrační je, když vám volaj v noci z neděle na pondělí třeba v 1 hodinu a když se zeptáte, jestli mají ověřený svoje koncový zařízení a stav napájení v lokalitě, tak na všechno se dozvíte "yes, yes". Pak si necháte dát kontakt, načež když se zeptáte na možnost přístupu k lastmile zařízení, tak se dozvíte "po-pá 8-20". Naprosto konkrétně tohle dělá Level3 (resp. dřív Global Crossing, než je spokli) a klasicky volaj odněkud ze Sacramenta, ale když voláte zpátky, zvednou to lidi někde v Anglii či co (podle přízvuku), který nevědí nic, ticket podle čísla nenajdou a vlastně vám vůbec nepomůžou :D

Ale jak jsem psal, tuhle zkušenost mám i s jinejma "globálníma" operátorama a zdaleka se nejedná o žádný "bambusáky". Jejich zákazník z bodu A jim nahlásí problém s dostupností jejich bodu B a aniž by kdokoliv cokoliv na bodu B ověřoval, šup založit tickej a honem to hodit dál, hlavně se tim moc nezabejvat. Taková čůráčkovina, imho :)
EX_ESKADR --- 10:17:31 16.4.2014
vsechno co jste napsali potvrzuju! :D ..
ja mam teda zkusenosti jeste s Austria Telecom, kde zas pro zmenu nikdo neumel anglicky, ze jsem se radsi domluvil na odeslani mailu v nemcine (oprasil jsem slovnik ;) )