úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
INTERNET
»
obchody, služby, peníze na netu...
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM
Pravidla klubu
Tento klub je o konkrétních
Vašich
zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni.
Jedna paní povídala...
se bude mazat.
V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
www adresu, resp.
doménu
, pod kterou e–shop vystupuje, např.:
vltava.cz
co v e–shopu dělal. Používané termíny budou
NAKUP
,
REKLAMACE
,
VRACENI
,
ZKOUSKA
,
DOTAZ
zhruba finanční výši nákupu,
o který se jedná
: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
zda-li hodnotí práci e–shopu
kladně
či
záporně
, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.:
vltava.cz
a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB
Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů
|
Zákon o ochraně spotřebitele
|
Česká obchodní inspekce
|
Jak reklamovat komponenty
(zive.cz)
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
KAJJAK
---
15:17:47 22.6.2016
(
+1
)
z dikuze pod clankem :D
http://ekonomika.idnes.cz/...res-internet-bez-dph-dfl-/ekonomika.aspx?c=A140922_204216_ekonomika_bse
prej s nima spolupracovali
COQUINE
---
14:22:56 22.6.2016
(
+1
)
Nejpopulárnější e-shop roku 2015 levneelektro.cz pozastavil činnost - iDNES.cz
http://ekonomika.idnes.cz/...tro-pozastavuje-cinnost-f1q-/ekoakcie.aspx?c=A160622_115614_ekoakcie_jj
???
---
22:07:06 2.5.2016
???
: jinak jako větší svinarnu heureky vidím Heureka košík.
Samozřejmě být Alza, czc, tsb tak sem posranej až za ušima z dat který teď Heureka lifruje přímo do mallu
???
---
22:05:22 2.5.2016
^
KULA
: zajímavé. To že si Heureka vezme nejlevnější variantu a tu zobrazí jako deflautni vím, zřejmě si tam v tomhle případě špatně připravovali název.
Jinak zlatý certifikát už jsem zjistil metodou pokus omyl, kdyby někoho zajímalo posta
KULA
---
20:53:14 2.5.2016
^
???
: heureku radši nebudu komentovat, po tom všem co jsem byl svědkem. Musím ale vyzdvihout jejich fraud manévr s zobrazení variant....
Prodáváš třeba malinovou limonádu a máš ji ve variantě 0,2l = 20kč ; 0,5l = 50kč ; 1,0 = 100kč. A ty pinďouři jsou schopní z feedu udělat v jejich výpisu výsledek 1,0l = 20Kč. Klient mile překvapen, kliká a přes heureku odchází za placeným odkazem. Na eshopu vidí ceny jiné, správné, a tak nasraně odchází. Tak či tak, heuréka se plácá po zádech, protože profit... A reakce heuréky, po x týdnech? jecheche, no nebyl to úmysl, sorry...
???
---
16:01:42 28.4.2016
^
Zlaté Ověřeno zákazníky získávají ty e‑shopy, které jsou zapojeny do služby Ověřeno zákazníky, mají skript správně vložen a za období posledních 90 dní získají dostatečný počet respondentů a to v řádu stovek hodnocení.
Ověřeno zákazníky
http://overeno.heureka.cz/
Takc o pánové, víte někdo a podělíte se kolik to je "stovky" hodnocení? :-) Díky.
AXTHEB
---
8:51:08 25.4.2016
(
+5
)
KAJJAK
: možná bys aspoň podle počtu mínusů mohl pochopit, že výsměch prostě není slušné chování. Nikdy.
KAJJAK
---
15:06:43 7.4.2016
^
(
-9
)
???
:
to je mozna priorita tvych prispevku, se chovat jak se chovas, ale nepodsouvej sve idealy nekomu jinemu...
Dle mych meritek jsem byl slusny dostatecne, kdyz vemu v potaz jak moc slusny byl ve svem vyjadrovani YOT, takze nekomu nevnucuj sve chovani a nenut ho, aby se choval jako se rada chovas sama...
???
---
14:05:08 7.4.2016
^
(
+5
)
KAJJAK
: slusnost a vysmech sa vylucuje, slusnost nie je len nepouzivanie sprostych slov, ale i celkovy pristup k druhemu cloveku, ktorym sa mu snazim pomoct a nie ho zhadzovat... to je pointa vsetkych mojich prispevkov - ty si k YOTovi nebol slusny, ty si sa mu vysmieval a kopal si si donho zo srandy, jak decko na pieskovisku a take chovanie fakt u dospelych ludi necakam a povazujem za neslusne...
uz tvoja
prva reakcia
na YOTovu vecnu recenziu nebola slusna, tak sa nediv, ze ti to tu ini vytykaju
ospravedlnujem sa majitelovi diskusie za OT, uz to dalej nebudem rozvadzat
KAJJAK
---
13:55:01 7.4.2016
^
(
-7
)
???
:
taky nevidim nic spatneho na tom hledat levnejsi moznost, take to delam... Ale je to treba delat aspon trosicku racionalne :-)
Me vysmesne, ale presto slusne reakce prisly az po tom, co muj prispevek dotycny recenzent oznacil jako podobny tomu co napsal cituji "arogantni curak". Myslim ze jsem pak mohl byt daleko tvrdsi nez jsem v realu byl :-) Ze jsem si z dotycneho pak cilene delal srandu nepopiram ani nezakryvam, bylo to mym cilem, nenecham do sebe kopat, abych slunickarum delal radost, ale udelat z nekoho debila jak uz zde nekdo poznamenal lze i slusne.
<<
<
>
>>