Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Logistika - import/export - kamionová, letecká i lodní přeprava
Z47TC
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
POHODAVOLE --- 8:43:00 6.6.2008
BLUESCZ: sice to z Marseille nejede ale zkus toto:

http://www.trajekty.com/index.php?&location=vyhledani_trajektu

nebo 234 094 139 je to bejvalej interkontakt ale ted se jmenujou jinak a delaj taky trajekty pro osobaky, kazdopadne si priprav platbu predem..
dalsi moznosti je si najit stranku rejdare kde se vetsinou muzes zaregistrovat a booking provist sam, potrebujes k tomu akorat platebni kartu..
BLUESCZ --- 8:14:14 6.6.2008
poradi mi nekdo ohledne trajektu z marseille do tunisu?
PEPPE_LOPEZ --- 13:03:05 4.6.2008
pro jednu bednu bych oslovil spedici ktera dela sberne kontejnery. Mozna se pletu ale naklady za prepravu, pronajem kontejneru a manipulaci v pristavech se se pak rozpocitavaji mezi vsechny zasilky v kontejneru. Coz musi vyjit nejlevneji.
BLUESCZ --- 15:50:51 2.6.2008
JADR: takiy je otazka jestli dela sberky
JIRAS111 --- 13:44:20 2.6.2008
JADR: no tak jasne, ze kdyz prijdes s poptavkou na X-tisic TEU, tak je lepsi jit rovnou za rejdarem, ale vychazel jsem z toho, ze tady chce clovek poslat narazove jednu bednu.. a na tu ti rejdar nevyjde v zadnym pripade cenove nejlepe..
a chceme li se tu bavit o rozdilu mezi spedici a rejdarstvim, tak vychazejme z toho, ze ten kdo vlastni lode, tak je primarne rejdar :))
JADR --- 8:12:24 31.5.2008
JIRAS111: to je trochu mimo ne///nebo nejak nevim co tim myslis...

dyt kuprikladu maersk je jednak spediter a jednak rejdar, kterej vlastni spousty lodi, tak nepotrebuje sam sobe davat slevy...ba naopak.

A ostatni spediteri maji reference pod kteryma vozi velky zakazniky, ale muzou i ty maly. takze zalezi na konkretni spedici ci rejdarstvi jak se k te jednotlive poptavce postavi... Myslim ze rict to takhle generelne nejde. A pak je jasny ze kdyz prijde nekdo s poptavkou na X-tisic TEU a nekdo na jeden kontejner tak ten s vetsim poctem dostane nizsi cenu. Tak to chodi vsude a myslim ze i v Kuhne a Nagel... by byly sami proti sobe.
LOPIK --- 16:42:48 30.5.2008
HARAKOCZKA: Dík, musel jsem se zeptat člověka z tý firmy - obojí jsme my.
HARAKOCZKA --- 10:57:56 30.5.2008
LOPIK: shipper by měl být odesílatel. tj. ten od koho to kupujete.
LOPIK --- 17:43:37 29.5.2008
BTW děláte někdo leteckou dopravu (zase jde o auto z USA), nebo víte s kým by to šlo co nejvíc jednoduše a ne moc draze?
LOPIK --- 17:17:42 29.5.2008
Mohl byste mi někdo pomoct trochu s vyplněním formulářů pro převoz z USA - firma co to z USA posílá (tím nemyslím prodejce ale vyloženě nějakou firmu co zařizuje dopravu) chce vyplnit "Vehicel Export Authorization form" a plnou moc pro export... Tam ale nejsem schopnej posoudit kde má být Shipper a kdo Consignee/receiver - logicky jsme receiver my, ale Shipper mi zůstává záhadou.. (a přitom ten vystavuje tu plnou moc, z čehož mi taky vychází, že to jsme snad zase my..)