Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
KAJJAK --- 15:17:47 22.6.2016
COQUINE --- 14:22:56 22.6.2016
Nejpopulárnější e-shop roku 2015 levneelektro.cz pozastavil činnost - iDNES.cz
http://ekonomika.idnes.cz/...tro-pozastavuje-cinnost-f1q-/ekoakcie.aspx?c=A160622_115614_ekoakcie_jj
??? --- 22:07:06 2.5.2016
???: jinak jako větší svinarnu heureky vidím Heureka košík.

Samozřejmě být Alza, czc, tsb tak sem posranej až za ušima z dat který teď Heureka lifruje přímo do mallu
??? --- 22:05:22 2.5.2016
KULA: zajímavé. To že si Heureka vezme nejlevnější variantu a tu zobrazí jako deflautni vím, zřejmě si tam v tomhle případě špatně připravovali název.

Jinak zlatý certifikát už jsem zjistil metodou pokus omyl, kdyby někoho zajímalo posta
KULA --- 20:53:14 2.5.2016
???: heureku radši nebudu komentovat, po tom všem co jsem byl svědkem. Musím ale vyzdvihout jejich fraud manévr s zobrazení variant....
Prodáváš třeba malinovou limonádu a máš ji ve variantě 0,2l = 20kč ; 0,5l = 50kč ; 1,0 = 100kč. A ty pinďouři jsou schopní z feedu udělat v jejich výpisu výsledek 1,0l = 20Kč. Klient mile překvapen, kliká a přes heureku odchází za placeným odkazem. Na eshopu vidí ceny jiné, správné, a tak nasraně odchází. Tak či tak, heuréka se plácá po zádech, protože profit... A reakce heuréky, po x týdnech? jecheche, no nebyl to úmysl, sorry...
??? --- 16:01:42 28.4.2016
Zlaté Ověřeno zákazníky získávají ty e‑shopy, které jsou zapojeny do služby Ověřeno zákazníky, mají skript správně vložen a za období posledních 90 dní získají dostatečný počet respondentů a to v řádu stovek hodnocení.

Ověřeno zákazníky
http://overeno.heureka.cz/

Takc o pánové, víte někdo a podělíte se kolik to je "stovky" hodnocení? :-) Díky.
AXTHEB --- 8:51:08 25.4.2016
KAJJAK: možná bys aspoň podle počtu mínusů mohl pochopit, že výsměch prostě není slušné chování. Nikdy.
KAJJAK --- 15:06:43 7.4.2016
???:

to je mozna priorita tvych prispevku, se chovat jak se chovas, ale nepodsouvej sve idealy nekomu jinemu...

Dle mych meritek jsem byl slusny dostatecne, kdyz vemu v potaz jak moc slusny byl ve svem vyjadrovani YOT, takze nekomu nevnucuj sve chovani a nenut ho, aby se choval jako se rada chovas sama...
??? --- 14:05:08 7.4.2016
KAJJAK: slusnost a vysmech sa vylucuje, slusnost nie je len nepouzivanie sprostych slov, ale i celkovy pristup k druhemu cloveku, ktorym sa mu snazim pomoct a nie ho zhadzovat... to je pointa vsetkych mojich prispevkov - ty si k YOTovi nebol slusny, ty si sa mu vysmieval a kopal si si donho zo srandy, jak decko na pieskovisku a take chovanie fakt u dospelych ludi necakam a povazujem za neslusne...
uz tvoja prva reakcia na YOTovu vecnu recenziu nebola slusna, tak sa nediv, ze ti to tu ini vytykaju

ospravedlnujem sa majitelovi diskusie za OT, uz to dalej nebudem rozvadzat
KAJJAK --- 13:55:01 7.4.2016
???:

taky nevidim nic spatneho na tom hledat levnejsi moznost, take to delam... Ale je to treba delat aspon trosicku racionalne :-)

Me vysmesne, ale presto slusne reakce prisly az po tom, co muj prispevek dotycny recenzent oznacil jako podobny tomu co napsal cituji "arogantni curak". Myslim ze jsem pak mohl byt daleko tvrdsi nez jsem v realu byl :-) Ze jsem si z dotycneho pak cilene delal srandu nepopiram ani nezakryvam, bylo to mym cilem, nenecham do sebe kopat, abych slunickarum delal radost, ale udelat z nekoho debila jak uz zde nekdo poznamenal lze i slusne.