Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 13:59:53 18.12.2014
KROKODILE: Pokud vím, tak si účtují doručení na pobočku, to je těch 30 korun. Jinak je platba v hotovosti zdarma, pokud to za posledních pár měsíců nezměnili. Zdarma je doručení do Holešovic a na Háje, kde mají asi i nějaké sklady u těch showroomů.
??? --- 13:56:30 18.12.2014
KROKODILE:
protoze tam s tim maji stejne nejakou manipulaci...

Obecne protoze je volba na obchodu co a jak zpoplatni... :)
KROKODILE --- 13:30:51 18.12.2014
Mohl by mi někdo osvětlit, proč si (netuším jak dlouho) účtuje alza 30 Kč za platbu na pobočce a hotově? Zkoušel jsem i naklikat platba kartou a předem, ale ten poplatek tam je stále....

Ve výsledku jsem koupil SSD u czc, levnější a bez poplatku za vyzvednutí na pobočce/platbě hotově, ale nejde mi do hlavy tenhle krok alzy...
??? --- 9:09:32 18.12.2014
megaknihy.cz

Jsou neskuteční!
Na začátku prosince objednaná kniha. Nepřišlo žádné potvrzení, urguji, nic. Po zhruba 14ti dnech přijde potvrzení objednávky s údaji k platbě. Zaplatím. Nic se neděje. Včera kontroluji stav své objednávky (peníze odešly, odečteno z účtu, prakticky jen čekám na balíček) a je stornovaná. Nasraná volám na infolinku. Číslo nefunguje. Píšu email - vzápětí přichází omluvný automatický email, že zboží není skladem (předtím bylo potvrzeno, že je a zaplaceno). Píšu další email. Odepisuje paní, že se omlouvá, že kniha nepřijde, že ji nemají.

Nevr!!!

Ještě doufám, že alespoň vrátí peníze.
QWITI --- 11:52:12 12.12.2014
???: bezva, to me tesi, je to moje vyborna kamarádka Kacka .)
??? --- 13:07:15 11.12.2014
Velmi (!!!) pozitivní reference na http://www.coko-shop.cz/ :-)
Jsou neskuteční - poprvé nám paní přivezla zboží osobně až domů, k tomu přibalili balík různých vzorků čokolád.
Na dotaz reagují obratem, snaží se vyjít vstříct. Zboží vždy dorazilo čerstvé, s dostatečnou časovou rezervou na spotřebu (u pár e-shopů jsem se v tomhle spálila).

A hlavně ta čokoláda... výborná :)
TBC --- 16:28:14 9.12.2014
???: jim tenhle post posli na support, a budes mit tu tasku zdarma a jeste ti neco prilozej :)
??? --- 8:11:55 9.12.2014
DUSKIE:
no objednával jsem tam tašku, tak snad ne :)
DUSKIE --- 8:08:50 9.12.2014
???: A teď ti ještě pošlou nějakej apple produkt! bleh !

;P
??? --- 19:12:02 8.12.2014
Apple store...
Měl jsem o jejich webu dobré mínění. Všechno vypadá tak čistě a pěkně a dokonce i funkčně. Přešel jsem do jejich e-shopu, kde se na první pohled taky všechno tváří čistě jasně a přímočaře. Ale jak začnu vyplňovat jednotlivé položky, tak najednou není všechno tak krásné a funkční, jak by se mohlo zdát...

- u PSČ při ověření možností dopravy zadané jako XXXXX to hlásí neplatný formát. Nikde ani slovo, že to čeká formát XX XXX a tak chvilku jsem váhal zda to třeba není jen pro nějaké americké PSČ. Ale jelikož to nebylo v rámci zlatého scénáře, tak jsem to odklikl a pokračoval jsem...
- u telefonu je třeba vyplnit předvolbu, samozřejmě to nebere +420 a je nutné vyplnit 00420
- opět to PSČ... zde mi již došlo že prostě musím zadat ve formátu XX XXX
- v rámci zadávání doručovací adresy mohu zatrhnout, že se jedná o pracovní adresu. Tak nějak tuším co to znamená, ale vysvětlivka mi to ještě upřesnila: Firemní zásilky
Tato služba nám pomůže zvolit způsob doručení, který vám bude nejlépe vyhovovat. Firemní zásilky jsou obvykle doručovány v pracovní dny do 18:00 místního času. Soukromé zásilky jsou obvykle doručovány od pondělí do pátku do 18:00 místního času.
...aneb jak jeden údaj napsat dvakrát jinak.
- dále mohu si nechat posílat SMS o změně stavu zásilky. Je tam možnost automaticky přenést dříve uvedené číslo. Automaticky se tedy vyplní 00420734??????. Škoda že při validaci finálního formuláře dostanu chybovou hlášku: Mobilní číslo musí mít délku 9 číslic. Nemělo by obsahovat žádné speciální znaky.
- Při vyplňování fakturačních údajů se mi předvyplní údaje z APPLE ID. Pole předvolba zůstává prázdné a v poli telefon na mě čeká (0) 734??????. Samozřejmě nulu musím odmazat, jinak dostanu chybovou hlášku: Toto není platné zadání. Zkontrolujte, zda jsou informace správné.
- taky v polích pro adresu dokáže překvapit pole s popisem: vstupní kód, Číslo bytu, pokoje, budovy (nepovinné), ale třeba se to někomu hodí

Platba a potvrzení objednávky jinak dále již bez problémů. Stejně tak i přechody mezi jednotlivými kroky jsou očekávatelné a celkem logické.

Nyní objednávka čeká na vyřízení, takže nedokážu odhadnout co ještě všechno mě bude čekat než zásilka bude doručena.