úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
HOBBY, SPORT A ZABAVA
»
hobby
»
vse okolo aut
Audi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?
EMENEMS
[
http://www.yogimogi.com/yogimogi/dquiz-2006/audi_logo.jpg
]
Pro nadsence a vlastniky krasavcu od nasich zapadnich sousedu :)
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
JOHN_LENON
---
22:57:28 19.11.2018
DIGITALISMEK
: pokud si dobře pamatuji, 2.7 je zmenšena 3.0 kvuli nemeckemu systemu pojištění, jinak ten motor jinou vyhodu nema.
jeste mam pocit, ze se do nich davaly jine prevodovky, nez do 3.0. ale nejsem si jist, jestli to platilo u audi obecne. (moje zkusenost je z a6)
takze bych uvazoval u v6 jen o 3.0.
a dvoulitr? tak je to neustale variace na passat v kombajnu s ropou. neurazi, nenadchne.
ale mozna bych radsi hledal dvoulitr s mensim najezdem.
DIGITALISMEK
---
20:48:01 19.11.2018
^
Ahoj, mam takovou technickou, co si vsechno pohlídat při koupi 2.7 tdi z 2009? nebo se nebát i 2.0 tdi ? Německej autobazar by nemusel být podvodnej ne? :D
https://www.mobile.de/...2009,prx:9000,ful:diesel,ger:manual_gear,exc:black/pg:vipcar/268546508.html
nebo věřit místnímu "Jardovi" ? :)
https://auto.bazos.cz/...ne.php?fbclid=IwAR07wZ2Fg0I2aoPKoZap0vV_IJDM5nqlSBbLecAQbDVjA3ERTCFCMj2uoxg
BELIEVER
---
16:05:31 3.11.2018
???
: Olej mi měnili v tom autorizáku, plus celou mechatroniku (je to nějaká sada) a problém nezmizel... Řešil jsem to ještě s nějakým chlápkem z Brna, který taky říkal, že to bude nějaké čidlo uprostřed převodovky, ale pořád na to neměl čas a nechtělo se mu do toho pouštět, dokud se to neobjeví na diagnostice. Ale jak říkám, neměl jsem na to pak už nervy ani čas to řešit, tak audinka šla.
???
---
23:15:38 1.11.2018
^
BELIEVER
: A zkousels vymenit olej v prevodce? Na nakym foru sem cetl ze nekdo vymenil nakej senzor a zmizlo to.
???
---
21:59:20 1.11.2018
BELIEVER
: to zni jak slusnej horror :) kazdopadne diky za info, zacnu radsi preventivne resit opravu a jestli nikoho nesezenu kdo by vedel co s tim, tak to taky asi poslu do sveta kdyz se mi to ted objevilo poprve a vse facha :D
BELIEVER
---
17:28:55 1.11.2018
2 odpovědi
???
: Přesně tohle jsem zažil taky, A5 2.0 TFSI 155 kW quattro S-Tronic. U mne to začínalo nenápadně, občas se stalo, že při řazení "D" nebo "R" převodovka lehce cukla, než tam kvalt padl. Pak se jednou za čas začala objevovat tahle hláška (když svítí, řadí to jen liché stupně, takže se s tím moc jet nedá). Pak se to zhoršovalo a ke konci v podstatě do zahřátí převodovky hláška skákala pokaždé. Po vyskočení hlášky jsem musel vypnout a zapnout motor, pak to zas chvíli fungovalo. Diagnostika nic neukázala (mám to daleko do servisu, prý se to možná vymazalo po ujetí 100 km, což mi přijde zvláštní).
Byl jsem s tím v autorizáku v Brně, kde to ale nebyli schopní vyřešit (nejsem expert, ale moc dojem tam na mne neudělali, už bych tam znova nejel).
Měl jsem pak ještě nějaké nabídky to řešit přes různé mechaniky, co se na dvojspojky specializují, ale neměl jsem na to nervy a Audinu jsem poslal do světa i s vadou.
???
---
16:53:14 31.10.2018
^
na A5 s stronik se mi pri popojizdeni v kolone a nasledny zarazeni zpatecny vyvolala hlaska "gearbox malfunction you can continue driving". na par vterin a zmizla po vyrazeni. rychlost tam byla a couvalo to. od ty doby nic a auto radi jako dycky dobre. tak sem to dneska s kamosem pichnul na diagnostiku s tim ze me zajima ten error kod, ale zadnej tam nebyl.
stalo se to z vas nekomu a mam to nak resit nebo na to kaslat?
ZDN58
---
15:24:31 30.10.2018
ANASTAZIA
: dik za odpoved :) ta 8L me laka hlavne dostupnosti a udajnou vetsi spolehlivosti tehlech motoru, asi bych dosahnul i na prvni generaci s 2.0 TFSI, ale slysel jsem na to celkem pomluvy ohledne spolehlivosti tech motoru. Jinak se mi to novejsi auto libi vic, se starsim ale bude vetsi budget na servis, coz se mi zda rozumnejsi.
ANASTAZIA
---
14:26:04 30.10.2018
^
ZDN58
: Melo by to bejt vpoho, je to naboostovane 1.8T takze hlavne kontrolovat jestli to maze a nebo preventivne vymenit olejove cerpadlo/vycistit saci kos. Zbytek jak u kazdyho jinyho turba...
ZDN58
---
11:43:09 30.10.2018
^
ahoj, premyslim o stary S3 (8L) 165kw haldex, ma nekdo zkusenosti? mel bych to jako daily, najezd cca 15 rocne. Trochu me desi, ze je to uz takovej starej pekac, ale na druhou stranu by na to snad mely bejt v pohode dily.
<<
<
>
>>