Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
HRY » rpg » larp
DIES IRAE Projekt Chronos
ZMYJKA
Lze změnit minulost? A když jste uzamčeni ve dni, který se zopakuje několikrát, můžete změnou situaci zlepšit a nebo zhoršit?

To vše a ještě více se dozvíte v "Dies Irae: Projekt Chronos" - městském larpu, který proběhne ve dnech 23. září - 2. října 2016 v Praze. Hlavním tématem larpu je cestování v čase a časové smyčky. Hráči mohou ztvárnit postavy, které se "vrací do naší doby" ať už kvůli vyšetřování, změně osudů, lásce a nebo čiré zvědavosti.

Organizují: PATR1K, ZMYJKA, XTREE

Skupina na FB
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
SIHAJA --- 13:06:17 19.9.2016
Já bych si ráda zahrála, třeba někdy na jaře.
PATR1K --- 22:56:18 16.8.2016
Projekt Chronos nebude.
Bohužel se na hru přihlásilo příliš málo hráčů na to, abychom mohli hru uskutečnit. Těm, kteří se přihlásili a nebo nás jinak podporovali, moc děkujeme, vážíme si toho :-).

Hru bychom však i přes to rádi uskutečnili, jen budeme muset najít vhodnější termín. Můžete nám pomoci například tím, že nám řeknete, kdy by podle vás mělo větší smysl hru uskutečnit. Popř. pokud jste se nepřihlásili z jiných, než časových důvodů, také nám to řekněte, rádi si to poslechneme.

Děkujeme za přízeň a doufám, že se znovu potkáme příště :-)
PATR1K --- 12:44:59 8.8.2016
Zbývá týden do ukončení přihlašování a zatím není přihlášeno mnoho lidí. Pokud nebude lidí dost, nebudeme bohužel moci hru uskutečnit.
Pokud se chystáte přihlásit, tak prosím tak učiňte, pokud si nejste něčím jistí, klidně nám napište a rádi s vámi probereme potřebné.
Zkuste třeba také pozvat své kamarády, ke kterým se tato akce třeba ještě nedostala.
Díky :-)
PATR1K --- 12:57:54 4.8.2016
Chceme se s vámi podělit o několik našich nápadů na to, jak by mohly vypadat různé budoucnosti, ze kterých se vaše postavy mohou vydávat do naší hry :-). Mohou vám posloužit třeba jako inspiromat pro postavy, zápletky atd.

Po té, co došlo k AI singularitě, stala se AI nejpoužívanějším nástrojem řízení civilizovaného světa. Začalo to vcelku jednoduše, jako například řízení silničního provozu, rozšíření inteligentního řízení budov (osvětlení, teplota...) a o optimalizaci výrobních linek ani nemluvě. Netrvalo dlouho a AI začaly optimalizovat samy sebe, navrhovat efektivnější hardware a řídit jejich výrobní linky. Samozřejmě, že společnosti, které se na této vlně boomu AI svezly neskutečně vydělaly.
Brzy se metody umělé inteligence začaly aplikovat i do oblastí, o kterých se dříve říkalo, že se bez lidské obsluhy neobejdou. Například v medicíně - lékařské stroje začaly vykazovat mnohem lepší diagnózy, než lidští doktoři o chirurgii ani nemluvě. Celá personální oddělení v podnicích nahradil jeden výpočetní stroj.
Samozřejmě, že značná část společnosti se bouřila. Mluvilo se o "kradení práce", "tak to přece nemá být" a vznikly nekonečné diskuze o etice.
Čím sofistikovanější AI vznikaly, tím méně bylo možno porozumět tomu, jak fungují. Netrvalo dlouho a správu AI již nebylo možno zajišťovat pomocí lidských sil. Odborníci na dané téma dokázali pouze predikovat další vývoj a vysvětlovat případné důsledky počínání AI. AI začaly řešit ekonomiku a postupně se dostávaly na vyšší a vyšší globální úrovně.
Navzdory očekávání skeptiků a fanoušků postapokalyptických sci-fi, stroje se neobrátily proti lidem a opravdu vykonávaly pouze to, za čím byly naprogramovány (alespoň soudě podle odborníků). A svou práci umělé inteligence vykonávaly více než dobře. V civilizovaných zemích, kde AI již běžně optimalizovala společnost (vybírala vhodné lidi na vhodné pozice atd.), životní úroveň výrazně vzrostla.
Našli se však jedinci, kterým se toto uspořádání z různých důvodů nelíbilo, našli se i tací, kteří zašli tak daleko, že se začaly uchylovat k terorismu. To vyneslo na povrch debaty o nasazení robotických pořádkových sil, tedy jedné z činností, kde se dosud zachovala majorita lidského faktoru.
PATR1K --- 17:29:13 3.8.2016
Jen tak mimochodem - jsme i na Twitteru jako @projektChronos, kdybyste chtěli sledovat nějaké mininovinky
PATR1K --- 13:35:13 2.8.2016
ZURG: bude to +/- jako loni Matrix :-)
ZURG --- 12:23:59 2.8.2016
Mně by možná docela zajímalo, jaký bude žánr hry. Aneb, jak moc to má být vážné. Protože třeba "Na Hromnice o den více" je docela sranda, jako film, i když to má zároveň nějaké poučení, atd. Nebo možná spíše než žánr určitý styl hraní. Co mohu očekávat?

