úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
INTERNET
»
obchody, služby, peníze na netu...
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM
Pravidla klubu
Tento klub je o konkrétních
Vašich
zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni.
Jedna paní povídala...
se bude mazat.
V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
www adresu, resp.
doménu
, pod kterou e–shop vystupuje, např.:
vltava.cz
co v e–shopu dělal. Používané termíny budou
NAKUP
,
REKLAMACE
,
VRACENI
,
ZKOUSKA
,
DOTAZ
zhruba finanční výši nákupu,
o který se jedná
: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
zda-li hodnotí práci e–shopu
kladně
či
záporně
, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.:
vltava.cz
a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB
Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů
|
Zákon o ochraně spotřebitele
|
Česká obchodní inspekce
|
Jak reklamovat komponenty
(zive.cz)
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
KROKODILE
---
13:30:51 18.12.2014
3 odpovědi
Mohl by mi někdo osvětlit, proč si (netuším jak dlouho) účtuje alza 30 Kč za platbu na pobočce a hotově? Zkoušel jsem i naklikat platba kartou a předem, ale ten poplatek tam je stále....
Ve výsledku jsem koupil SSD u czc, levnější a bez poplatku za vyzvednutí na pobočce/platbě hotově, ale nejde mi do hlavy tenhle krok alzy...
???
---
9:09:32 18.12.2014
megaknihy.cz
Jsou neskuteční!
Na začátku prosince objednaná kniha. Nepřišlo žádné potvrzení, urguji, nic. Po zhruba 14ti dnech přijde potvrzení objednávky s údaji k platbě. Zaplatím. Nic se neděje. Včera kontroluji stav své objednávky (peníze odešly, odečteno z účtu, prakticky jen čekám na balíček) a je stornovaná. Nasraná volám na infolinku. Číslo nefunguje. Píšu email - vzápětí přichází omluvný automatický email, že zboží není skladem (předtím bylo potvrzeno, že je a zaplaceno). Píšu další email. Odepisuje paní, že se omlouvá, že kniha nepřijde, že ji nemají.
Nevr!!!
Ještě doufám, že alespoň vrátí peníze.
???
---
11:52:12 12.12.2014
(
+1
)
???
: bezva, to me tesi, je to moje vyborna kamarádka Kacka .)
???
---
13:07:15 11.12.2014
^
Velmi (!!!) pozitivní reference na
http://www.coko-shop.cz/
:-)
Jsou neskuteční - poprvé nám paní přivezla zboží osobně až domů, k tomu přibalili balík různých vzorků čokolád.
Na dotaz reagují obratem, snaží se vyjít vstříct. Zboží vždy dorazilo čerstvé, s dostatečnou časovou rezervou na spotřebu (u pár e-shopů jsem se v tomhle spálila).
A hlavně ta čokoláda... výborná :)
TBC
---
16:28:14 9.12.2014
???
: jim tenhle post posli na support, a budes mit tu tasku zdarma a jeste ti neco prilozej :)
???
---
8:11:55 9.12.2014
(
+1
)
DUSKIE
:
no objednával jsem tam tašku, tak snad ne :)
DUSKIE
---
8:08:50 9.12.2014
^
(
+2
)
???
: A teď ti ještě pošlou nějakej apple produkt! bleh !
;P
???
---
19:12:02 8.12.2014
2 odpovědi
(
+1
)
Apple store...
Měl jsem o jejich webu dobré mínění. Všechno vypadá tak čistě a pěkně a dokonce i funkčně. Přešel jsem do jejich e-shopu, kde se na první pohled taky všechno tváří čistě jasně a přímočaře. Ale jak začnu vyplňovat jednotlivé položky, tak najednou není všechno tak krásné a funkční, jak by se mohlo zdát...
- u PSČ při ověření možností dopravy zadané jako XXXXX to hlásí neplatný formát. Nikde ani slovo, že to čeká formát XX XXX a tak chvilku jsem váhal zda to třeba není jen pro nějaké americké PSČ. Ale jelikož to nebylo v rámci zlatého scénáře, tak jsem to odklikl a pokračoval jsem...
- u telefonu je třeba vyplnit předvolbu, samozřejmě to nebere +420 a je nutné vyplnit 00420
- opět to PSČ... zde mi již došlo že prostě musím zadat ve formátu XX XXX
- v rámci zadávání doručovací adresy mohu zatrhnout, že se jedná o pracovní adresu. Tak nějak tuším co to znamená, ale vysvětlivka mi to ještě upřesnila:
Firemní zásilky
Tato služba nám pomůže zvolit způsob doručení, který vám bude nejlépe vyhovovat. Firemní zásilky jsou obvykle doručovány
v pracovní dny do 18:00
místního času. Soukromé zásilky jsou obvykle doručovány
od pondělí do pátku do 18:00
místního času.
...aneb jak jeden údaj napsat dvakrát jinak.
- dále mohu si nechat posílat SMS o změně stavu zásilky. Je tam možnost automaticky přenést dříve uvedené číslo. Automaticky se tedy vyplní 00420734??????. Škoda že při validaci finálního formuláře dostanu chybovou hlášku:
Mobilní číslo musí mít délku 9 číslic. Nemělo by obsahovat žádné speciální znaky.
- Při vyplňování fakturačních údajů se mi předvyplní údaje z APPLE ID. Pole předvolba zůstává prázdné a v poli telefon na mě čeká
(0) 734??????
. Samozřejmě nulu musím odmazat, jinak dostanu chybovou hlášku:
Toto není platné zadání. Zkontrolujte, zda jsou informace správné.
- taky v polích pro adresu dokáže překvapit pole s popisem:
vstupní kód, Číslo bytu, pokoje, budovy (nepovinné)
, ale třeba se to někomu hodí
Platba a potvrzení objednávky jinak dále již bez problémů. Stejně tak i přechody mezi jednotlivými kroky jsou očekávatelné a celkem logické.
Nyní objednávka čeká na vyřízení, takže nedokážu odhadnout co ještě všechno mě bude čekat než zásilka bude doručena.
POZITRON
---
11:02:42 31.10.2014
???
: diky!!
???
---
10:57:30 31.10.2014
^
(
+1
)
POZITRON
: jestli to posílají z EU tak www.nakupyvanglicku.sk provozuje spolužačka, opakovaně s nimi mám pozitivní zkušenost, neplatí se pronájem schránky, jen za příchozí zásilku, přebalení a poštovné
<<
<
>
>>