Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
ADAM --- 13:27:11 31.12.2012
???: no, tak zrovna dneska PPLka nejezdí (jak jsem se dozvěděl až po zabelení všech balíků...)


jinak info ppl bych v tomhle bral jako 100x duvěryhodnější. pokud PPL píše, že ještě nevyzvedli, tak znamená, že ve středu teprve vyzvednou od Mall.
??? --- 12:26:04 31.12.2012
ADAM: tak to se začínám bát :) protože podle webu PPL ten balík je a) stále ještě u mall.cz (podle harmonogramu stránkách PPL)
b) už u PPL (podle těla mailu)
c) bude doručen (podle těla mailu)
d) nebude doručen (podle harmonogramu na stránkách PPL)

mám rád jednoznačné služby :D proč to sakra nemůže fungovat jako když člověk obchoduje s tebou...? :)
NOISEGATE --- 12:09:30 31.12.2012
???: jj, nakonec jsem poridil jinde, s ceskou zarukou
ADAM --- 10:23:42 31.12.2012
???: ppl pokud vim sms neposila. jen email.

???: přesně to je ta neschopnost toho molochu.
??? --- 10:17:59 31.12.2012
BUNDA: už ne.
HUGGI: nedali vědět, prostě to posunuli, to považuji za chybu. O tom, že dneska pro změnu měla přijít SMS od PPL, ani nemluvím. Taky nic nepřišlo.
ADAM: stačilo by jediné - email typu "nestíháme to vyexpedovat ve slíbený čas, přijedeme v pondělí. Fakt to chcete až v pondělí večer, když jste to chtěl v pátek večer?"

taky jsem nějakou dobu pracoval ve firmě, kde jsme posílali - a pokud se to nestihlo, ten, kdo to měl na starosti, zvedl telefon a zavolal zákazníkovi, že se to nestihlo.
BUNDA --- 18:44:33 30.12.2012
KAJJAK: dávají, už jsem využil.
ADAM --- 15:11:25 30.12.2012
v pravou chvíli to mají pozastavené viz:

Od 11. 12. 2012 je vzhledem ke sněhovým podmínkám pozastavena platnost garance Zítra nebo 500. I přes nepřízeň počasí pracujeme na tom, abychom vám objednávky mohli doručit ve stanovených termínech. Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

příp. můj poslední nákup (zpoždění zboží asi 2 týdny) se týká nákupu u mall.pl, kde toto nefunguje.


btw - zajímavé, že na mall.pl je stejné zboží často velmi výrazně levnější :-)
KAJJAK --- 15:08:40 30.12.2012
ADAM:

vsak davaji 500kc, pokud zbozi nedojde vcas, ne? Nebo si to pletu s jinym shopem?
ADAM --- 15:05:16 30.12.2012
???: absolutně. v tomto vánočním čase bych se nespoléhal na expedici ve čt a doručení v pátek. všichni pracují tak nějak rozvolněněji.

to, že to poslali až v pátek je věc jiná, ale u mall bohužel velmi běžná. jak říkám, včas mi to od nich příjde málokdy. ale stále to je lepší, než průměr, protože to zboží aspoň reálně mají na skladě.
HUGGI --- 14:37:06 30.12.2012
???: No ja to v tomhle obdobi neberu uplne jako chybu mallu..ze to nestihnou danej den dodat mi dali vedet mailem i sms den predtim vecer..s dvouma reklamace jsem u nich taky nemel problem takze za me jen vylepsit ten zpusob baleni..