Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
college drop-outs (+práce při studiu, samouci, kolikrát jste nedokončili vysokou? jaký je rekord ? jaký to mělo důvod?)
XCHAOS
If you want to get laid, go to college. If you want an education, go to the library -Frank Zappa
Matematika k fyzice se má jako masturbace k sexu -Richard Feynman
Myslím že diferenciální rovnice můžou spustit schizofrenii se stejnou pravděpodobností jako kouření marihuany." -Fronema

Tahle diskuze je určena všem, kteří se nepovažují za středoškoláky, ale nejsou ani tak docela vysokoškoláci: tzn. logicky skončili "někde mezi". Loseři všech oborů a prokrastinátoři celého Internetu - spojte se! Kolikrát jste studium (ne)dokončili ? Proč jste studium vysoké školy ukončili ? (nebo byli ukončeni ?) Mrzí vás to ? Snížilo vám to sebevědomí? Chcete ještě někdy zkusit nějakou vysokou školu dokončit ? Stejnou, jinou ? Přemýšlíte, jestli má někdo podobné problémy jako vy? Ve vašem oboru, v jiném...? Jaká vysoká škola připadá v úvahu pro někoho, kdo je levý jak na cizí jazyky, tak i na matematiku, nechce být doktor, a na práva ani ekonomii nemá žaludek? Existuje vůbec nějaká?

Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
XCHAOS --- 23:52:25 10.2.2015
KEJML: no hele, několikrát jsem jí i o prolezl :-) problém jsou vždy nějaké další "izolované jevy" :) každopádně, lidi, který první rok z prvních dvaceti zkoušek daj 19, mají pocit, že vlastně ročník dodělali. ale ta pravděpodobnost prolezení zkoušky byla 95% a já jsem prostě jen ukázal, jak na tom s touhle pravděpodobností budou po 5. ročníku, to je celé.

nevím, trik asi bude v tom, že někde během studia se některým studentům podaří posunout tu pravděpodobnost ke 100%. mě se to nepovedlo, no.
KEJML --- 19:11:57 10.2.2015
XCHAOS: A výhodu debuguovacího printu, který ve výsledném kódu není, nějak nevidím.. To jsi z něj zjistil, že když vynásobíš dvě čísla menší, než jedna, tak dostaneš číslo ještě menší? To je ta pointa? Bez urážky, ale začínám tušít proč jsi z té matiky letěl :)
KEJML --- 19:08:42 10.2.2015
XCHAOS: Stavět model na pozorování jediného subjektu... velice exaktní ;)
XCHAOS --- 19:00:13 10.2.2015
KEJML: mno, já si do té smyčky dal debugovací print, takže bez něj to tu pointu úplně nemělo.

byl to hrubý odhad. zkoušek,ze kterých jsem já sám finálně propadl, bylo určitě míň, než 1 z 20ti. každopádně jsem teoretickou možnost dostudování vysoké chtěl podrobit exaktní analýze :-)
KEJML --- 18:55:58 10.2.2015
XCHAOS: A teda pointu ten původní příspěvek má? Nebi jsi nám fakt jen chtěl ukázat, že ptyhon umí cykly? :) Já ti jen můžu říct, i s jedním drop-outem a jedním návratem (zatím trvajícím), že 0.95 je nesmysl (pokud je vůbec model použitelný i s jinou hodnotou parametru), nejen dle sebe, ale i dle mého okolí. Na čem jsi to číslo vůbec založil?
XCHAOS --- 18:53:16 10.2.2015
KEJML: no jo, když máš funkci x^y, tak to pak jo.. :-)
KEJML --- 18:52:54 10.2.2015
XCHAOS: 0.95^100 je jo 8 stisknutí tlačítek i s rovnítkem, zvládá to jak kalkulačka ve windows, tak ta v mém mobilu (o té co mám v šuplíku ani nemluvě...)
XCHAOS --- 18:51:50 10.2.2015
KEJML: mno, je to model, který funguje při pravděpodobnosti prolezení zkoušky 95%. pravděpodobnost prolezení je zřejmě vyšší, když školu dokončuje více jak 5 promile studentů :-)

zadat 0.95^100 do kalkulačky, to by ses umačkal k smrti... teda leda by to byla vědecká kalkulačka, to jsem skoro už zapomněl, že takovou mám :-) posun od kalkulačky k iterativním výpočtům je zásadní :-))
KEJML --- 18:45:39 10.2.2015
XCHAOS: Hele a co nám tímhle tedy chceš říct? :) Vymyslel jsi model, který zjevně na reálných datech nefunguje, přesto si ho tvrdě hájíš
Chlubíš se nám tedy tím, že ses naučil pyton? Nebo tím, žes pochopil cykly? :) Jako na to, abych zadal 0,95^100 do kalkulačky nemusím bejt programátor ;)