úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
INTERNET
»
obchody, služby, peníze na netu...
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM
Pravidla klubu
Tento klub je o konkrétních
Vašich
zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni.
Jedna paní povídala...
se bude mazat.
V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
www adresu, resp.
doménu
, pod kterou e–shop vystupuje, např.:
vltava.cz
co v e–shopu dělal. Používané termíny budou
NAKUP
,
REKLAMACE
,
VRACENI
,
ZKOUSKA
,
DOTAZ
zhruba finanční výši nákupu,
o který se jedná
: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
zda-li hodnotí práci e–shopu
kladně
či
záporně
, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.:
vltava.cz
a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB
Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů
|
Zákon o ochraně spotřebitele
|
Česká obchodní inspekce
|
Jak reklamovat komponenty
(zive.cz)
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
???
---
8:27:53 28.4.2020
(
+1
)
Mám aktuálně dost špatnou zkušenost se svetbedynek.cz. Účetnictví dělají na koleni, nemají pořádný skladový systém, takže neustále vznikají rozdíly mezi objednaným, vyúčtovaným, uhrazeným zbožím a dodaným zbožím. V kombinaci s neprofesionálním stylem komunikace je to o nervy. Je potřeba hlídat a detailně zkoumat každou zásilku/objednávku/fakturu/výpis z účtu a urgovat vrácení peněz, které ovšem vrátí pouze ve formě kreditů, a mnohdy v jiné výši, než měli. Aktuální rozdíl mám v řádu stokorun, na emaily mi už úplně přestali odpovídat, tak na to už kašlu, ale je to škoda, protože zboží bylo fajn.
???
---
11:40:36 31.3.2020
Dedoles.cz
Mam u nich objednavku uz zaplacenou, zvolenou dopravu CP.
Ted prijelo GLS s balickem a mela jsem uhradit necely 3k.
Popletli bohuzel objednavku, cenu jsem mela vyrazne nizsi.
Ale to se muze stat. :)
???
---
18:54:53 17.3.2020
Datart.cz
Ve ctvrtek kolem 9h objednanej mobil, dorucen dalsi den ceskou postou kolem obeda.
Spokojenost.
???
---
17:39:43 14.3.2020
Ahoj, možná to sem úplně nepatří. Ale mám objednávku z Amazonu.de na poměrně vysokou částku, cca 2300 Euro, přišel mi e-mail, že problémy s kreditkou a tedy mi zablokovali účet a chtějí různá ověření, že údajně do 24 hod storno... No, podstoupil jsem část a zase se mi nedalo přihlásit k účtu a pak chtěli výpisy z banky, že jsem ten, kdo jsem. Už jsem se tedy na to vysral, jelikož se mi opakovaně bloknul účet. Nicméně za pár dní mi přišel e-mail, že objednávka se jen posune s expedicí, jelikož se mezitím kvůli COVID-19 změnil kurz Eura, tak vlastně už o to nestojím, ale nelze nijak kontaktovat Amazon, jelikož můj účet nefunguje a zatím mi nikdo ani nestáhl peníze z karty. Nějaké zkušenosti a rady, jak to aspoň důstojně ukončit?
DOMIK
---
14:56:21 20.1.2020
www.ecigareta-shop.cz
Objednávám pravidelně, vždycky rychlé doručení. Bez problémů. Akorát ten web vypadá dost strašně.
HELA
---
13:13:20 26.11.2019
(
+5
)
POZOR na Vevio, Světomat a všechny permutace "eshopů", co mají sídlo na adrese Biskupský dvůr 1154/1. Tváří se to jako normální eshop, ale po objednávce vám dojde mail, že zboží dodají do 40 dnů, protože ho zasílají "nejlepší zahraniční dodavatelé z celého světa" - což v praxi znamená, že vám dorazí balíček s velice nekvalitní věcí z Číny.
A když chcete odstoupit od objednávky do 14 dnů, dorazí vám automatická odpověď, že jelikož jsou jen "nákupní galerie", tak u nich vrácení není možné, že to si zákazník musí vyřídit sám se zahraničním dodavatelem, na kterého mu na požádání pošlou adresu. Nedá se jich ale nijak dokontaktovat, na mail i formulář na jejich webu i chat na facebooku dorazí jen automatická odpověď. Prostě, jsou to šmejdi!
Vždycky si čtu recenze na Heurece, jednou jsem to neudělala a takhle naletěla...
DESTROYER
---
15:59:50 27.8.2019
???
: V soucasnosti uz ne, ojeby se deli 10+ let zpet. Dneska uz si to moc zadny vetsi obchod pod hrozbou COIky, blbe reklamy atd.. moc nelajzne. Zakaznik ma extremne silna prava pres ktera nejede vlak. Je to fakt jen o tom, ze nekde zamestnaji blbce co nevi co ma delat, spatne se vyspal nebo si leci zrovna nejaky komplex a je to fakt jen individualni problem.
???
---
15:39:05 27.8.2019
^
(
+1
)
DESTROYER
:
ale jen nekde to maji v popisu prace.
DESTROYER
---
13:48:31 27.8.2019
^
(
+1
)
Na blbce (pripadne jeste hur.. angazovaneho blbce) cek muze narazit v kazdem krame / eshopu.
???
---
12:38:59 27.8.2019
(
+1
)
No mě osobně přijde vůbec úchylné uvažovat o Datartu jako o dodavateli IT techniky. Ale třeba jo :D
<<
<
>
>>