Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
STRYX --- 9:59:25 9.3.2016
MYKO: Ano. Ma to ale par zadrhelu. Jeden je relativne vetsi casova narocnost vypoctu. Nevim, jestli je to poznat, ale nektere sceny jsou pocitany monte carlo distribuovanou svetelnosti, kterou to umi jenom brute force. To pro animaci skoro nepripada v uvahu. Jine sceny maji fake osvetleni pomoci zjednodusene ambientni okluze. Tam uz lze neco spocitat v horizontu par dnu. Druhy problem je v tom, ze jak je to fraktal, tak spousta parmetru je nelinearne kluzkych v zavislosti na priblizeni k mezi geometrie, ke ktere pri pohybu kamery dochazi neustale. Odladit to pro animaci tak aby to bylo hezke muze byt dalsi trochu nevdecna prace.

Ale lidi to delaji. Treba tady je docela hezke letani https://www.youtube.com/watch?v=tzNjmSGVs6o , ale je videt jak tam blbnou svetla, obcas se nektere casti propadaji do mlhy nebo primo skokove mizi, obcas je tam glitch v posuvu perspektivy.

Morfovani https://www.youtube.com/watch?v=LpWhaBVIrZw ,ale zlobi tam hloubka ostrosti.

Treba tady https://www.youtube.com/watch?v=a0c_5Kl-9LQ nebo tady https://www.youtube.com/watch?v=K32rEfjxTGs https://www.youtube.com/watch?v=WSwxSFmPW78 se s tim nekdo docela vymazlil, ale to jak je to hladce animovane, jak se nenapadne meni Fov a dof, jak je porad vsechno videt, to muselo stat nemale usili.
MYKO --- 18:57:51 8.3.2016
umis z toho i videa?
STRYX --- 11:34:39 8.3.2016
VISOPIMUS: Napsal to jeden nadsenec (Jesse) na kolene, takze je to trochu sverazne. Jestli chces, tak si rekni, co se ti tu libi a ja prislusnou formuli zkusim najit a poslu ti ji. Muzes se pak od ni odpichnout a rozvest ji po svem. To bude snazsi nez to konstruovat uplne z niceho.
VISOPIMUS --- 11:28:50 8.3.2016
STRYX: Me se proste ne a nedari z toho programu vyloupnout podobny veci, co sem hazis ty :D :D Asi delam neco spatne, nebo ten program je totalne user unfriendly :D
KERWIL --- 0:20:40 4.1.2016
STRYX: Pekný Johnie, jen tak dál!
STRYX --- 10:58:37 2.1.2016
Před pár týdny také vyšla Phantasia 2, sbornik českých a slovenských digitálních umělců. Mám tam několik stránek s obrázky.

Phantasia 2 » czech and slovak digital artists
http://phantasia.maxarea.com/

[http://www.strixovo.cz/pictures/phantasia2_1.jpg]

[http://www.strixovo.cz/pictures/phantasia2_2.jpg]

[http://www.strixovo.cz/pictures/phantasia2_3.jpg]
STRYX --- 18:39:33 25.12.2015
ANDRASTE: To mám radost. Rád podepíšu :o)
ANDRASTE --- 22:29:20 23.12.2015
STRYX: Už se na obě knížky těším. Budu pak potřebovat podpis. :)
STRYX --- 17:25:46 18.12.2015
Pár týdnu zpět vyšla u Arga druhá Holdstockova kniha z cyklu příběhů z lesa mytág Lavondyss. Jako knihu předchozí jsem ji doprovodil vnitřními ilustracemi.

Tématicky jsem tentokrát pojednal hlavní ilustrace jako dva pohledy na příběhovou smyčku putování Tallis. V prvním rozevíra předivo příběhu a z pólu bdělého světa v horní části je tažena směrem k jádru zápletky v zemi ptačího ducha jež svým vstupem - rozhrnutím vytváří. Jelen je presexualní průvodce zvířecko instinktuální povahy a a shlíží na její iniciaci. Kruh masek reprezentuje různé mody vnímání. V druhé části je smyčka převrácena a směr pohybu, který byl původně sestupem do hlubiny je pojat jako vzestup nutný k rozřešení ptačího traumatu na zobrazenému jako siluety na pozadi. Vrchní část smyčky postupně ztrácí formu a rozpadá se jak prochazí druhým pólem v bezčasí prvotního lesa. Tam kde Tallis předivo rozevírala, tam je do něj nyní vpletena. Její oči jsou zavřené v souhlasu s osudovostní dynamikou. Falické totemy drží původní rysy masek, reprezetují dospělost formy.


[http://www.strixovo.cz/pictures/lavondyss01.jpg]

[http://www.strixovo.cz/pictures/lavondyss02.jpg]

[http://www.strixovo.cz/pictures/lavondyss03.jpg]

[http://www.strixovo.cz/pictures/lavondyss04.jpg]

[http://www.strixovo.cz/pictures/lavondyss05.jpg]