Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
internet v současné politice, kultuře a společnosti
PALO_FABUS
o internetu je spousta klubů, ale takový, které by se tomuto médiu věnovaly v obecné a společensky relevantní rovině, na nyxu chybí cílem má být sledování událostí souvisejících s internetem jako platformou celospolečenského významu

[http://1.media.tumblr.com/tumblr_kv3h8rcghn1qz8opmo1_500.jpg]


klub je specifickým rozšířením klubu [ Média ] který se věnuje obecně českým masovým médiím, tady bych rád rozebíral internet spíš z globálního hlediska, lokální však neodmítaje
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
JINDRICH --- 23:24:48 1.9.2009
Nikdy nezadávejte do gúglu google, celý se to pos*re!
http://i.nyx.cz/files/00/00/02/85/285561_ae7d194170125c978be1.jpg
KHALAVERA --- 4:03:52 24.8.2009
BBC NEWS | Technology | Mobile data show friend networks
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8205940.stm
KHALAVERA --- 3:47:11 24.8.2009
KHALAVERA --- 6:37:30 22.8.2009
ACHERON: teď ti asi nerozumím... ptáš se, jak se bloger stává úspěšným blogerem? to by sis asi trochu zavařil :)
ACHERON --- 6:34:45 22.8.2009
KHALAVERA: to je definice kruhem, mě by zajímalo, jestli tam fungují jiné mechanismy výběru než u komentářů v novinách a protože si myslím že hjo, tak jaké:)
KHALAVERA --- 6:24:13 22.8.2009
ACHERON: kdo nebo jací jsou? úspěšní jsou ti s největší návštěvností, resp. nejodkazovanější, ne?

jinak mezi úspěšným blogerem a novinovým komentátorem imho moc rozdíl nebude, viz už-ne-tak-vzácné angažování blogerů médii a naopak odchody novinářů na blogerskou dráhu...
ACHERON --- 6:15:50 22.8.2009
KHALAVERA: *THUMBS UP* :) třeba v US jsem tedka koukal, tak Pew Internet Project srovnává pravidelně expozici témat mezi blogosférou a tradičníma médiema a jsou tam fakt dost hustý rozdíly a posuny, to by byl na elaboraci matros jak svin :)

pak by me zajimala nejaka analyza kdo jsou blogeri a kdo jsou uspesny blogeri... takova profesni uchylka :)
KHALAVERA --- 5:27:35 22.8.2009
ACHERON: jj, ale ne jenom reakcí, návštěvnost je přece taky výrazem preferencí, resp. určité váhy, takže nerozlišený dav si takhle "volí" své mluvčí, kteří za ně vstupují do debaty, a ta dynamika je hodně tekutá - permanentní volby :)
ACHERON --- 5:19:52 22.8.2009
KHALAVERA: hele já si toho taky všiml už jinde... to je zajímavej fenomén, kterej má fakt hodně blízko k veřejné sféře a la H :) Malá část píš své názory, které představují určitou argumentační základnu a pod tím se potom rozlívají potoky reakcí a blitek ostatních zúčastněných :)
KHALAVERA --- 5:11:33 22.8.2009
je zajímavé, jak se tradiční média naučila akceptovat bloggery jakožto hlasy hodné zaznění, takhle napsaný článek hned navodí dojem, že jde opravdu o veřejnou diskusi...

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8198084.stm