úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
INTERNET
»
obchody, služby, peníze na netu...
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM
Pravidla klubu
Tento klub je o konkrétních
Vašich
zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni.
Jedna paní povídala...
se bude mazat.
V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
www adresu, resp.
doménu
, pod kterou e–shop vystupuje, např.:
vltava.cz
co v e–shopu dělal. Používané termíny budou
NAKUP
,
REKLAMACE
,
VRACENI
,
ZKOUSKA
,
DOTAZ
zhruba finanční výši nákupu,
o který se jedná
: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
zda-li hodnotí práci e–shopu
kladně
či
záporně
, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.:
vltava.cz
a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB
Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů
|
Zákon o ochraně spotřebitele
|
Česká obchodní inspekce
|
Jak reklamovat komponenty
(zive.cz)
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
SINIKA
---
1:18:55 15.12.2017
1 odpověď
www.ceskyrucicky.cz
Objednali jsme zboží (obuv) na tomto e-shopu 17.10.2017.K dnešnímu dni 15.12.2017 nemáme zboží,které jsme zaplatili. I když jsme ohledně dodání zboží posílali na e-shop již 3 dotazy,odpověď žádná!Dle vlastní zkušenosti doporučuji zde nenakupovat...
SKADY
---
15:29:14 30.11.2017
(
-4
)
Ahojte, ak nakupujete na internete, váš názor je pre mňa dôležitý!
obraciam sa na vás s prosbou o vyplnenie dotazníku, je to pre mňa moc dôležité. Nezaberie viac ako 3,5 minúty. Ak by ste ho vedeli poslať ďalej, aspoň jednej osobe, budem moc vďačná. Dopredu ďakujem! Majte sa krásne :)
Click4Survey
http://www.click4survey.cz/s/16689/a49d99c8
???
---
11:55:51 30.11.2017
Kuchyňské potřeby Tescoma - Značkový eshop TESCOMA
https://eshop.tescoma.cz/
V úterý večer jsem tam objednal a rovnou zaplatil zboží, které měli skladem, s doručením na pobočku Uloženka.cz.
Ve středu v 18:05 smska z uloženky, že si pro to můžu dojít. Dnes dopoledne jsem to vyzvednul. Zabalený to bylo pořádně, na bublinkách nešetřili. Za mě super zkušenost
SKADY
---
15:25:04 29.11.2017
(
-4
)
Ahojte, ak nakupujete na internete, váš názor je pre mňa dôležitý!
Obraciam sa na vás s prosbou o vyplnenie dotazníku, je to pre mňa moc dôležité. Nezaberie viac ako 3,5 minúty. Ak by ste ho vedeli poslať ďalej, aspoň jednej osobe, budem moc vďačná. Dopredu ďakujem! Majte sa krásne :)
Click4Survey
http://www.click4survey.cz/s/16689/a49d99c8
???
---
18:27:27 18.11.2017
HUGGI
: tak jako, slibů ohledně převezení zásilky na mně dostupné výdejní místo, těch jsem se dočkala, skončilo to tak, že jsme měli požární cvičení a mohla jsem z práce dřív a mohla si to tak vyzvednout tam, kam to poslali
HUGGI
---
18:26:13 18.11.2017
^
???
: v PPL neschopný lidi pracujou, ale i tak toho jde hodne pokud by se někdo z danýho eshopu snažil..
???
---
9:40:51 12.11.2017
MAGGIE
: tak, přitom nechápu, v čem je problém, když jim to v Německu jede, asi zas zkoušejí českou cestu
MAGGIE
---
9:35:08 12.11.2017
^
???
: je to skoda no, ja tam jinak chodím fakt rada nakupovat, doufala jsem, ze to behem prvních týdnu nejak vychytaji, ale zjevně na to nejak "nemají"
???
---
9:33:21 12.11.2017
^
MAGGIE
: já věděla hned po odeslání objednávky, že to pojede ve dvou balících, to mi na celé akci vadí nejmíň, ale ten přístup je otřesnej, žádná omluva, žádná snaha o vyřešení z jejich strany, přičemž by to neměl být takový problém, jak se snaží tvrdit (nejde to a nejde to, musíte se domluvit sama), že to zjebalo epicky i PPL (hodili to bez domluvy jinam), to je další věc
ať to kolegyně taky zkusí přes FB, sice to ve výsledku taky asi nikam nepovede, ale PR jim to přece jen poškodí¨
asi zkusím pro příště požádat svoje kamarády, co žijí v Německu a jezdí pravidelně do Čech, aby mi objednali u nich, tam ten eshop funguje jako v civilizované zemi
MAGGIE
---
9:29:51 12.11.2017
^
???
: kolegyně si objednala sici stroj, součásti mely byt dohromady 4 cívky niti, přišly jen dvě a uz pres měsíc ceka, zda její stížnost někdo nekdy z Lidlu vyřeší, jako samozrejme je to par korun ve skutečnosti, ale oni se ji ani neozvali, ze sorry, zkusíme to napravit či neco v tomto duchu; dalsi kolegyně uz asi tri tydny dostává po jednotlivych položkách svou objednavku, pokaždé překvapeni, ze ji někdo neco veze, pak zjisti, ze je to dalsi cast veci z Lidlu, načež její radost, ze uz to tímto balíkem bude snad konečně uzavřené, je obratem fuc, protože to zase není cely zbytek jste nedodaných veci
<<
<
>
>>