Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
HRY » rpg » larp
Jediná cesta - záblesk demokracie?
PETRIUS
Vím, že některým z vás možná poskočilo srdce, když uviděli, že se tady něco začíná dít, nicméně další Jediná cesta to bohužel nebude. Otevírám tenhle klub za účelem otevřené diskuse na téma

"Kde by mohli Tári a Petrius slavit narozky??"

v naději, že třeba někdo přijde s něčím co nás zaujme.

Nechceme tíhle svinit Chrudoše takže tak. Také předem prosím všechny autory návrhů, aby ve výsledku nebyli nešťastní když jejich návrh nevyhraje. Nicméně může se stát, že některé lišky podšité těchto návrhů využijí k jiným účelům.... :-)



Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
BAGHEERA --- 16:48:44 14.8.2006
???: Bereš mi písmena z klávesnice :o)
Status dorážení by skutečně chtěl nějak popsat. Sám jsem zažil souboj, ve kterém mi po mém ohlášení bezvědomí, seknul útočník do nohy a řekl, "Dorážím tě". Mělo by to rozhodně chvíli trvat, raději 30s než 10s. A mělo by to být dáno jasně najevo okolí.
BAGHEERA --- 16:43:55 14.8.2006
Nelíbí se mi, aby silné postavy umírali rychleji. Proč ta diskrimanace? S realitou to nemá nic společného. Když natrhnu slezinu sušinkovi, umře za 3hodiny. Když ji natrhnu svalnatému kaskadérovi, umře za 3hodiny. Jistě nemusím připomínat, že natrhnout slezinu sušinkovi je mnohem jednodušší než kaskadérovi - tzv. musím mu vzít míň životů, aby se dostal do stejně vážného stavu jako kaskadér s natrženou slezinou. Navíc, životově slabé postavy mají jiné výhody oproti životově silným, proč jim tedy dávat tuto výhodu. Mimochodem dost silnou, když se snažíš raněného dopravit k ošetření. Za sebe říkám, že jsem pro 10min bezvědomí pro všechny s možností spec. zkracovat či prodlužovat.
??? --- 16:37:57 14.8.2006
Zajimavy je efekt 'dorazeni'. Pokud mam cas, je to samozrejme trivialni. Pokud se takove dorazeni deje ve spechu/pod vlivem adrenalinu, dochazi k excesum jako lehke tuknuti + zvolani 'probodavam srdce' ci 'sekam hlavu' - cinosti to pomerne problematicke pro nezkuseneho. Nechces dodat (nerealisticke), ale jednoduche pravidlo, ze dorazeni umirajiciho trva vzdy nejakou dobu (10s) krom vyjimecnych schopnosti?
PETRIUS --- 11:30:30 14.8.2006
Tohle je odstavec týkající se životů a boje, který už by měl být definitivní...
ALDARION --- 10:15:10 14.8.2006
PETRIUS: Jedina poznamka: Z platu svleknu bezvladneho opilce za nejakych pet minut, klinicky testovano. Krouzkovka je vetsi orisek, ale kdyz by mi nezalezelo na vlasech... ;))

Jinak ale nechapu - tohle ma byt verze PRED tou zmenou, nebo zacatek verze po ni?
PETRIUS --- 19:08:42 13.8.2006
Takhel vypadá nejspíše finální verze původních pravidel. Především jsem odstranil "čtverce" kterým nikdo nerozumněl...

Zdraví postavy

Každá postava má tři životy, jejichž počet se dá zvyšovat (trvale i dočasně) až do deseti (nikoliv léčením!). Tato maxiální mez se dá překročit pouze za dosti speciálních podmínek (lektvary, magie těla a směr „Tělo“ max do 15-ti, jinak už to není člověk)

