Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
mBank
ADAMM
mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 22:50:22 29.9.2010
YNZA:
asi patris mezi mensinu. co stiham sledovat jsi prvni komu nedosla...
YNZA --- 22:28:15 29.9.2010
ztra mi prestava platit karta od mbank, novou stale nemam :)
prava polska zrucnost (jak sem ze zacatku syckoval) se ted projevila naplno
KY_109 --- 18:00:39 26.9.2010
PAPADA: Ano. A pokud jsem to pochopil dobre, pote co znovu splnis podminky musis jeste pozadat o reaktivaci toho proma. Neni to automaticky v zavislosti na Tvych transakcich.
PAPADA --- 17:18:31 26.9.2010
"eMAX Plus s výhodným úročením" pouze tehdy, kdyz mesicne zaplatim kartou vic jak 4 tis. jenze takovy objem plateb nemam kazdy mesic. tzn. ze kdyz v jednom mesici nepoplatim 4 tis, ten mesic se mi zuroci starou sazbou?
SONA1 --- 11:46:32 26.9.2010
Díky, poptám se, předám.
MUNIN --- 10:57:13 26.9.2010
SONA1: Podobné problémy nemá smysl řešit v diskusních fórech ani nekonečnými dohady s bankou. Je třeba to písemně reklamovat a výslovně uvést, že šlo o neautorizovanou transakci. Banka musí (ze zákona, není to její dobrá vůle) do vyřízení reklamace uvést účet do původního stavu. Je-li nakonec reklamace zamítnuta a zákazník nesouhlasí, je třeba obatem podat podnět finančnímu arbitrovi ČR: http://www.finarbitr.cz (Nebo rovnou žalobu, ale pro většinu případů je arbitráž pro drobného klienta lepší.)
ADAMM --- 11:59:52 25.9.2010
VANEK: kontakt na Měšec mám - a je to velmi jednoduché. stačí napsat Dalichovi (Dalibor Chvátal), reaguje normálně na maily poslané na dalibor.chvatal@mesec.cz - ale jemu zrovna věřím, že než to "rozmázne", tak zkontaktuje druhou stranu. imho je to jeden z velmi velmi mála lidí, kteří jsou opravdu profíci a vyznají se a zároveň se nechovají jako nějaká primadona.
ADAMM --- 11:57:08 25.9.2010
SONA1: osobně tomu nevěřím, že by to bylo až tak jednoduché - pokud se stejná položka (přesně stejná) opakuje několikrát, tak jsem byl i u toho, že banka kontaktovala zákazníka a řešila to s ním. takže je-li zájem, rád předám celou záležitost svým bývalým kolegům, co mají na starosti reklamace. jinak to pro mě je informace "jedna paní povídala".
SONA1 --- 0:48:51 25.9.2010
VANEK: Tak ona je to pořád jen zprostředkovaná informace, ale taky s mužem v zahraničí kartou mBank platíme (zatím bez problémů, je třeba říct) a dost nerada bych dopadla podobně.
VANEK --- 0:25:37 25.9.2010
SONA1: To bych rozmáznul na Měšci, nemá tu někdo kontakt? ;-)