Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
přihlásit
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM

Pravidla klubu

  • Tento klub je o konkrétních Vašich zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni. Jedna paní povídala... se bude mazat.
  • V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
    1. www adresu, resp. doménu, pod kterou e–shop vystupuje, např.: vltava.cz
    2. co v e–shopu dělal. Používané termíny budou NAKUP, REKLAMACE, VRACENI, ZKOUSKA, DOTAZ
    3. zhruba finanční výši nákupu, o který se jedná: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
    4. zda-li hodnotí práci e–shopu kladně či záporně, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
    5. Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
  • Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.: vltava.cz a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů | Zákon o ochraně spotřebitele | Česká obchodní inspekce | Jak reklamovat komponenty (zive.cz)
Máte k tomu co říct? Vložte se do diskuze.
HUGGI --- 14:37:06 30.12.2012
???: No ja to v tomhle obdobi neberu uplne jako chybu mallu..ze to nestihnou danej den dodat mi dali vedet mailem i sms den predtim vecer..s dvouma reklamace jsem u nich taky nemel problem takze za me jen vylepsit ten zpusob baleni..
PETGRIDUS --- 9:45:47 30.12.2012
MRTVY_KENNY: tak u ulozenky na Vysehrade Praha byly fronty jak na chleba :)
??? --- 9:01:28 30.12.2012
HUGGI: nejen před vánocemi. Mall mě namíchl, protože jsem objednal 24.12., datum doručení měl být 28.12. Dopadlo to tak, mi to přijde až 31.12. (což je dost na pendrek, protože jsem s objednanými věcmi počítal už o víkendu). Jako perličku přihodím, že šlo o platbu převodem v rámci banky, takže se provedla ihned, nebyl tedy důvod to tomu PPLku předat až v pátek. A to, že jsem si nastavil, že mají přijet večer v ten pátek je fajn, protože to ti pitomci přesunuli na pondělí i s tím večerem a nějak se nenamáhali se ani ozvat, jestli je to tak ok. Není, samozřejmě.
Pár drobných, víceméně odpustitelných chybiček, ale když vidím, že jsou dané šlendriánem na straně mall.cz, dost mě to rozladilo
SA_KRA_ --- 23:52:17 29.12.2012
ADAM: u mne lidsky faktor- kluk mi pri vydeji nesundal bezpecnostni cipy z bot, zapomnel, ja blbec si to nezkontrolovala, takze sem si pekne pojezdila po celym meste abych mohla nosit boty, co jsem si koupila.
ENTENTYKY --- 23:19:04 29.12.2012
???: prave se to na reklamaci neuzna, bere se to jako tvoje chyba, coz je samozrejme peknej ojeb (tezko se tomu lze vyhnout, leda koupit mobilu nejakou vyhrivanou schranku :D)
ADAM --- 22:15:19 29.12.2012
ja na mall objednaval snad stokarat. ještě v době kdy to nebyl mall ale jednotlivé samostatné eshopy (tuším bartsport a další).


a nikdy to nebylo bez problému. vždy komplikace. je to prostě neschopnej moloch. na druhou stranu mají fakt velkej výběr a mají hodně zboží reálně na skladě, čili nakonec stejně většinou objendám od nich - člověk si objedná takový mix všeho, co v domácnosti potřebuje.
??? --- 20:39:13 29.12.2012
HUGGI: aha, takže něco jako status k vycházkové obuvi, u níž jsme si minulý měsíc na doprovodném lístku přečetli, že se nedoporučuje nosit ven...

ad. křehké věci - souhlas - objednáváme u nich výživy pro dítě - pravidelně to jedna až tři odnesou... ale stále je to více méně levnější než v obchodě a hlavně nemusím řešit dopravu
dá se to vyreklamovat - dokladovat fotkou, ale na to nemám kapacitu to pokaždé řešit
HUGGI --- 20:35:31 29.12.2012
???: ja taky vubec nemluvim o pobockach, ale o jejich doprave, kterou pred Vanocema nestihali..a z minulejch objednavek. osobni prevzeti uplne v pohode, postou nedoporucuju objednavat krehky veci protoze to blbe balej..

k tomu telefonu...ne neni to zavada telefonu..v uzivatelsky prirucce mas urcite psano ze se mas vyvarovat situaci kde by k oroseni mohlo dojit (ze to je prakticky vicemene nemozny je sumafuk)
??? --- 20:20:00 29.12.2012
ENTENTYKY: tak ale to je závada mobilu, když se to stane v záruční době, ne?
těžko používat mobil jen v chráněném prostředí ;-)

ale díky za info


HUGGI: nereaguji na výdejní místa, ale přímo mall.cz - naprostá spokojenost, objednávala jsem několikrát, vždy to dorazilo včas - pouze jednou zpoždění, ale ze strany naší pošty a ne mall.cz

jediné, co mne štvalo, že jsem jednou chtěla jednu položku stornovat a na webu jim to 2 dny nefungovalo, udělali to, až se mi podařilo dovolat operátorovi
HUGGI --- 17:26:10 29.12.2012
MRTVY_KENNY: u mallu jsem mel od 12. objednany zbozi..meli dodat 17...nakonec prislo az 18.12. protoze nestihali..