úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
INTERNET
»
obchody, služby, peníze na netu...
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM
Pravidla klubu
Tento klub je o konkrétních
Vašich
zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni.
Jedna paní povídala...
se bude mazat.
V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
www adresu, resp.
doménu
, pod kterou e–shop vystupuje, např.:
vltava.cz
co v e–shopu dělal. Používané termíny budou
NAKUP
,
REKLAMACE
,
VRACENI
,
ZKOUSKA
,
DOTAZ
zhruba finanční výši nákupu,
o který se jedná
: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
zda-li hodnotí práci e–shopu
kladně
či
záporně
, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.:
vltava.cz
a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB
Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů
|
Zákon o ochraně spotřebitele
|
Česká obchodní inspekce
|
Jak reklamovat komponenty
(zive.cz)
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
BOAR
---
15:28:59 8.6.2017
???
: dik za info.
???
---
10:01:31 8.6.2017
^
BOAR
: Ne, to je "standartní" katalogová cena, aby když přijdeš do krámu, tě mohli stáhnout vo prachy s tím, že "koukejte normální cena je 9500, tak mi vám dáme 1000 slevy, takže bojler bude za 8500, to je přeci dobrej kup ne?" ;)
Nehledej levotu, ber nejnižší cenu, pokud se ti posere bojler, nebudeš ho nikam posílat, ale volat nejbližšího servisního technika.
BOAR
---
23:40:40 7.6.2017
^
Ahoj
Umrel mi bojler, tak porizuju novy. Volba padla na DRAZICE, konkretne
OKCE 125
Predpokladam, ze installaci zvladnu sam.
Nicmene zajima me, proc bojler primo na strankach drazice podle
ceniku
stoji 9500, ale na
mall
stoji 5 390 Kč a v
siko koupelny
5 001.
mam hledat najakou levou na mall,(siko) nebo ne ?
???
---
10:45:51 23.4.2017
Mate zkusenost s timto obchodem, pripadne hlavne s bizu?
Pachamama - šperky a doplňky
http://www.pachamama.cz/
???
---
19:24:07 22.11.2016
(
+4
)
Skvela zkusenost s BeWooden. Pri nakupu jsem se citil jako zakaznik.
A takto vymazlena prisla zasilka...
[
//i.nyx.cz/files/00/00/16/34/1634412_11e39d38c5f295080c45.jpg?name=attachment.jpeg
]
ADAM
---
15:59:45 11.11.2016
(
-3
)
uz jen podle nazvu eshopu je jasny, ze to jsou amateri. ani na to nemusim klikat...
DIM_
---
15:18:35 11.11.2016
(
+3
)
???
,
???
: Poslal jsem jim mail, ze zbozi vracim v 14 denni lhute, ze se mi nelibi.
Hned volali (konecne vim cislo), ze posilaj novej obal, lip zabalenej. Ze ten starej ani nemam posilat.
Klauni. Uvidime, zatim COI nekontaktuju.
???
---
12:57:05 11.11.2016
^
(
-1
)
vtipný pošli na ně ČOI :)
v obchodních podmínkách co mají uvedené a na které při nákupu přistupuješ to mají celkem jasně napsané.
Myslím, že je běžná praxe reklamovat přímo u dopravce, to že to bylo špatně zabalené by si pak měl řešit dopravce s eshopem, ale poškozené zboží se musí reklamovat u dopravce....
z jejich webu:
5) Kupující je povinen v případě viditelného poškození obalu či ochranné pásky uplatnit reklamaci přímo o doručovatele! Za škody vzniklé při přepravě nese škody doručovatel a nikoli prodávající. Z tohoto důvodu je nutné bezprodleně poškození obalu či zásilky reklamovat u doručovatele.
6) Kupující je povinen převzít zásilku, řádně zkontrolovat neporušenost obalu, počet a druh dodaného zboží a je povinen oznámit jakékoli zjevné vady přímo dopravci zboží. V takovém případě by mělo být zahájeno přímo u dopravce reklamační řízení a zápis o zjištěných vadách by měl být neprodleně odeslán k prodávajícímu, jinak na pozdější reklamace pro neúplnost či poškození zboží v důsledku jeho přepravy není nárok. V případě shledání vad obalu zboží v důsledku jeho přepravy prodávající doporučuje kupujícímu odmítnout jeho převzetí.
Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že dodávka zboží byla řádná a úplná, na další pozdější reklamaci z důvodu porušenosti obalu či neúplnosti dodávky nebude brán zřetel.
.......
???
---
9:27:40 11.11.2016
1 odpověď
DIM_
: pošli je do háje a na ně ČOI - reklamaci s poštou mají řešit oni, ne ty. Ty jsi objednával od nich, dopravu objednávali oni a pošta to stejně zamítne, že to nebylo dostatečně zabalené.
DIM_
---
21:25:09 10.11.2016
^
Student-eShop.cz - ...nakupujte za studenstké ceny | Student-eshop.cz
https://www.student-eshop.cz/
Objednan obal na iPhone. Prisel v obyc bublinkovy obalce uplne rozmasakrovanej (v obalce byl jen tak). Reklamuju u eshopu. Odkazou me na reklamaci s Ceskou Postou, ze az POTOM mi daj novej obal, az to s Postou vyresim.
Ja teda nevim, ale podle me to meli hlavne lip zabalit.
Navic na webu neni zadnej telefon. Ani v podpisu mailu, co napsali. Spatny.
<<
<
>
>>