Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
DESTROYER --- 8:09:24 16.3.2013
JOPS: Mezitim se zmenila cena u dodavatele... Co je v tom za vyjebavani? To, ze je tam psana radobysleva.. To dela dneska kazdej obchod, bez toho to bohuzel v cechach nejde.
JOPS --- 7:03:46 16.3.2013
osobne proti alza.cz nic nemam, ale tohle vyjebavani se zakazniky me trochu sere....

viz

[http://i.nyx.cz/files/00/00/09/47/947630_08cb7b0b3d79c193c216.gif?name=akce_alza.gif]
??? --- 22:20:09 10.3.2013
Aktuálně velmi špatná reference na http://eshop.eta.cz/ - vůbec se 3 týdny neobtěžovali oznámit, že náhradní díly budou k mání nejdříve za 2-3 měsíce, protože jim kdesi vyhořely sklady.
Trochu problém v mém případě, když to byl dárek určený k narozeninám v únoru...
Dozvěděla jsem se to až po urgenci na jejich lince, s tím, ať se obrátím na zajišťovatele zasílání jejich produktů. Tam od toho dali ruce pryč, je je e-shop vůbec neinformoval a mou objednávku nemají databázi. Pak by ale sotva mohl od nich dorazit e-mail, že ze strany e-shopu nebyla potvrzena objednávka.

Prostě jedna ruka neví, co dělá druhá... a nikdo se nehlásí k odpovědnosti.
ADAM --- 13:46:04 7.2.2013
jsem to nedpověděl: 
v podstatě každá ztráta je pro nás plus, protože to je jakoby prodaný kus navíc (protože ho zaplatí v plné ceně). čili jen ať se ztrácí víc! :-)
??? --- 13:43:07 7.2.2013
ADAM: je to tak

a je teda pravda, že mi kradli většinou věci z ciziny, u kterých to nešlo připojistit při objednávce.
ADAM --- 13:38:15 7.2.2013
mě se ztratí zhruba 1 zásilka z 1000. ale záleží na druhu zásilky. jsou druhy, které se neztratí NIKDY.

základ je poštění, to je absolutně bez problémů, pošlou prostě peníze, takže
NOISEGATE --- 13:18:21 7.2.2013
nám se přes čp nikdy nic neztratilo akorát maj hodně bídně nastavený podmínky co se týče poškození balíků. pražská šéfka přes reklamace mi defacto řekla, že se k balíkům chovaj jak prasata protože nestíhaj a není v jejich silách zacházet s balíkama líp. omg.
??? --- 12:09:33 7.2.2013
VRBAJIVA: naokap, s poštou to řeš, je poměrně běžné, že tam kradou zásilky. Ze zkušeností s poštou 130 00 a 170 00 :/
TRZNICE --- 21:08:29 6.2.2013
Kbyby někdo potřeboval XML Feed pro WooCommerce pro CZ / SK srovnávače, tak tady jeden je. Se slevou 100 Kč

WooCommerce XML FEED - Export zboží pro Heureka.cz, Zbozi.cz a další
http://barnone.cz/

https://www.facebook.com/WoocommerceXmlFeedCZ
ADAM --- 21:05:06 6.2.2013
tak základ je zaplatit si poštovné takové, aby hodnota zásilky byla kryta.