Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
vfx, cgi, filmove efekty - tvorba, making of, rady, zajimave linky
DANCHEZ
Linky na firmy zabyvajici se VFX / CGI
making of
zajimave clanky, rady, informace



whatever..]
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
LOOCAS --- 12:35:48 16.12.2009
KOZZA: Jeste, ze Nuke prodali. V soucasny verzi je to jeden z nejlepsich (ne-li nejlepsi) kompozitni SW na workstationy. Co se herni spolecnosti tyce, tak neco se v DD delo, ale mel jsem za to, ze se chtej vrtnout i smerem vyvoje her? Ne, ze by meli komplet predelat DD na dalsi herni studio. Nakonec je koupil
Michael Bay a pak se jim podaril uzasnej kousek s Benjaminem Buttonem, coz fakt smekam. Myslim, ze s DD zdaleka neni konec, obvzlast, kdyz se rozrostli o dve dalsi pobocky. :)
KOZZA --- 12:31:52 16.12.2009
ty Nike byly delany i v Maye, ale vetsina projektu modelovanych/renderovanych v LW, cca 3 roky zpet zkouseli V-Ray, ale ten nebyl na pohyblivy veci moc dobry, Houdini moc nevim, no kazdopadne to tam meli docela divoky, dokonce to melo zaniknout a pretvorit se to do herni spolecnosti, nakonec se tak nestalo, jako vzpominka je prave ten GoW a prodany Nuke do UK
LOOCAS --- 11:10:24 16.12.2009
KOZZA: Tak to pak mozna jo. Ja vim jen o jedinym projektu, kterej 100% delali v LW, ty Nike boty, nebo co to bylo, jak ty roboti nohy tancujou na tech pohyblivejch stolech. :) Jinak, co jsem prave posledni dobou videl, tak DD vetsinou jede v Maya, Houdini atp... LW jsem u nich nikde nevidel, ani na prednaskach atd.
DANCHEZ --- 1:37:50 16.12.2009
jj v DD delaj s LW dlouho (cimz nerikam ze jenom s LW:)

KOZZA: nikdy jsem se k tomu nedostal, nemas tu starou verzi? ja si na stare LW shortcuty predelavam vsechny novejsi verze:)
KOZZA --- 0:59:28 16.12.2009
LOOCAS: ja jsem nerikal, ze by ho pridavali, DD byla "smluvni" firma co uvadela lw3.5 mezi lajckou verejnost :-), kdyz se podivas na jejich stranky making of, tak je tam videt lwecka habadej, mluvim o dobe nedavno minule, ted uz nevim posledni cca 3 roky, co se tam deje, ale driv v lw bastlili co se dalo, posledni co vim tak v nem delali "video" ke Gears of War na x360, a jestli budes mit moznost se dostat k Nuke4.x tak se podivej do options na environmentalni presety toho prostredi LW3D
ALERT --- 0:54:28 16.12.2009
LOOCAS: aha, jsem myslel, ze mayaci renderujou v rendermanovi... a on je to 3DElight renderman :) no ta mantra nevypada zle, o vanocich ji poradne prozenu, tak treba z toho neco vyleze..
LOOCAS --- 0:46:52 16.12.2009
KOZZA: Jako kompozicni SW "k Lightwave"? To slysim poprvy. :) To, ze Nuke vyvinuli v DigitalDomain je fakt, ale, ze by ho nejak hodlali "pridavat k Lightwave", to je trochu divny, ne? Krom toho si ani nejsem jistej, ze by v DD LW pouzivali. U nich je to sama Maya, Houdini a jejich proprietarni softy.
KOZZA --- 0:25:52 16.12.2009
@DANCHEZ, se divim, ze neznas Nuke, pred lety jej delali v DD jako kompozicni software k Lightwave3D ve kterym se furt stouras, 4.x rada ma dokonce Lajtwejvacky shortcuty a navigaci jako primarni
LOOCAS --- 0:13:19 16.12.2009
ALERT: V UPP jsme renderovali v 3DElightu z mnoha duvodu, jeden z nich byl i ten, ze Renderman je priserne drahej. Ale vim, ze s tim nejak kluci koketovali i v Houdinim, takze predpokladam, ze to pro nej nebude problem. Mantru neznam. A RenderMana jen velice vzdalene.
ALERT --- 20:23:39 15.12.2009
LOOCAS: jsem se spolejhal na ten RenderMan

..
Top-Notch RenderMan Support. With Houdini you will enjoy a tightly integrated interface to Pixar’s RenderMan® and RenderMan compliant renderers which includes a node-based RenderMan shader builder and support for test renders in the 3D viewport.