Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Audi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?
EMENEMS
[http://www.yogimogi.com/yogimogi/dquiz-2006/audi_logo.jpg]

Pro nadsence a vlastniky krasavcu od nasich zapadnich sousedu :)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
DIGITALISMEK --- 22:07:59 28.2.2019
JOHN_LENON --- 9:17:26 17.1.2019
???: Kdyžtak kontakt PM, díky. :)
??? --- 0:21:59 9.1.2019
JOHN_LENON: Ja mel ted a5 v servisu az ve vrchlabi. Na fb v klubu mi to jeden typek doporucil a sem spokojenej. Delal mi novou spojku a menil lamely tak muzu doporucit. Dela jen audi :)
JOHN_LENON --- 20:15:03 8.1.2019
Pánové, dotaz: Po diskuzi s autorizákem sem si tedy už definitivně přiznal, že se mi loučí měchy na mé A7. Trošku mě překvapilo, že mi servisák u Klokočky tvrdil, že výmeňa měchů na zadní nápravě vyjde komplet s prací na 30 k. Což je mi nějaký podezřelý. Čekal bych dvojnásobek. Co myslíte?

Plus, Praha a okolí, někdo, kdo je opravdu schopnej tohle kvalitně udělat?

Po zkušenosti s autorizákama sem k nim maximálně nedůvěřivej. A auto Beky dělá jen BMW...
JOHN_LENON --- 22:57:28 19.11.2018
DIGITALISMEK: pokud si dobře pamatuji, 2.7 je zmenšena 3.0 kvuli nemeckemu systemu pojištění, jinak ten motor jinou vyhodu nema.

jeste mam pocit, ze se do nich davaly jine prevodovky, nez do 3.0. ale nejsem si jist, jestli to platilo u audi obecne. (moje zkusenost je z a6)

takze bych uvazoval u v6 jen o 3.0.


a dvoulitr? tak je to neustale variace na passat v kombajnu s ropou. neurazi, nenadchne.

ale mozna bych radsi hledal dvoulitr s mensim najezdem.
DIGITALISMEK --- 20:48:01 19.11.2018
Ahoj, mam takovou technickou, co si vsechno pohlídat při koupi 2.7 tdi z 2009? nebo se nebát i 2.0 tdi ? Německej autobazar by nemusel být podvodnej ne? :D https://www.mobile.de/...2009,prx:9000,ful:diesel,ger:manual_gear,exc:black/pg:vipcar/268546508.html nebo věřit místnímu "Jardovi" ? :) https://auto.bazos.cz/...ne.php?fbclid=IwAR07wZ2Fg0I2aoPKoZap0vV_IJDM5nqlSBbLecAQbDVjA3ERTCFCMj2uoxg
BELIEVER --- 16:05:31 3.11.2018
???: Olej mi měnili v tom autorizáku, plus celou mechatroniku (je to nějaká sada) a problém nezmizel... Řešil jsem to ještě s nějakým chlápkem z Brna, který taky říkal, že to bude nějaké čidlo uprostřed převodovky, ale pořád na to neměl čas a nechtělo se mu do toho pouštět, dokud se to neobjeví na diagnostice. Ale jak říkám, neměl jsem na to pak už nervy ani čas to řešit, tak audinka šla.
??? --- 23:15:38 1.11.2018
BELIEVER: A zkousels vymenit olej v prevodce? Na nakym foru sem cetl ze nekdo vymenil nakej senzor a zmizlo to.
??? --- 21:59:20 1.11.2018
BELIEVER: to zni jak slusnej horror :) kazdopadne diky za info, zacnu radsi preventivne resit opravu a jestli nikoho nesezenu kdo by vedel co s tim, tak to taky asi poslu do sveta kdyz se mi to ted objevilo poprve a vse facha :D
BELIEVER --- 17:28:55 1.11.2018
???: Přesně tohle jsem zažil taky, A5 2.0 TFSI 155 kW quattro S-Tronic. U mne to začínalo nenápadně, občas se stalo, že při řazení "D" nebo "R" převodovka lehce cukla, než tam kvalt padl. Pak se jednou za čas začala objevovat tahle hláška (když svítí, řadí to jen liché stupně, takže se s tím moc jet nedá). Pak se to zhoršovalo a ke konci v podstatě do zahřátí převodovky hláška skákala pokaždé. Po vyskočení hlášky jsem musel vypnout a zapnout motor, pak to zas chvíli fungovalo. Diagnostika nic neukázala (mám to daleko do servisu, prý se to možná vymazalo po ujetí 100 km, což mi přijde zvláštní).

Byl jsem s tím v autorizáku v Brně, kde to ale nebyli schopní vyřešit (nejsem expert, ale moc dojem tam na mne neudělali, už bych tam znova nejel).

Měl jsem pak ještě nějaké nabídky to řešit přes různé mechaniky, co se na dvojspojky specializují, ale neměl jsem na to nervy a Audinu jsem poslal do světa i s vadou.