úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
INTERNET
»
obchody, služby, peníze na netu...
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM
Pravidla klubu
Tento klub je o konkrétních
Vašich
zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni.
Jedna paní povídala...
se bude mazat.
V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
www adresu, resp.
doménu
, pod kterou e–shop vystupuje, např.:
vltava.cz
co v e–shopu dělal. Používané termíny budou
NAKUP
,
REKLAMACE
,
VRACENI
,
ZKOUSKA
,
DOTAZ
zhruba finanční výši nákupu,
o který se jedná
: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
zda-li hodnotí práci e–shopu
kladně
či
záporně
, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.:
vltava.cz
a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB
Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů
|
Zákon o ochraně spotřebitele
|
Česká obchodní inspekce
|
Jak reklamovat komponenty
(zive.cz)
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
MASOO
---
20:40:03 18.9.2018
MASOO
: tak super.
???
---
12:40:19 16.9.2018
(
+1
)
ECCO shop.
Odpoledne objednano, vecer uz prisel mail ze vyexpedovano a ob den jsem mel doma. Jelo to od Varsavy, tak cajk.
V baliku je vse pro pripadne vraceni zbozi coz je super, pokud kupuji zajice v pytli.
MASOO
---
19:25:31 15.9.2018
1 odpověď
našla jsem náhodně při vyhledávání typu, který kupuji
Granulerychle.cz - Kvalitní krmiva pro psy za velmi příznivé ceny
https://www.granulerychle.cz/cs/
objednala sem ve středu večer, ve čtvrtek potvrdili, v pátek už by rádi dodali (maj vlastní dopravu), ale nečekali sme to a byli sme mimo.
Proběhla telefonická domluva na konkrétní den a čas dodání. Pokud to klapne, tak je to skvělá změna oproti zoohitu nebo ještě jednomu eshopu, ze kterého doručovali jen poštou;)
Dodám potvrzení této kladné reference, až budou granule doma.
???
---
13:10:00 7.9.2018
ADAM
: ?
BUNDA
---
7:12:21 13.8.2018
(
+2
)
PISISKVOR
:
https://www.mesec.cz/clanky/jak-vyuzit-chargeback-a-dostat-penize-zpet-pri-platbe-kartou/
???
---
9:59:56 9.8.2018
Poslední dobou velká spokojenost s
czc.cz
co se týče dopravy, jak kurýr po Praze tak expresní doručení fungují výborně a za pár korun.
Jo a
columbia-shop.cz
též prima, doručení do druhého dne v ceně zboží, vrácení bez problémů, peníze na účtě zpátky asi za tři dny od odeslání zboží zpět.
???
---
8:41:54 5.8.2018
znáte někdo tohle?
Módní obuv a ošacení Doprava zdarma
http://www.e-kamikaze.cz/
moc důvěry to ve mě nebudí
PISISKVOR
---
20:33:03 29.7.2018
1 odpověď
BUNDA
: co tim presne myslis?
ZURNA
---
15:28:09 25.7.2018
www.monki.com
VRÁTENIE tovaru: problém
Nefunguje prepojenie na kuriérsku službu DPD: zadala som home-collection žiadosť do DPD, prišlo potvrdenie, v daný deň nikto nikde, volám do DPD, tam nemajú v systéme nič, a vraj keď chcem niečo vracať, musím si to zaplatiť sama, o Monki nevedia nič.
Napísala som do Monki, odtiaľ už pár dní žiadna odpoveď. Pozerám recenzie a očividne majú problém s DPD aj v iných krajinách.
Predtým všetko ok, vrátenie tovaru aj peňazí bez problémov.
Pokiaľ ide o kvalitu tovaru, niečo bolo fajn, niečo úplne zle. Je to rovnaký vlastník ako H&M, tak vidím podobnosť. S H&M som ale nezažila nikdy takéto problémy, a tiež majú dohodu o vrátení tovaru s DPD.
???
---
12:19:31 21.6.2018
???
: Taky jsem spis hipik, ale da se se mnou komunikovat a spojit se kdyz nekdo potrebuje.
To me nastvalo nejvic.
<<
<
>
>>