úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
SOFTWARE
»
programovani
Programovani v C#, F# a dalsich jazycich pro .NET, Mono a ostatni CLI implementace
TENCOKACISTROMY
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
NECROMAN
---
11:18:51 20.6.2015
(
+1
)
Dobré chytáky v C#, na které lidi narazili
What is the worst gotcha in C# or .NET? - Stack Overflow
http://stackoverflow.com/questions/241134/what-is-the-worst-gotcha-in-c-sharp-or-net
???
---
10:15:19 18.6.2015
ahoj, doporučíte mi nějakou firmu, ktera by nam udelala webovou aplikaci ASP.net pres IIS, C# ?
(bude se jednat o správu projektů, včetně kalkulatoru, který bude komunikovat s DLL)
diky
KUBATKOREBEL
---
11:37:14 9.6.2015
URZA
: Ahoj, tuhle kombinaci jsme použili na několika projektech. Funguje to skvěle.
FREELA
---
9:24:42 30.4.2015
(
+1
)
Visual Studio 2015 Downloads
https://www.visualstudio.com/downloads/visual-studio-2015-downloads-vs
URZA
---
8:32:27 28.4.2015
1 odpověď
Ahojte, děláte tady někdo v asp.net MVC+WebAPI? Případně děláte už někdo v ASP.NET 5? Budeme teď začínat jeden nový větší projekt, který bude kombinovat jak API tak MVC, zajímalo by mě jestli s tím máte někdo praktické zkušenosti...
NECROMAN
---
22:16:33 27.4.2015
Seznam prednasek pro letosni Build je venku, pekne!
Build 2015 | Channel 9
http://channel9.msdn.com/Events/Build/2015
SIRLOON
---
23:46:51 21.4.2015
MILL
: co tedy spocitat podle nejvzdalenejsich bodu natoceni podle osy Z, vyrovnat to do Z=0deg a pak projit nejvice bodu v rovine x s nizsim y (spodni hrana) a vyssim y (horni hrana) a to same s x na levou a pravou hranu? pak uz bys mel mit bod nejblize k x=0 a y=0 jako jeden roh a podle nej urcis posledni bod na y a x a tam budou dalsi rohy. pokud me teda alkohol a vektory nepletou. pokud to je takove to posahane puzzle co ma kosoctvercove a trojuhelnikove tvary tak by to mohl byt problem. ty dilky bejvaj vetsinou prohle nebo zaoblene, ale tam uz to bude spis o nastaveni tolerance
MILL
---
20:18:48 21.4.2015
^
SIRLOON
: Rohem nemyslim rohovy dilek puzzle, ale roh na jednom dilku
SIRLOON
---
20:13:57 21.4.2015
^
MILL
: v tom pripade ale dokazes jednoduchou vektorovou matikou zjistit, ze dilek ma jednu hranu rovnou a identifikovat ho jako kraj, ne?
MILL
---
9:09:30 21.4.2015
^
SIRLOON
: Mam array bodu, ktere tvori obrys, tak jak jdou za sebou.
To vznika naskenovaim dilku puzzle v 300 dpi ze zadni strany na cernem pozadi. To prevedu na 2D pole a body "prefiltruju" a dostanum monochromaticky obrazek. Z toho pak vytahnu obrys. Pro jeden dilek je potreba 2D pole cca 300x300
<<
<
>
>>