Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 21:16:02 4.12.2013
DROBNOST: A proc ne? Kde je psano ze reklamace musi posuzovat nejaky autorizovany servis?
DROBNOST --- 19:33:59 4.12.2013
prodejce si sám reklamace nezamítá, je to na základě vyjádření servisního střediska. V případě že přijde reklamace zamítnutá , tak buď je to oprávněné a nebo je možné zjistit kontakt na servis a informovat se, proč bylo zamítnuto,
MAGGIE --- 21:40:42 28.11.2013
???: aha, no vidíš :)
??? --- 15:44:38 28.11.2013
MAGGIE:
mi to jede i s WWW :)
MAGGIE --- 6:21:03 28.11.2013
TANTRAMAN: nemají tam to www, ale takto: http://guitarherostore.cz/
BESSAYA --- 16:14:44 26.11.2013
BORDEAUX: Jo, nakupovala jsem tam už 3x a vždycky v pohodě.
BORDEAUX --- 15:45:23 25.11.2013
Máte někdo prosím zkušenost s Eshopem Botyk.cz?
KAJJAK --- 16:24:41 20.11.2013
souhlasim, to si ale vetsina trollu v diskuzi vubec nema sanci uvedomit...

Soudne uz sme par veci vymahali a vzdy to dopadlo hrozne, dotycne sro vzdy slo do insolvence a zalozili si v pohode nove :D

Proste dokud si nekdo v realu nevyzkousi, jake to je neco soudne vymahat, neuveri...
ADAM --- 7:40:46 20.11.2013
záruka v čr je velmi kouzelná věc. prodejce totiž může reklamaci kdykoli zamítnout a jediný možný opravný prostředek je soud.
a soudy v čr fungují tak blbě a draze, že samotný advokát prohlásí, že kvůli věci za 2t se nemá cenu soudit...

čili ač z hlediska zákona je záruka velice přísná, tak nepoctivý prodejce může naprosto "čistě" a bez jakéhokoli problému s ČOI, veškeré reklamace prostě zamítat.
KAJJAK --- 2:08:17 20.11.2013
TURBO:

utok typu phishing ti komp nicim nezasvini bych rekl..