Pokud jsou postavě ubrány životy na nulu nebo níž, umírá.
* Postava. která má základ do pěti životů, umírá deset minut (míň vydrží, ale zase to nebývá tak zlé – umírá delší dobu)
* Postava, která má v základu více jak pět životů, umírá pět minut (více vydrží, ale její poranění už jsou pak dosti vážná – umírá rychle)
* Při opravdu nadměrném poškození těla postavy, je mrtvá ihned. Napkříklad pokud jí rozmázne tunový blok kamene, nebo když přijde o hlavu, je zpálena na popel, roztrhána na kusy apod…
Doba umírání se dá prodlužovat (max do 15ti), zkracovat (přitěžování postavě) i ukončovat (doražením nebo naopak oživením)

Mrtvá postava je mrtvá. Oživit jí už žádný přirozeným způsobem nejde. Ikdyž se najde někdo, kdo by to dokázal, bude se zatraceně rozmýšlet jestli bude danou osobu oživovat. Je možné zachránit ještě umírající postavu (musíte na to mít ale dovednost). Pokud někoho krocnete ve městě a nedoděláte ho, je dost pravděpodobné, že se najde někdo kdo dokáže stav umírajícího stabilizovat…

Při zběžném ohledání kdokoliv pozná, že je postava v bezvědomí, ochromená nebo mrtvá nebo teprve umírá (hráč musí říct co s ním je). Mrtvé, umírající, omráčené nebo bezvědomé postavy je možno dorazit, znásilnit, přemístit, naporcovat, prostě cokoliv co vás zamane (dejte si ale pozor na dodržování zákona…)
Takovou postavu můžete samozřejmě i okrást o vše s výjimkou těžké zbroje (z té postavu jen tak nevyvlíknete…) a předmětů, které má nějak speciálně schované. Pokud postavu prohledáváte, je potřeba to pořádně zahrát. Pokud má postava například v rukávu srolovaný dopis a prohledávající mu jenom párkrát poklepá tělo a zbytek vynechá, dovoluji hráči prohledávané postavy tento dopis zatajit. (prostě to prohledávání neflákejte a je hotovo!)
ZAPPO --- 19:04:02 13.8.2006
Petrie, spis mozna kdybys mel nejake konkretni vize(aspon v nastinu), jak bys chtel takovy soubojovy system realizovat a nahodil je, tak by se nad nimi dalo lip mluvit.
Teze "mam zkusit udelat novy a lepsi soubojovy system" je prilis obecna...
PETRIUS --- 19:01:38 13.8.2006
Mno že bych byl nějak rozhodnutej to se říct nedá :-(
ALDARION --- 15:03:21 13.8.2006
Ja jsem tomu otevreny temer s nadsenym ocekavanim. I pokud se ukaze, ze to pro tento typ hry neni to nejoptimalnejsi reseni, stale to bude neco noveho, co se bude dat vyvijet dal...
Samozrejme ze pocitam s tim, ze to pro dost lidi bude tezke zahrat a ze bude potreba spousta trpelivosti, ale to je potreba vzdy, kdyz se zavadi nejaka nova sestava pravidel... Pokud ve hre nevyeskaluje nejaky globalni konflikt, tak se male sarvatky a duely snad nejak zvladnou a nebude moc nastvanych lidi... Myslim, ze to za to riziko stoji...

Jen to bude chtit nejaky elegantni zpusob, ktery do toho zapoji nadprirozene schopnosti a nelidske bytosti (nedokazu si poradne predstavit, co ustoji takovy medved, natoz drak.;)))
ZAPPO --- 10:23:14 11.8.2006
Dobre, muj nazor je takovy, ze se zmenam nebranim, ale nedovedu si je predstavit.
Proste v dovednostnim systemu typu za dva, vyraz zbran, snizeni zraneni o jedna, porazeni, atd - tedy virtualnich efektu zasahujicich do boje a nekterych pracujicich primo s zivoty jde velmi tezko nasimulovat satrhovy system.
A sam za sebe bych mel problem s tim (protoze je to pro me nezvyk) takto hrat i v situaci, kdy by to bylo jen na isty boj bez dovednosti - s dovednostmi uz nevim vubec.
Osobne proste soubojovy system na malem mnozstvi zivotu a malem mnozstvi jednoznacnych soubojovych dovednosti vidim jako funkcnejsi kompromis.