Jasně, u městského larpu obecně předpokládám (nebo kvůli tomu alespoň DI hraju:)) , že to bude konspirace, paranoia a plány v plánech jiných plánů. Nicméně, bude to tak i letos? =) Téma samotné se mi natolik líbí, že se rád přizpůsobím, jen mi zatím mi popis v tomto ohledu přijde poněkud volnější.

TL;DR: Má to být spíše jako legrace a nebo spíš jako drsný stihomam? :) Díky!
PATR1K --- 15:43:23 29.7.2016
Registrace bude ukončena v pondělí 15. srpna.
Pokud stále tápete v tom, co si vlastně chcete zahrát, během příštího týdne vám nastíníme několik budoucností, ze kterých můžete navštívit minulost roku 2016.
PATR1K --- 13:23:49 21.7.2016
Poslední dobou se množí dotazy, jak to je s časovou náročností. V zásadě to je stejné jako u každého jiného městského larpu.

Zkrácená verze: když máte čas, jdete hrát.

Trochu podrobnější verze: teoreticky se hraje 24 hodin po celou dobu trvání akce. To je proto, aby se hráči nemuseli vázat na žádné konkrétní časy a mohli mezi sebou hrát, jak jen je libo.
Prakticky však nikdo nehraje plných 24 hodin, protože musí do práce/školy/někdy spát etc. S tím samozřejmě počítáme. Ve všední dny jsou tomu vstupy od organizace uzpůsobeny a hraje se povětšinou k večeru a není plánováno nějaké divoké přetahování přes půlnoc. O víkendech počítáme s tím, že hráči mají času více a hra je také podle toho naplánována.
V přihlašovacím formuláři je, kromě jiného, také bod, kde se ptáme na vaše časové dispozice. To je zde právě proto, abyste nám mohli říct, že třeba v sobotu musíte do práce a nemůžete hrát a my s vámi tedy nepočítali a hra na tom třeba nestála.
Když budete vědět své časové dispozice až před hrou, tak nám to tam taky napište (třeba "nevím, budu vědět týden před hrou") a dejte nám vědět ve chvíli, kdy už toto vědět budete.

Tento larp je specifický v tom, že některé dny se opakují. Pro postavy a nebo CP, které jsou uzavřeny v časových smyčkách, platí to, že v dané opakující se dny dělají "to samé jako předchozí den smyčky" (neurčí-li důsledky konání hráčů jinak) a bylo by tedy dobré, aby tito lidé měli v dané dny volno ve stejný čas. Pro cestovatele v čase (kteří zpravidla uzamčeni ve smyčkách nejsou) toto však neplatí tak striktně. To v praxi znamená ono "když máte čas, jdete hrát".

Na webu by mělo být vše popsáno, včetně toho, jak fungují opakující se dny a které to jsou. Lze si tedy již teď podle toho naplánovat rozvrh.

Počítáme s tím, že někteří prostě nemohou hrát celý čas a když nám to do přihlašovacího formuláře napíšete, hru vám podle toho uzpůsobíme.

Informace jsou zde (pokud jste je ještě nečetli):
Projekt Chronos – Projekt Chronos
http://www.projectchronos.cz/larp/
VLADDRACUL --- 14:02:27 12.7.2016
PATR1K: sakra, prihlasky uz bezi! vyplnim