Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Mimořádně nadané děti
CHIMERA
Vše okolo vzdělávání a výchovy mimořádně nadaných dětí. Hledáme všechny druhy nadání!

Čtěte prosím nástěnku! Jsou tam podstatné informace!

„Mnoho nadaných a talentovaných dětí, jestliže se jim nedostává odpovídající podpory, upadá a nerozvíjí své nadání, které by je mohlo dovést k vědeckým objevům, umělecké tvorbě, umožnilo by jim stát se vůdčími osobnostmi nebo prostě jen šťastnými lidmi, s přiměřenou sebedůvěrou. Ignorováním talentů ztrácí i společnost. Ztrácí tvořivé vůdčí osobnosti ve vědě, umění, politice a získává frustrované odpadlíky ze škol, společnosti, veřejného života a někdy i ze života vůbec.“ (Erica Landau, zakladatelka Institutu pro nadané a talentované děti, Tel Aviv)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 11:25:54 8.3.2010
Tak příručku pro kraj bude psát někdo jinej, náš návrh s Tomášem Houškou byl shledán příliš dlouhým a odborným. (principy underachivementu a inkluzivíní školy prostě na 50 stránkách nevysvětlím).
Teda hlavně jsem asi podcenila marketingovou stránku toho našeho konceptu, protože jsem to prostě poslala tak jak jsme to vymysleli a nepřeložila to do americko vysvětlujícího small talku neobsahujícího odborné názvy. (dobře, tohle už je jen uražená ješitnost)

Tak jsem vážně zvědavá, jak se s tím poperou.

Ale má to lepší stránku, teď se mi ozvali, že by potřebovali někoho na semináře s učitelema, na což se jim chci vnutit, i když mě tedy trošku jímá hrůza, protože si myslím, že úspěšnost práce s nadanými studenty na SŠ závisí především na osobnostních charakteristikách učitele.

Umím si to představit jako nějakou "svépomocnou" skupinu učitelů, ale ne moc jako seminář, kam přijdu, odvykládám jim teorii a praktické tipy a oni to pak půjdou aplikovat... Bude spousta legrace!
??? --- 18:28:47 14.2.2010
A co jsou teda hlavní body OGB konceptu?
ZOFCZ --- 12:02:14 14.2.2010
???: ale hlavně současná OGB už je něco jinýho než "staraá Buďánka". Nedokážu říct jestli lepší, nebo horší :D Jenom... jiná.
ZOFCZ --- 12:01:13 14.2.2010
???: Na Keplera šlo několik lidí od nás, jeden např. kvůli lepší výuce matiky, ale vrátil se, protože zjistil, že je to ještě horší než u nás. Ale několik lidí na Keplerovi zůstalo, takže je to asi individuální. Často jsme srovnáváni s PORGem, asi i právem, protože PORG má peníze na kvalitnější výuku než my, ale my zase máme třeba ten "lidský potenciál"... ale osobně nikoho z PORGu neznám.
??? --- 19:20:09 13.2.2010
ZOFCZ: Jake jsou ostatni stredni skoly zamerena na nadane zakz, a cim je soucasna Budanka lepsi?

To neni utok, jen me to zajima.

(treba me vzdycky prisla Kelperka lepsi, a to jsem z mytickych let prvnich absolventu, propojenosti vyuky s uciteli na VS a tak.)
ZOFCZ --- 16:02:47 12.2.2010
CHIMERA: Osmileté gymnázium Buďánka :D:D:D
CHIMERA --- 10:34:08 12.2.2010
ZOFCZ: ZUZKAOU je absolventka tohoto gymnázia...
a co je OGB nevím.
ZOFCZ --- 19:19:02 11.2.2010
zdravím, právě jsem objevil tento klub a pokusím s ezapojit do diskuze - studuji na osmiletém gymnáziu Buďánka (gymnázium zaměřené na výuku nadaných dětí, škola funguje od devadesátých let - web www.budanka.cz ). Mám pocit že výuku nadaných dětí vzala moje škola celkem za správný konec a v porovnání s ostatními takto zaměřenými školami je celkem na výši. Máte někdo nějaké zkušenosti s OGB?
SHARK_A --- 12:08:43 10.2.2010
ahoj, sorry za spam....ale kdybyste někdo chtěl nějaký hračky pro děti....tak se ozvěte :)

[ OFFERINGNABÍZÍM: ÚPLNĚ NOVÉ DĚTSKÉ HRAČKY OD PAFAASu / Praha ]

ještě jednou sorry moc...
ZOFI --- 21:53:08 26.1.2010
???: na té konferenci jsem ze zvědavosti i s kamoškou s taky nadaným synem - byla...sborník mi poslali...
syn taky studuje Jarošku... ale v primě je s matikou na to, že je v matematicke třídě - docela zklamanej, nebaví ho to - pro něj je to také neustálé opakování naučeného.... nechápe, že třetina třídy to tak rychle nepochopí - jsou tam i 4 a na vyzo má za 1 z matiky jen sotva půlka z 30 dětí... co bys poradila ... učitel s ním nic navíc dělat nechce, prej je to těžké dost a bude v dalším roce, ale Rony se nudí...zato v češtině - diktáty, je to pro něj náročné za každou chybu o 1 stupen dolů... tedy dostal už tři 3, ze slohu také - opraveno na 2, nějaké učení zpaměti tam není... takže je z ní docela neštastnej... ta první dvojka na vyzo ho dost mrzí...no a jak se to dověděla uča z angliny - měl tam stejně dvojek jak jedniček dala mu ji též... ani ho nevyvolala...

Takže závěr mého syna z prvního pololetí - čeština těžká, matika lehká, přísné známkování... větší nároky na celkové vědomosti studentu...velmi se cení aktivita ( nespat v hodinách) a tu má naštěstí dostatečnou...