úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
INTERNET
»
obchody, služby, peníze na netu...
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM
Pravidla klubu
Tento klub je o konkrétních
Vašich
zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni.
Jedna paní povídala...
se bude mazat.
V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
www adresu, resp.
doménu
, pod kterou e–shop vystupuje, např.:
vltava.cz
co v e–shopu dělal. Používané termíny budou
NAKUP
,
REKLAMACE
,
VRACENI
,
ZKOUSKA
,
DOTAZ
zhruba finanční výši nákupu,
o který se jedná
: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
zda-li hodnotí práci e–shopu
kladně
či
záporně
, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.:
vltava.cz
a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB
Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů
|
Zákon o ochraně spotřebitele
|
Česká obchodní inspekce
|
Jak reklamovat komponenty
(zive.cz)
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
HUGGI
---
14:37:06 30.12.2012
1 odpověď
???
: No ja to v tomhle obdobi neberu uplne jako chybu mallu..ze to nestihnou danej den dodat mi dali vedet mailem i sms den predtim vecer..s dvouma reklamace jsem u nich taky nemel problem takze za me jen vylepsit ten zpusob baleni..
PETGRIDUS
---
9:45:47 30.12.2012
MRTVY_KENNY
: tak u ulozenky na Vysehrade Praha byly fronty jak na chleba :)
???
---
9:01:28 30.12.2012
2 odpovědi
HUGGI
: nejen před vánocemi. Mall mě namíchl, protože jsem objednal 24.12., datum doručení měl být 28.12. Dopadlo to tak, mi to přijde až 31.12. (což je dost na pendrek, protože jsem s objednanými věcmi počítal už o víkendu). Jako perličku přihodím, že šlo o platbu převodem v rámci banky, takže se provedla ihned, nebyl tedy důvod to tomu PPLku předat až v pátek. A to, že jsem si nastavil, že mají přijet večer v ten pátek je fajn, protože to ti pitomci přesunuli na pondělí i s tím večerem a nějak se nenamáhali se ani ozvat, jestli je to tak ok. Není, samozřejmě.
Pár drobných, víceméně odpustitelných chybiček, ale když vidím, že jsou dané šlendriánem na straně mall.cz, dost mě to rozladilo
???
---
23:52:17 29.12.2012
ADAM
: u mne lidsky faktor- kluk mi pri vydeji nesundal bezpecnostni cipy z bot, zapomnel, ja blbec si to nezkontrolovala, takze sem si pekne pojezdila po celym meste abych mohla nosit boty, co jsem si koupila.
ENTENTYKY
---
23:19:04 29.12.2012
???
: prave se to na reklamaci neuzna, bere se to jako tvoje chyba, coz je samozrejme peknej ojeb (tezko se tomu lze vyhnout, leda koupit mobilu nejakou vyhrivanou schranku :D)
ADAM
---
22:15:19 29.12.2012
1 odpověď
ja na mall objednaval snad stokarat. ještě v době kdy to nebyl mall ale jednotlivé samostatné eshopy (tuším bartsport a další).
a nikdy to nebylo bez problému. vždy komplikace. je to prostě neschopnej moloch. na druhou stranu mají fakt velkej výběr a mají hodně zboží reálně na skladě, čili nakonec stejně většinou objendám od nich - člověk si objedná takový mix všeho, co v domácnosti potřebuje.
???
---
20:39:13 29.12.2012
HUGGI
: aha, takže něco jako status k vycházkové obuvi, u níž jsme si minulý měsíc na doprovodném lístku přečetli, že se nedoporučuje nosit ven...
ad. křehké věci - souhlas - objednáváme u nich výživy pro dítě - pravidelně to jedna až tři odnesou... ale stále je to více méně levnější než v obchodě a hlavně nemusím řešit dopravu
dá se to vyreklamovat - dokladovat fotkou, ale na to nemám kapacitu to pokaždé řešit
HUGGI
---
20:35:31 29.12.2012
2 odpovědi
???
: ja taky vubec nemluvim o pobockach, ale o jejich doprave, kterou pred Vanocema nestihali..a z minulejch objednavek. osobni prevzeti uplne v pohode, postou nedoporucuju objednavat krehky veci protoze to blbe balej..
k tomu telefonu...ne neni to zavada telefonu..v uzivatelsky prirucce mas urcite psano ze se mas vyvarovat situaci kde by k oroseni mohlo dojit (ze to je prakticky vicemene nemozny je sumafuk)
???
---
20:20:00 29.12.2012
2 odpovědi
ENTENTYKY
: tak ale to je závada mobilu, když se to stane v záruční době, ne?
těžko používat mobil jen v chráněném prostředí ;-)
ale díky za info
HUGGI
: nereaguji na výdejní místa, ale přímo mall.cz - naprostá spokojenost, objednávala jsem několikrát, vždy to dorazilo včas - pouze jednou zpoždění, ale ze strany naší pošty a ne mall.cz
jediné, co mne štvalo, že jsem jednou chtěla jednu položku stornovat a na webu jim to 2 dny nefungovalo, udělali to, až se mi podařilo dovolat operátorovi
HUGGI
---
17:26:10 29.12.2012
^
MRTVY_KENNY
: u mallu jsem mel od 12. objednany zbozi..meli dodat 17...nakonec prislo az 18.12. protoze nestihali..
<<
<
>
>>