Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Dorn - desková hra
ALISTAIR
[http://www.dorn.cz/forum/templates/AdInfinitum/images/top_image.jpg]
  AUTOŘI
Kerwil - Jan Daněk
Muflon - Jiří Daněk
Stryx - Jan Dřevíkovský
Amarath - Filip Kozák
Alistair - Jan Kozák
Zorkal - Kryštof Kozák

Tento klub slouží k diskuzi, výměně zkušeností a zodpovídání dotazů k dobrodružné deskové hře Dorn.
V klubu jsou přítomni autoři hry, kteří vám rádi zodpoví otázky všeho druhu...
 

Oficialni Stranky

 
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
MUFLON --- 13:30:15 15.2.2011
BLOODRAT: Hezký report na který můžu reagovat pouze jedinou odpovědí a to, že pokud nechá Zorkal postavy postoupit na třetí level a sebrat 5 artefaktů, tak si nezaslouží vyhrát.:)

Že je Strix příliš silný slýcháváme od hráčů docela často, ale věř mi, že my jsme hráli se Strixem i bez něj opravdu hodně her a já osobně považuji Strixe spíše za slabší postavu.
BLOODRAT --- 12:11:51 14.2.2011
Minireport

Dorazilo rozšíření, a po několika hrách za kostěje jsme usoudili, že kombinací není nikdy dost a vyzkoušeli sestavu Zorkal vs Mannad, Zohra, Deirdre a Strix. Hráči vsadili na rychlost, Zorkal na taktiku a za pomoci úkolů a rituálu se mu podařilo zdvojnásobit armádu, když k němu hráči dorazili, a téměř zaplnit rituální místnost. Následně vyřídil supportery a Zohru. V tu chvíli už vypadal neporazitelně. Jenže v ten moment postoupil Strix na třetí level a vyšlo najevo, že se nedá (téměř) zastavit. S 5 ze 6 artefaktů, které mu přidávaly neskutečné bonusy ve dne a jeho schopnostmi v noci prostě postupně sám nejenže vymlátil polovinu rituální místnosti, ale i Zorkala samotného (taktéž na třetím). A přestože jsme udělali já za Strixe a pán Dornu za Zorkala několik chyb, shodli jsme se na tom, že Strix je naprosto zbytečně přešlapaná postava, znamenající v 85% vítězství hráčů. Jediný způsob, jakým lze vyhrát za bubáka je zaplnit rituální místnost na tři kola, což Strix vystřílí fireballem, má probíhání, vykreje dva útoky (se dřevěným štítem tři) s pokladem prudkého jedu v noci a s bardkou v zádech šest útoků za dvě lebky na kolo, v noci se kompletně zregeneruje, má pohyb 12 stejně jako upír! O respawnu nemluvě. Zavalit nejde, zával rozstříská za jedno kolo. Jediná možnost je zaplnit rituální místnost+4 pole všech chodeb do ní vedoucí, což je dvojnásob těžké, nebt Strix zpravidla likviduje nestvůry rychleji než přibývají, a to i když Zorkal vytváří totemy.

Rozhodli jsme se nechat tuhle postavu pro nějakou z našich něžných poloviček, protože když už se slečny pustí po třech hodinách studování pravidel do deskové hry a postava jim rovnou na začátku exne, končí to studenou večeří a mrzutostmi :o) Zde bych viděl jediný možný využitelný potenciál Strixe.

Podstatně zajímavější charaktery jsou bardka Deirdre a psyonik Mannad. Původní hra obsahovala pouze jednoho supportera a to byl Gor, který se u nás velké oblibě netěšil (nemožnost útoku, krevní banka pro Zorkala). Deirdre, která již na prvním levelu přidává útok/kouzlo navíc je podstatně využitelnější. Mannad pak nejednou zvrátil průběh celé bitvy, taktika získává zcela nový rozměr.
MUFLON --- 13:49:27 24.1.2011
Ano, je to tak, že je to slotově a platí to do konce hry. No a výkřik do tmy samozřejmě moc potěšil. :)
TRUMPETKA --- 9:12:55 24.1.2011
BLOODRAT: ja bych to bral jako slotovy zivot, jelikoz herove nejsou v "normalnim" poctu...nebo jeden z hracu za hery muze ovladat 2 hery
BLOODRAT --- 20:28:12 22.1.2011
Otázka....pokud se hraje se čtyřmi hrdiny, pravidlo přihraje hráčům do začátku o jeden život navíc. Je tento život "slot", tzn do konce hry má hráč možnost vlastnit o jednu kapku krve více nežli určují pravidla, nebo jakmile o tento jeden "slotovaný" život přijde, hra se nadále normálně odvíjí a hráči již operují s normálním počtem životů určených hrací kartou?
BLOODRAT --- 17:17:44 22.1.2011
Tak díky za vynález Dornu tvůrcům. Už druhý večer za sebou baví pět lidí- a čím dál víc.
Výkřik do tmy, ale doufám, že potěší :o)
TRUMPETKA --- 15:16:40 6.12.2010
v sobotu hrdinove vyhrali.....ale je fakt, ze mel na zacatku 6 charakteru a to je hnedka poznat, jinak moc pekna bitva :)
NIGHTINGALE --- 22:49:50 24.9.2010
Mně Kostěj přijde v pohodě. Navíc mě hra za něj baví víc než za Zorkala. Je to prostě takové akčnější. Zatímco Zorkala hraju spíš defensivně a kumuluju armádu, tak u Kostěje se mi vyplácí furt útočit a dotírat, a když umře, tak to není zas taková škoda, vzhledem k tomu, že je za něj na 1. úrovni jen jedna zkušenost a při narození se s ním ještě vyklube jedna slabá příšera navíc. A taky se mi velmi osvědčil rituál Zával. Když jsou hrdinové moc rychlí, vchod k vejci jim prostě zasypu, což je většinou slušně zdrží.
ORC23 --- 15:02:07 24.9.2010
ten kostej se mi taky zda slabsi nez zorkal.
Malokdy se stane ,ze vyhraje, pokad to hrdinove totalne nezachcijou. Jakmile se priblizi hrdinove k vejci, taxe horko tezko brani a zpravidla kostej zhebne hned v dalsim kole.
TRUMPETKA --- 11:12:23 22.9.2010
ZORKAL: jo no, to bude asi nas problem, my to hrozne natahujem :-D