Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
NOISEGATE --- 12:09:30 31.12.2012
???: jj, nakonec jsem poridil jinde, s ceskou zarukou
ADAM --- 10:23:42 31.12.2012
???: ppl pokud vim sms neposila. jen email.

???: přesně to je ta neschopnost toho molochu.
??? --- 10:17:59 31.12.2012
BUNDA: už ne.
HUGGI: nedali vědět, prostě to posunuli, to považuji za chybu. O tom, že dneska pro změnu měla přijít SMS od PPL, ani nemluvím. Taky nic nepřišlo.
ADAM: stačilo by jediné - email typu "nestíháme to vyexpedovat ve slíbený čas, přijedeme v pondělí. Fakt to chcete až v pondělí večer, když jste to chtěl v pátek večer?"

taky jsem nějakou dobu pracoval ve firmě, kde jsme posílali - a pokud se to nestihlo, ten, kdo to měl na starosti, zvedl telefon a zavolal zákazníkovi, že se to nestihlo.
BUNDA --- 18:44:33 30.12.2012
KAJJAK: dávají, už jsem využil.
ADAM --- 15:11:25 30.12.2012
v pravou chvíli to mají pozastavené viz:

Od 11. 12. 2012 je vzhledem ke sněhovým podmínkám pozastavena platnost garance Zítra nebo 500. I přes nepřízeň počasí pracujeme na tom, abychom vám objednávky mohli doručit ve stanovených termínech. Omlouváme se a děkujeme za pochopení.

příp. můj poslední nákup (zpoždění zboží asi 2 týdny) se týká nákupu u mall.pl, kde toto nefunguje.


btw - zajímavé, že na mall.pl je stejné zboží často velmi výrazně levnější :-)
KAJJAK --- 15:08:40 30.12.2012
ADAM:

vsak davaji 500kc, pokud zbozi nedojde vcas, ne? Nebo si to pletu s jinym shopem?
ADAM --- 15:05:16 30.12.2012
???: absolutně. v tomto vánočním čase bych se nespoléhal na expedici ve čt a doručení v pátek. všichni pracují tak nějak rozvolněněji.

to, že to poslali až v pátek je věc jiná, ale u mall bohužel velmi běžná. jak říkám, včas mi to od nich příjde málokdy. ale stále to je lepší, než průměr, protože to zboží aspoň reálně mají na skladě.
HUGGI --- 14:37:06 30.12.2012
???: No ja to v tomhle obdobi neberu uplne jako chybu mallu..ze to nestihnou danej den dodat mi dali vedet mailem i sms den predtim vecer..s dvouma reklamace jsem u nich taky nemel problem takze za me jen vylepsit ten zpusob baleni..
PETGRIDUS --- 9:45:47 30.12.2012
MRTVY_KENNY: tak u ulozenky na Vysehrade Praha byly fronty jak na chleba :)
??? --- 9:01:28 30.12.2012
HUGGI: nejen před vánocemi. Mall mě namíchl, protože jsem objednal 24.12., datum doručení měl být 28.12. Dopadlo to tak, mi to přijde až 31.12. (což je dost na pendrek, protože jsem s objednanými věcmi počítal už o víkendu). Jako perličku přihodím, že šlo o platbu převodem v rámci banky, takže se provedla ihned, nebyl tedy důvod to tomu PPLku předat až v pátek. A to, že jsem si nastavil, že mají přijet večer v ten pátek je fajn, protože to ti pitomci přesunuli na pondělí i s tím večerem a nějak se nenamáhali se ani ozvat, jestli je to tak ok. Není, samozřejmě.
Pár drobných, víceméně odpustitelných chybiček, ale když vidím, že jsou dané šlendriánem na straně mall.cz, dost mě to rozladilo