Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
HRY » rpg » larp
Jediná cesta - záblesk demokracie?
PETRIUS
Vím, že některým z vás možná poskočilo srdce, když uviděli, že se tady něco začíná dít, nicméně další Jediná cesta to bohužel nebude. Otevírám tenhle klub za účelem otevřené diskuse na téma

"Kde by mohli Tári a Petrius slavit narozky??"

v naději, že třeba někdo přijde s něčím co nás zaujme.

Nechceme tíhle svinit Chrudoše takže tak. Také předem prosím všechny autory návrhů, aby ve výsledku nebyli nešťastní když jejich návrh nevyhraje. Nicméně může se stát, že některé lišky podšité těchto návrhů využijí k jiným účelům.... :-)



Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
PETRIUS --- 19:01:38 13.8.2006
Mno že bych byl nějak rozhodnutej to se říct nedá :-(
ALDARION --- 15:03:21 13.8.2006
Ja jsem tomu otevreny temer s nadsenym ocekavanim. I pokud se ukaze, ze to pro tento typ hry neni to nejoptimalnejsi reseni, stale to bude neco noveho, co se bude dat vyvijet dal...
Samozrejme ze pocitam s tim, ze to pro dost lidi bude tezke zahrat a ze bude potreba spousta trpelivosti, ale to je potreba vzdy, kdyz se zavadi nejaka nova sestava pravidel... Pokud ve hre nevyeskaluje nejaky globalni konflikt, tak se male sarvatky a duely snad nejak zvladnou a nebude moc nastvanych lidi... Myslim, ze to za to riziko stoji...

Jen to bude chtit nejaky elegantni zpusob, ktery do toho zapoji nadprirozene schopnosti a nelidske bytosti (nedokazu si poradne predstavit, co ustoji takovy medved, natoz drak.;)))
ZAPPO --- 10:23:14 11.8.2006
Dobre, muj nazor je takovy, ze se zmenam nebranim, ale nedovedu si je predstavit.
Proste v dovednostnim systemu typu za dva, vyraz zbran, snizeni zraneni o jedna, porazeni, atd - tedy virtualnich efektu zasahujicich do boje a nekterych pracujicich primo s zivoty jde velmi tezko nasimulovat satrhovy system.
A sam za sebe bych mel problem s tim (protoze je to pro me nezvyk) takto hrat i v situaci, kdy by to bylo jen na isty boj bez dovednosti - s dovednostmi uz nevim vubec.
Osobne proste soubojovy system na malem mnozstvi zivotu a malem mnozstvi jednoznacnych soubojovych dovednosti vidim jako funkcnejsi kompromis.
PETRIUS --- 10:17:18 11.8.2006
Promázl jsem diskusi o rozlišování zbraní. Stále mě zajímá jak jste otevřeni změnám a novému soubojovému systému (lepší by zranění hráli, horší by se řídili pravidlovým sítem - tedy něco jako šatrh)
Někteří z vás jsou pro. Zvažte to prosím ze všech úhlů, myslete ale nejen na sebe ale i na lidi, kteří budou třeba bojovat proti vám...
BAGHEERA --- 13:37:38 10.8.2006
PETRIUS: Rozhodně jdi do toho, když to umožní lepší hratelnost, odbourá složité výpočty (na ruce mám dva životy, těžkou zbraní přicházím o 2 krychle, mám však zboj, tedy jen jednu, ...zaokrouhleno nahoru... zbytek po dělení parametrem kondice...) a přitom to bude slučitelné se zbrojí a různou kondici postav. Hráči se to určitě pokusí přijmout.
??? --- 13:10:27 10.8.2006
Jsam rozhodne za.
PETRIUS --- 13:09:49 10.8.2006
*ano VE skutečnosti...*
PETRIUS --- 13:09:25 10.8.2006
???: ano ne skutečnosti šatrh, ale s pravidlovými prvky, pro lidi kteří prostě neví nebo to nedokáží zahrát.

Svým způsobem by se na to daly ještě do jisté míry naroubovat věci jako Odolnost těla nebo Drtivý úder apod - ovšem chce to pořádně promyslet a zvážit jakým způsobem by se takové efekty hlásily/hrály - a dříve než se do takové práce pustím, hcci vědět jestli má cenu to zavádět už příští rok, nebo na přesrok, nebo na úplně jiné akci...
??? --- 13:05:37 10.8.2006
PETRIUS: Šatrh? ;)
??? --- 13:05:22 10.8.2006
HARALD: Zapas ale neni mimo pro nerealisticnost, nybrz nebezpecnost. Neni vhodno je tedy smesovat.


ZAPPO: Inu ja u mnohych tezkych zbrani nevim, jak bych je v realu blokoval. Netvrdim, ze to nejde. Spise jsem reagoval na Lesziho poznamku navrhem dle meho pomerne jednoducheho pravidla.