Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Subaru forever a nikdy jinak, rady tipy, fotky, videa
PALMEX
[https://i.nyx.cz/files/00/00/12/76/1276186_760dfa8c7d5ab60c744d.jpg?name=Cliqaa.jpg]
"in this car, you are watching where are you going.. through the side window"


Na nástěnce nyxácký subaru vozový park.

Manuály - Subaru: http://www.subaruclub.cz/manualy
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
AXTHEB --- 19:35:30 7.6.2020
Nebo jižní spojka od magistrály k Barranďáku.
EXCITE --- 9:26:38 4.6.2020
HERR_FLICK: to je jak D1 na příjezdu do Prahy u Průhonic, pravej jede nejrychlejc :)
HERR_FLICK --- 22:56:09 3.6.2020
LEHUOK: v pohode
Dalnice kolem londyna, hlavne 4pruhej okruh m25, casto rychlost snizena svetelnejma znackama ze 113km/h na 80km/h, na 60
V urcity casy sem to denne strihal nejrychlejc v tom nejpomalejsim
Jo a hodne casto na zuzeni, kde jsou kamery na prubeznou rychlost, kde je treba 50ka, ty idioti jedou klidne 40, porad vedle sebe i nekolik kilometru, i kdyz ma dost mista se zaradit
Pak takovy dementy ciste bezpecne podjedes, a oni te jeste vyblikavaj, jak vztekly
LEHUOK --- 22:44:29 3.6.2020
SPM: Budte radi ze jste nezazili 3 pruhy na Zelandu. Tady vam jede ind v pravym pruhu (u nas ten rychlej) 90, takze nezbyde nez podjizdet. Myslim ze hlavne diky ridicum z Asie je tu podjizdeni docela bezna praxe, a parkrat uz jsem mel docela na hrane kdyz 2 auta odbocuji do prostredniho pruhu, jendo zleva, druhe zprava.. :)
SPM --- 10:30:40 2.6.2020
EXCITE: mně by u nás úplně stačilo na tom kousku 3 pruhu, co je teď relativně nově na D11, kdyby mi něco z toho prostředního uhlo, když ten úplně levej má prázdnej. Bohužel praxe je taková, že půlka lidí jede prostřednim furt, protože pravej je pro kamiony nebo co a druhá půlka, co mě tím středním i předjíždí, mi neuhne, když ten kamion dojíždim, takže ten levej pruh je úplně na nic :-)
EXCITE --- 10:03:33 2.6.2020
WACLOSH: Já toho tedy nemám v německu moc naježděno,ale moc šílenců jsem na trase do Stuggartu,co jedou v levým přes 200 fakt neviděl.. navíc jsem tam vždycky zažil u nác věc nevádanou dojíždím ve 120-130 kamion v pravým, v levým něcvo jede 150, vidí mne,že dojíždím kamion, zpomalí a někdy dokonce blikne abych jel..ty krávo, tomu říkám empatie v provozu.. 2.0 Forester se 110kw úplně v pohodě.
??? --- 16:16:56 31.5.2020
WACLOSH: to Fakt záleží kde jezdíš. je v tom naprosto zásadní. Za mě to vyřešilo zásadní omezení kamionů ve vnitřním Švýcarsku, limit 120 a předevšim hustota provozu, kdy v běžnou denní dobu jede pomalej rychlej pruh 80 a rychlej 85. Z tranzitů přes říši chápu, že tam na delší přesuny výkon atmosférického dvoulitru úplně optimální neni, ale přesně jak píšeš, to je spíš takovej ordeal, než že bych si to nějak extra užíval, s dětma a rakví na střeše. Kromě toho v provozu v Německu, kudy jezdim já (z Basileje nahoru a vpravo), je poslední roky úplně jedno, jakej výkon má motor, záleží spíš na výkonu klimošky a kolik filmů jsem nalil dětem do iPadů.
??? --- 12:16:28 31.5.2020
WACLOSH: Zajímavý, jak je to individuální. Poslední roky řídím každý den pracovně 100-200 km převážně po dálnici ve všem možným (yaris 50 kW, V70, spec. B 180 kW, dodávky, oktáfky...) a hlavní společnej jmenovatel pro ty cesty je, že to je vždycky voser. No dobře, když si na H6 stoupnu jak na štafle, tak udělá "brrrrrm" a chvilku se přiblble usmívam, ale celkově... Furt je to voser.

Větší vliv na velikost toho voseru má třeba to, jakou audioknížku zrovna posloucham. :)
HERR_FLICK --- 11:45:43 31.5.2020
WACLOSH: pres nemecko jezdim casto slabou dodavkou, a bud je to rozmrdany, jsou zacpy, nebo je vic pruhu, za kamionama nucene fakt prilis casu netravim, nejvic jak magori jezdi akorat ve vychodnim nemecku
150k auto v pohode na autobahnu pro beznyho uzivatele staci, odpovida to treba E-klasse s 2.2cdi, coz je takovej nemeckej standard, jako v CR oktavka 1.6tdi