úvod
témata
události
tržiště
Tento web používá soubory cookie. Dalším používáním webu s tímto souhlasíte.
jméno
heslo
K dispozici jsou také mobilní aplikace
přihlásit
přihlásit
pamatovat si přihlášení
neviditelný
bez kontroly IP
zaregistrujte se
zapomněli jste heslo?
jít na ...
nejnovější
12/2020
09/2020
06/2020
03/2020
12/2019
09/2019
06/2019
03/2019
12/2018
09/2018
06/2018
03/2018
12/2017
09/2017
06/2017
03/2017
12/2016
09/2016
06/2016
03/2016
12/2015
09/2015
06/2015
03/2015
12/2014
09/2014
06/2014
03/2014
12/2013
09/2013
06/2013
03/2013
12/2012
09/2012
06/2012
03/2012
12/2011
09/2011
06/2011
03/2011
12/2010
09/2010
06/2010
03/2010
12/2009
09/2009
06/2009
03/2009
12/2008
09/2008
06/2008
03/2008
12/2007
09/2007
06/2007
03/2007
12/2006
09/2006
06/2006
03/2006
12/2005
09/2005
06/2005
03/2005
12/2004
INTERNET
»
obchody, služby, peníze na netu...
E-SHOPy a jejich REFERENCE -> konkrétní osobní zkušenosti s nákupy, reklamacemi a jednáním se zákazníky
ADAM
Pravidla klubu
Tento klub je o konkrétních
Vašich
zkušenostech. To znamená, že pokud budete vkládat referenci na některý e-shop, musí jít pouze o Vaši zkušenost nebo o případ, u kterého jste byli přítomni.
Jedna paní povídala...
se bude mazat.
V klubu probíhá běžná volná diskuze k tématu. Pokud chce někdo vložit svoji konkrétní referenci, uvede tyto údaje:
www adresu, resp.
doménu
, pod kterou e–shop vystupuje, např.:
vltava.cz
co v e–shopu dělal. Používané termíny budou
NAKUP
,
REKLAMACE
,
VRACENI
,
ZKOUSKA
,
DOTAZ
zhruba finanční výši nákupu,
o který se jedná
: do 500,– Kč; do 2 000,– Kč; do 10 000,– Kč, do 20 000,– Kč, do 50 000,– Kč a nad 50 000,– Kč
zda-li hodnotí práci e–shopu
kladně
či
záporně
, v případě reklamace, zkoušky nebo vrácení uvede, zda-li bylo žádosti vyhověno a za jakou dobu a jakých podmínek.
Poté může uvést další poznámky, svoje postřehy, emotivní výlevy, nadávky a tak... např. jak s ním bylo jednáno, zda-li se na něj obchodník usmíval :) nebo jeslti čekal frontu.
Hledá-li někdo zkušenosti ostatních s nějakým internetovým obchodem, napíše do formulaře pro vkládání příspěvku jeho adresu - název domény, např.:
vltava.cz
a klikne na tlačícko FILTR.
ODKAZY:
KLUB
Ochrana spotrebitele - nakupovani, reklamace, souvisejici zakony apod
Svět spotřebitelů
|
Zákon o ochraně spotřebitele
|
Česká obchodní inspekce
|
Jak reklamovat komponenty
(zive.cz)
<<
<
>
>>
Máte k tomu co říct?
Vložte se do diskuze
.
HUGGI
---
20:35:31 29.12.2012
2 odpovědi
???
: ja taky vubec nemluvim o pobockach, ale o jejich doprave, kterou pred Vanocema nestihali..a z minulejch objednavek. osobni prevzeti uplne v pohode, postou nedoporucuju objednavat krehky veci protoze to blbe balej..
k tomu telefonu...ne neni to zavada telefonu..v uzivatelsky prirucce mas urcite psano ze se mas vyvarovat situaci kde by k oroseni mohlo dojit (ze to je prakticky vicemene nemozny je sumafuk)
???
---
20:20:00 29.12.2012
2 odpovědi
ENTENTYKY
: tak ale to je závada mobilu, když se to stane v záruční době, ne?
těžko používat mobil jen v chráněném prostředí ;-)
ale díky za info
HUGGI
: nereaguji na výdejní místa, ale přímo mall.cz - naprostá spokojenost, objednávala jsem několikrát, vždy to dorazilo včas - pouze jednou zpoždění, ale ze strany naší pošty a ne mall.cz
jediné, co mne štvalo, že jsem jednou chtěla jednu položku stornovat a na webu jim to 2 dny nefungovalo, udělali to, až se mi podařilo dovolat operátorovi
HUGGI
---
17:26:10 29.12.2012
^
MRTVY_KENNY
: u mallu jsem mel od 12. objednany zbozi..meli dodat 17...nakonec prislo az 18.12. protoze nestihali..
???
---
14:15:49 29.12.2012
www.zijemesportem.cz
tentokrat uz negativni, schvalne jsem si zaplatila PPL, abych mela zasilku co nejrychleji (do 24h) protoze ji v utery max uz potrebuju na trenink. A uz treti den tam opet visi "ceka se na dokonceni bankovniho prevodu". Minule jim to trvalo dva tydny, nez jsem se ozvala a zacali to resit, takze kdo spechate, vybirejte radsi jinde.
MRTVY_KENNY
---
14:04:21 29.12.2012
2 odpovědi
btw jak jste na tom byli s vydejnima mistama pred Vanocema?
ja slysel, ze takova ulozenka (Ostrava) byl vylozeny preslap, fronty az na chodnik = v mrazu
naopak jsem byl v mall.cz 22.12., cekal temer cokoliv, ale tam to jelo jak na dratkach, asi 5 obslouzenych za minutu, tzn jsem se tam ani neohral.
z toho mallu jsem jel kolem vydeje alzy a tam zas nebyl skoro nikdo, takze tam asi nebylo co nestihat..
ENTENTYKY
---
13:38:13 29.12.2012
1 odpověď
???
: to koroduje tak, ze se treba v zime venku moc ochladi a kdyz ho vezmes do tepla, tak se zapari ... no a casem zkoroduje (neni treba ho utopit ve vane kvuli tomu)
DESTROYER
---
10:25:10 28.12.2012
???
: Klidne i pro tentokrat, pokud ti to stale nedodali, tak tam jdi pozadovat penize.. Pripadne mozno pohrozit COIkou.
???
---
21:52:52 27.12.2012
^
DESTROYER
: hm, tak pro příště :)
díky :)
DESTROYER
---
21:51:56 27.12.2012
^
???
: Musi ti do 30dnu dodat zbozi zpet s protokolem, pokud ti nedodaji zbozi, tak okamzite pozaduj vraceni penez kvuli nevyrizeni reklamace (nedodani zpet zbozi = nevyrizeni a na papire muze byt co chce.)..
???
---
21:32:16 27.12.2012
3 odpovědi
NOISEGATE
: s křížkem po funuse, ale vyhnout se jim...
nějak nestíhali kolem Vánoc - zásilka došla jen tak tak
po necelém půl roce jsem musela mobil reklamovat a neuznali mi reklamaci - mobil prý zkorodoval - vzhledem k tomu, že tento se mi před dítětem podařilo uchránit a vím, že nebylo z mé strany z čeho by k tomu mělo dojít, raději to nekomentuji...
ani ho dotyčný neměl na prodejně, když jsem tam došla - je to pouze ze zápisu, dál o tom odmítal diskutovat
no nechala jsem jim ho tam "na památku"...
<<
<
>
>>