Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
??? --- 20:58:34 3.7.2013
www.iHerb.com

Hodnotím jednoznačně záporně. Objednávala jsem za 20 dolarů, abych se vešla pod všechny celní, daňový atd limity. Pro evropské zákazníky doporučují nerecorded poštovný přes DHL s tím, že dodání cca 10 dní. Poprvý jsem jim psala slušný dotaz cca po třech týdnech, po jak dlouhé době balíček obvykle ještě přijde, a kdy už ho považují za ztracený. To odpověděli skoro hned a celkem slušně, jestli jsem nepřešvihla nějaký náš limit atd. Ujistila jsem je, že ne, tak se omluvili a napsali, ať tedy zkusím ještě chvíli počkat. Po cca měsíci a půl od odeslání jsem psala znovu, že nic nepřišlo. Týden se neobtěžovali odpovědět a pak přišla neskutečně arogantní zpráva. Když to shrnu, bylo v ní následující:

Děkujeme, že jste nám dala vědět, že se to ztratilo. Musí to být frustrující. Až budete objednávat příště, zjistěte si nejdřív, jak je to ve vaší zemi se clem a se zákazem dovozu různých věcí. Když si to lidé předem nezjišťují, dopadá to přesně takhle. Buď jste tedy nezaplatila clo, nebo je dovoz daného produktu zakázán. Peníze vám samozřejmě vrátit nemůžeme. Posíláme věci do zahraničí od 1996, takže o tom musíme něco vědět. Vážíme si vašeho času. Nashledanou.
SA_KRA_ --- 13:22:43 27.6.2013
www.f-sport.cz

Objednany proteinaky, ktere se prestali vyrabet (nevsimla sem si toho).. Druhy den rano volali, nabidli mi ekvivalent ve stejne gramazi i cene, informovali mne o vlastnostech vyrobku, o slozeni a odpoledne uz to bylo na PPL.
Za mne vyborny servis, doporucuju.
KAJJAK --- 21:07:17 26.6.2013
COQUINE:

jen se snazim naznacit, ze ten printscreen si mohli vyrobit i nasledne, i kdyby si ho zapomneli udelat pred tim nez to ta firma z webu stahla... Tohle muze byt pro hodne dalsich lidi co to tady sleduji cenna informace...

Verim, ze polovina lidi tohodle auditka nema ani poneti o existenci nejakeho firebugu ve kterem si mohou menit obsah jakekoliv existujici stranky na zivo a delat si pak printscreeny cehokoliv smysleneho...
COQUINE --- 21:02:42 26.6.2013
KAJJAK: wtf, pise, ze v tomhle konkretnim pripade printscreen pomohl a byl pro eshop dostacujici, takze k nicemu nebyl. zbytek tvoji odpovedi je snad kazdymu znam.
KAJJAK --- 14:19:33 26.6.2013
GHOSTSTALKER:

printscreen je jako dukaz celkem k nicemu, pomoci volne dostupnych prostredku jako firebug pro firefox si vyrobis jakykoliv printscreen s daty jake chces sam
GHOSTSTALKER --- 11:15:45 24.6.2013
COQUINE: Plus problem s cenami uvadenymi na strankach eShopu - objednali jsme se slevou, na fakture byla cena beze slevy a museli jsme se hadat o tu zlevnenou cenu (nastesti jsme meli printscreen).
COQUINE --- 11:13:20 24.6.2013
mojesvitidla.cz

NEGATIVNI! Delsi dodaci lhuta (i nez avizovali), jedno zbozi prislo vadne, druhe naprosto jine. Pristup pri jednani - tak nam ho vratte, ale to jine je za vyssi cenu, takze si doplatte, nepovazuju za adekvatni. Nikomu nedoporucuji.
TEDDYBEDDY --- 11:03:06 23.5.2013
Nepříjemné: Pozor! Mailing pod hlavičkou amazon.com s doporučením na výprodej a přesměrováním na eshop " WOOT" ( kde prý můžete použít id+heslo z amazonu) je FAKE. Potvrzeno z amazonu.

Příjemné: Deal extreme vrací poštovné za reklamace.

MAGGIE --- 16:00:15 28.4.2013
ADAM: ano, tak trochu jo, to máš pravdu, ale byli rychlejší než leckteří "profíci", u kterých jsem kdy něco nakupovala, plus mne tedy překvapilo, jak si to nehlídají :)
ADAM --- 10:47:56 28.4.2013
z toho trochu čiší amatérismus...