Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
vfx, cgi, filmove efekty - tvorba, making of, rady, zajimave linky
DANCHEZ
Linky na firmy zabyvajici se VFX / CGI
making of
zajimave clanky, rady, informace



whatever..]
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
LOOCAS --- 2:35:54 18.12.2009
LOOCAS --- 2:34:16 18.12.2009
KLASMEN: Shake? 1) proc? 2) obavam se, ze ho v tyhle "verzi" nesezenes uz nikde.

Btw: to, ze ho "fanouskovsky" podporuje The Foundry me velice prekvapuje, resp. tomu moc nechci verit. ;)
KLASMEN --- 1:19:13 18.12.2009
brý večír vespolek... predem rikam, nehazejte me do pekla. Potrebuju sehnat krabicovou verzi "zesnulého" Shake 4.1, jenze se z toho pomalu stava abandonware. To, ze se nevyvíjí je historicky jasny, to ze se ve statech officialne neprodava a jediny fanouskovsky support presel k Foundry, je taky potvrzeny (Nuke podle toho taky zacal mutovat :)), ale proc uz ho nikdo nema ani v cechach ? Idealne s ceskou fakturou se S/N. Je to hodne nerealny prani ? Ani by to nemuselo bejt k jezisku, jen nez v lednu budu psat prvni fakturu... ;)
LOOCAS --- 12:35:48 16.12.2009
KOZZA: Jeste, ze Nuke prodali. V soucasny verzi je to jeden z nejlepsich (ne-li nejlepsi) kompozitni SW na workstationy. Co se herni spolecnosti tyce, tak neco se v DD delo, ale mel jsem za to, ze se chtej vrtnout i smerem vyvoje her? Ne, ze by meli komplet predelat DD na dalsi herni studio. Nakonec je koupil
Michael Bay a pak se jim podaril uzasnej kousek s Benjaminem Buttonem, coz fakt smekam. Myslim, ze s DD zdaleka neni konec, obvzlast, kdyz se rozrostli o dve dalsi pobocky. :)
KOZZA --- 12:31:52 16.12.2009
ty Nike byly delany i v Maye, ale vetsina projektu modelovanych/renderovanych v LW, cca 3 roky zpet zkouseli V-Ray, ale ten nebyl na pohyblivy veci moc dobry, Houdini moc nevim, no kazdopadne to tam meli docela divoky, dokonce to melo zaniknout a pretvorit se to do herni spolecnosti, nakonec se tak nestalo, jako vzpominka je prave ten GoW a prodany Nuke do UK
LOOCAS --- 11:10:24 16.12.2009
KOZZA: Tak to pak mozna jo. Ja vim jen o jedinym projektu, kterej 100% delali v LW, ty Nike boty, nebo co to bylo, jak ty roboti nohy tancujou na tech pohyblivejch stolech. :) Jinak, co jsem prave posledni dobou videl, tak DD vetsinou jede v Maya, Houdini atp... LW jsem u nich nikde nevidel, ani na prednaskach atd.
DANCHEZ --- 1:37:50 16.12.2009
jj v DD delaj s LW dlouho (cimz nerikam ze jenom s LW:)

KOZZA: nikdy jsem se k tomu nedostal, nemas tu starou verzi? ja si na stare LW shortcuty predelavam vsechny novejsi verze:)
KOZZA --- 0:59:28 16.12.2009
LOOCAS: ja jsem nerikal, ze by ho pridavali, DD byla "smluvni" firma co uvadela lw3.5 mezi lajckou verejnost :-), kdyz se podivas na jejich stranky making of, tak je tam videt lwecka habadej, mluvim o dobe nedavno minule, ted uz nevim posledni cca 3 roky, co se tam deje, ale driv v lw bastlili co se dalo, posledni co vim tak v nem delali "video" ke Gears of War na x360, a jestli budes mit moznost se dostat k Nuke4.x tak se podivej do options na environmentalni presety toho prostredi LW3D
ALERT --- 0:54:28 16.12.2009
LOOCAS: aha, jsem myslel, ze mayaci renderujou v rendermanovi... a on je to 3DElight renderman :) no ta mantra nevypada zle, o vanocich ji poradne prozenu, tak treba z toho neco vyleze..
LOOCAS --- 0:46:52 16.12.2009
KOZZA: Jako kompozicni SW "k Lightwave"? To slysim poprvy. :) To, ze Nuke vyvinuli v DigitalDomain je fakt, ale, ze by ho nejak hodlali "pridavat k Lightwave", to je trochu divny, ne? Krom toho si ani nejsem jistej, ze by v DD LW pouzivali. U nich je to sama Maya, Houdini a jejich proprietarni softy.