Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Programovani v C#, F# a dalsich jazycich pro .NET, Mono a ostatni CLI implementace
TENCOKACISTROMY
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SIRLOON --- 11:04:40 20.9.2012
SAJAGI: a neco v mono neni? Unity pouziva "javascript" :) A iron python by teoreticky mohl mit taky .net ale u toho si nejsem jistej
PIGSTER --- 10:59:41 20.9.2012
FONTAN: tak ten kolega jsem byl ja, pokud je to jeste aktualni, tak tady jsou kompletni zdrojaky http://sourceforge.net/projects/naps/
Umi to WIA a TWAIN
TENCOKACISTROMY --- 9:37:41 20.9.2012
Neco podobnyho resil Gr1d ( [ gr1d - A persistent multiplayer online programming game ] ).
Kouknul bych se na DLR, jestli tam nejde debugovat (nikdy jsem to nehledal). Umi to python a ruby. Na Roslyn si budeme muset asi jeste pockat :(, ten by byl asi idealni.
MORMEGIL --- 9:25:27 20.9.2012
SAJAGI: To budeš psát vlastní Robocode? ;-)
SAJAGI --- 8:32:30 20.9.2012
SHIGORBIRDMAN: Díky. Ještě mě napadlo použít přímo .NET - buď plaintext C# a zkompilovat a udělat audit kódu (Roslyn / Cecil), jestli nepoužívá vlákna, apod. A na měření použít QueryThreadCycleTime.
SHIGORBIRDMAN --- 23:35:45 19.9.2012
Jeste me napada conscript a s#, ale ani jeden jsem nikdy nepouzival (oboji by mely byt script enginy s vlastni VM)... pripadne muzes zkusit pouzit nejaky dynamicky NET jazyk, ale co jsem to zkousel naposledy, tak to bylo takove vselijake ;)
SHIGORBIRDMAN --- 23:34:08 19.9.2012
SAJAGI: ten podmineny strojovy cas by se mel dat v lue taky udelat (lua ma interni debugger, ktery by ti to mel umoznit stopovat).
Akorat teda zabezpecit to tak, aby ti do toho mazanejsi hackeri nelezli a treba si nekradli strojovy cas navic bude docela zabavne ;) (ja bych to tam mimochodem schvalne nechal, kdyz programatorska hra, proc ne i hackovaci)
SHIGORBIRDMAN --- 23:32:31 19.9.2012
SAJAGI: pouzij luu. Existuje jak primo implementace v lue, tak lua.net (tusim), ktera napoji standardni luu do netu (vcetne toho, ze lua kod ma pak pristup k net assemblies a teoreticky pak muzes delat cokoli)
SAJAGI --- 22:40:40 19.9.2012
CRANK: Aha, já jsem to napsal ne zcela jasně. Chtěl bych si udělat takovou "hru", kdy uživatelé mají každý svého virtuálního "robota", který se pohybuje ve virtuálním prostředí. A potřebuju nějak zajistit, aby každý dostal přiřazeno stejně strojového času. Tedy myšlenka je taková, že se každý skript pustí řekněme na 100 instrukcí, pak se předá řízení jinému, apod. Takový pseudoparalelismus. Nebo potřebuju alespoň měřit, jak dlouho trvá vykonat daný skript (v nějaké rozumné metrice).
CRANK --- 22:33:49 19.9.2012
SAJAGI: Co LinqPad? V tom můžeš napsat kus C# kódu a atachnout k tomu VS debugger.